Helaas welHeb je ervaring dat dit in zo'n situatie werkt en goed afloopt?

Ga nu mijn hele leven niet gaan vertellen. Maar heb ook al wat "minder positieve" dingen meegemaakt die me naar beneden trokken. Mijn "symptomen" waren dan nogal gelijkaardig aan wat Haaii nu voor heeft. Heb 2 jaar lang diep gezeten.
Dan gewoon op bepaald moment er vol tegen in gaan, wetende dat het zo echt niet verder kon. Gewoon accepteren dat niet alles altijd perfect is en je verzetten tegen al het slechte.
Heb nu soms nog af en toe een dipje waarin ik me dan weer extra vermoeid voel, gewicht in trainingen omlaag gaat en gewrichtspijn krijg. Dan weer opnieuw tegen verzetten en gewichten bij het trainen gaan dan meteen ook weer omhoog
. Gewoon volhouden en niets toegeven, niet op vlak van training en niet op vlak van voeding (noch iets anders) eventueel juist zelfs extra doen. Verder nog die dingen die ik eerder zei.Ik ken Haaii niet dus ik weet absoluut niet hoe alles exact bij hem is maar ik denk dat hij beetje heeft wat ik vroeger had. Alleen zocht ik het vroeger niet bij andere dingen als ziektes en tekorten. Ik wist dat het bij mezelf lag en het accepteren dat het aan jezelf ligt is denk ik ook belangrijk om het te overwinnen.

Niet?