- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk wel, maar je kent mij hé. heel bescheiden, nooit de dramaqueen uithangende en altijd optimistische persoonlijkheid![]()

Haha nice.
En volgens mij lijkt me de kans wel vrij groot dat de oorzaak een psychologisch mechanisme is. Het doet me precies wat denken aan een bepaald geval in de serie House MD.

En ja testosteron, dat is getest een jaartje en een half geleden.Je instelling veranderen.
Nu doe je: pfff het gaat niet zo goed![]()
![]()
Wat je moet doen is: het gaat niet goeden dan **** you lichaam en laat je adrenaline door je lichaam stromen en gebruik het. Je moet bijna doen alsof je de Hulk bent en met de attitude van Bring it on bro! Alsof niets je kan kleinkrijgen. Ik heb nu niet de indruk dat je dat doet. Fight it. Ga er krachtig tegen in.
Dat is nu net hoe dat allen komt, door zo'n dingen.neuh, kijk mensen doorgaans niet eens in de ogen. Danm komt best hard aan, als ik uw post lees om mij vervolgens te realiseren dat ik dat geeneens aan durf.

Je snapt toch dat je door die post te reduceren je het punt mist. Het lijkt mij veel waarschijnlijker dat het juist door mijn klachten is dat is 'sociaalinept' ben.
Maar ik wil gerust van alles pm'en. Mij niet gelaten. Tis niet dat ik psychisch volledig gezond ben. Zal't niet hier neer zetten omdat dan dit topic van zijn oorspronkelijke spoor afdwaalt.
kwam nog iets tegen in mn cursus over de lumbaal punctie, denk niet dat je er nog iets aan hebt maar louter informatief dan
er bestaat risico op een inklemmingssyndroom van de kleine hersenen in het foramen magnum als er verhoogde intracraniale druk is. daarom moet vooraf altijd eerst de intracraniale druk getest worden via een oogfundus onderzoek waarbij papiloedeem als uitslag wijst op verhoogde druk