MuscleMeat

Het verhaal van haaii

als je zoveel artsen raadpleegt als jij zal geen enkele en patroon zien in jouw klachten en zal ook geen enkele hypochondrie vermoeden, en bovendien zal een dokter ook het H-woord niet snel bovenhalen want elk bezoek dat jij brengt brengt 23 euro in het laatje.
ik vind het ziektebeeld dat jij schetst nog steeds maar slappe hap. 'vermoeidheid' is basically het enige waar het op neerkomt, en dat is echt lame kerel, je bent 18 jaar, en dit is alles wat jou bezig houdt. Ik betwijfel ook dat vermoeidheid genoeg zou kunnen zijn om een normale levensloop te verhinderen, ik denk eerder dat je dit gebruikt als excuus om een normaal leven op te bouwen of om iets te ondernemen (aka slachtofferrol). Zoek je wat vrienden, een vriendin en een leuke bezigheid (BB bijvoorbeeld), en dan zul je je al pakken beter voelen daar wil ik grof geld op inzetten.

Als je trouwens bij de psycholoog geweest bent moet je ook even samenvatten hoe het daar geweest is. Ben wel benieuwd of hij/zij ervaring heeft met dit soort zaken en hoe die er af gekomen zijn..

• Topic Starter Topic Starter
Als je trouwens bij de psycholoog geweest bent moet je ook even samenvatten hoe het daar geweest is. Ben wel benieuwd of hij/zij ervaring heeft met dit soort zaken en hoe die er af gekomen zijn..

sowieso. Wat ik vergat is dat ik mij moeilijk kon voorstellen dat als het een psychosomatose is, hoe ik er dan af kan geraken door gewoon een op gesprek te gaan 1 keer in de week. Maar ja we zullen zien.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 15:15 ----------

als je zoveel artsen raadpleegt als jij zal geen enkele en patroon zien in jouw klachten en zal ook geen enkele hypochondrie vermoeden, en bovendien zal een dokter ook het H-woord niet snel bovenhalen want elk bezoek dat jij brengt brengt 23 euro in het laatje.
ik vind het ziektebeeld dat jij schetst nog steeds maar slappe hap. 'vermoeidheid' is basically het enige waar het op neerkomt, en dat is echt lame kerel, je bent 18 jaar, en dit is alles wat jou bezig houdt. Ik betwijfel ook dat vermoeidheid genoeg zou kunnen zijn om een normale levensloop te verhinderen, ik denk eerder dat je dit gebruikt als excuus om een normaal leven op te bouwen of om iets te ondernemen (aka slachtofferrol). Zoek je wat vrienden, een vriendin en een leuke bezigheid (BB bijvoorbeeld), en dan zul je je al pakken beter voelen daar wil ik grof geld op inzetten.

Ik heb gewoon een globaal medisch rapport die iedere arts te zien krijgt. Daar staan al mijn consultaties en uitslagen van evt. tests.
En een heleboel artsen die mij aangeraden hebben psychische hulp te zoeken. Heeft niets te maken met hun kas te spekken, vriend.

Laatst bewerkt:
Puur stress was het bij jou ook niet hé. heb in een ander topic gelezen dat jij ook D vitaminen tekort had.

Vitamine D tekort of niet. Dat zal geen groot verschil moeten uitmaken voor stress. Er kwam bij mij veel meer bij kijken dan alleen vitamine D tekort.
Het komt door mijn hele denken wat zorgt voor de stress.

Als de onderzoeken uitwijzen dat jij niks lichamelijks mankeert, dan zeggen ze dat je stress hebt.

Vitamine D tekort of niet. Dat zal geen groot verschil moeten uitmaken voor stress. Er kwam bij mij veel meer bij kijken dan alleen vitamine D tekort.
Het komt door mijn hele denken wat zorgt voor de stress.
Dat is waar, toen ik d tekort had en dat nog al mijn klachten kon veroorzaken voelde ik mij ook niet beter bij het suppleren van d vitaminen.

Als de onderzoeken uitwijzen dat jij niks lichamelijks mankeert, dan gooien ze het op stress.

is inderdaad zo, maar in sommige gevallen ook terecht.

..

Beetje kort door de bocht kerel, vermoeidheid is ****ed up. CVS kan erge vormen aannemen, totdat je bijna geen **** kan doen. Ik had vroeger veel energie maar dit is de laatste 3 jaar toch echt compleet anders. Terwijl ik helemaal geen infecties, pfeiffer of noem het maar op heb gehad. Sta nooit uitgerust op, heb altijd donkere kringen onder mijn ogen en kan niet eens fatsoenlijk trainen/uitgaan/concentreren op de studie. En terwijl ik gewoon gezond leef en ook probeer te sporten. Dus vermoeidheid kan zeker wel een normale levensloop verhinderen maar dat snappen veel mensen niet.

nogmaals

Dat wil niet zeggen dat de patiënt ‘doet alsof’, de klachten zijn namelijk wel écht.

Hoezo ga jij bepalen dat het enige waar ik last van heb vermoeidheid is. Je onderschat de emotionele gevolgen van steeds wanneer je door het stad loopt en steken in je knieën krijgt enorm. En dat is echt niet omdat ik aan mijn gewrichten denk. Als je niet gelooft dat ik pijn in mijn gewrichten heb, ga naar mijn topic geschiedenis en zoek een topic over pijn in mijn teelbal. Daar klaag ik over steken in mijn teelballen en dat kwam door pijn in mijn heupgewricht. Dit weet iemand die gewrichtspijnen fingeert of waarbij het tussen zijn oren zit echt niet. En ik wist het ook niet totdat iemand het zei in dat topic.

edit nog iets over niet overtuigende klachten of dat ze geen impact op je leven kunnen vormen. Wat vaker plassen etc aangaat heb je wel gelijk natuurlijk. Maar dat schrijf ik er dan bij omdat je door stress soms vaker moet plassen en ik moet inderdaad vaak plassen en drink misschien maar 1 litertje per dag vaak, dus daarmee. snapie?

Laatst bewerkt:
Misschien moet je een kort lijstje maken waar je 1 voor 1 al je klachten opnoemt en dit in de OP zetten. Maakt het een stuk duidelijker? :P

in het begin zei je dat je blij was dat er iemand met een kritische houding aan kwam zetten, en toen wist ik al dat het niet lang ging duren voordat je toch in de aanval ging gaan. Al wat jij met dit topic wou bereiken was een confirmatie van je trieste bestaan en gelukkig heb je dat hier gekregen. For the record: ik wil nog steeds geloven dat je wel 'iets hebt', maar je houding en hoe je met je problemen omgaat zijn betreurenswaardig. Ik zou zeggen veel plezier met de rest van je leven en dat je de energie die je rest nog productief mag gebruiken ipv het aan deze klaagzang te wijden. geen reactie nodig xx

Wil echt niet perse het laatste woord hebben of zo. Maar waarom MIJN kritische houding naar jou post bestempelen als een aanval?

En ik maak zelf wel uit wat de intentie's zijn van mijn topic, 'confirmatie van mijn zielige bestaan'? asjeblieft. Heb je denk ik al duidelijk uitgelegd in deze discussie dat dat het laatste is waar ik behoefte aan heb en ik hier ben voor medisch advies.

Laatst bewerkt:
upper date

psycholoog bezoekje achter de rug. Was euhm.. anders dan ik had verwacht. Hij gaat mij een 'test' laten afleggen om te overwegen of een psychologisch mechanisme dat dit alles teweegbrengt mogelijk is. Dat dateert zich op 3 september.

Moet woensdag, over-overmorgen dus, nog eens mijn ck's laten testen. Ik tracht nog een laatste keer langs het reguliere circuit aan hydroxocobalamine te geraken. En pleiten voor een hogere frequentie van de injecties. Ik wil progressie boeken, niet een semi-placebo behandeling. Ga hem ook lekker vertellen dat ik het er gewoon zelf in ram indien hij dit niet doet. 1 injectie per maand :roflol:

Ga hem ook vragen wat hij in de toekomst van plan is wanneer dit alles niet help. Je verwacht toch niet dat ik uit mijzelf genees, dokter?

Laatst bewerkt:
Gebruik dan gewoon roids als je illi wilt gaan, die gaan veel van je klachten tegen. Enkel niet zo goed voor de lever... je hebt je bloed laten testen, toch? Als je leverwaardes goed zijn...
Zou me absoluut niet verbazen moest dat je ineens verbeteren. No trolling, SRS.
Als je wat van roids kent weet je dat ik gelijk heb. Kan Marcel3000 vast bevestigen :D

Gebruik dan gewoon roids als je illi wilt gaan, die gaan veel van je klachten tegen. Enkel niet zo goed voor de lever... je hebt je bloed laten testen, toch? Als je leverwaardes goed zijn...
Zou me absoluut niet verbazen moest dat je ineens verbeteren. No trolling, SRS.
Als je wat van roids kent weet je dat ik gelijk heb. Kan Marcel3000 vast bevestigen :D
Is er wat goed leesmateriaal over AAS gebruik voor zo'n situatie?

En crash je dan niet keihard als je weer een tijdje off bent?

Zul je zelf moeten opzoeken of er verhaaltjes van bestaan van mensen die het voor zoiets gebruikt hebben. Maar als je naar de effecten van roids kijkt zie je dat het past.

Of je erna crasht weet ik niet, ik verwacht van niet buiten mss even net na de kuur.

Je snapt toch dat dit alles behalve een oplossing is op lange noch op korte termijn?

Maar goed dat het zondagavond is.

Maar de psycholoog zit dus ook niet goed?

Terug
Naar boven