- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, graag gedaanhiermee kan ik weer een boekbespreking maken, bedankt haaii !
Toch veel sterkte gewenst man :s
Over wat ga je precies een boekbespreking houden? over mij

Al twee jaar niet. En ben in de tijd dat ik dit topic heb gepost, vorige zondag dus, geeneens naar de dokter geweest. Zou straf zijn als we het nu wel hadden gevonden.Dus er is nog altijd niet gevonden waarvan jij last hebt?

Is fibromyalgie niet een diagnose dat ze stellen om er van af te zijn/niet weten wat het is? Subsidies? Is dat een erkende aandoening? Dacht, met alle respect aan de lijders hieraan, dat fibro psychosomatisch was.
Behalve de duizeligheid, zijn de symptomen die je oplijst ook wel vaag/algemeen van aard. Maar zou denken dat die duizeligheid toch wel al veel mogelijke oorzaken uitsluit en de artsen al richting een aantal mogelijke oorzaken zou kunnen zetten.

feli! en dat er snel een oplossing voor mag komenVandaag is het 19 mei, dus heb ik nu precies 2 jaar aan één stuk last van vermoeidheid. HIEP HIEP HOERA voor mij..![]()

. Hij zegt dat het beter zal gaan met kinetherapie(of hoe je dat ook schrijft). Vorige keer heb ik dat aanbod afgewezen omdat ik juist meer klachten krijg bij meer belasting, ja ook bij ""gedoseerd"" sporten. Toch wil ik nu wel eens tonen dat het niet helpt dus heb het aanbod geaccepteerd. En moest het wel helpen, des te beter

Vandaag is het 19 mei, dus heb ik nu precies 2 jaar aan één stuk last van vermoeidheid. HIEP HIEP HOERA voor mij..![]()

! K*t dat het echt chronisch is!Maar mijn vraag aan jullie is: wat zou jij doen als je zowat alle opties hebt geprobeerd en geen uitweg meer vindt?
goed idee in principe, wil sowieso iets werk doen ook al zou ik een uitkering krijgen. Denk alleen niet dat ik daar recht op heb aangezien ik niet kan 'bewijzen' waar ik last van heb. Die codeerjobs lijken mij iets boven mijn niveau, of is dat iets wat iedereen kan? heb geen idee wat zo'n werkje impliceert.uitkering aanvragen totdat je gezondheidsproblemen opgelost zijn, srs. **** die beschutte werkplaats, jezelf kapotwerken met k*twerk voor een belachelijk loon.
Verder misschien op je eigen houtje wat programmeertalen leren en wat freelance online codeerjobs doen voor extra bij te verdienen.

dank je, zal straks eens kijken wat slaap-apneu als complicaties heeft.Heb zelf ook lange tijd last gehad van aanhoudende vermoeidheid, waardoor je dan ook weer andere symptomen krijgt, en geweldig lusteloos wordt, geen zin om te trainen s avonds, elke morgen je met veel moeite uit bed sleuren om dan bijna heel de dag het gevoel te hebben dat je niet wakker wordt... concentratieproblemen etc...
Bij mij is slaap-apneu gediagnosticeerd. Eerst stond ik hier wat ongelovig tegenover daar dit normaal bij oudere mensen of mensen met overgewicht voorkomt (ikke 1m81 en 87kg (12%)Slaaponderzoek etc gedaan en sinds ik met C-PAP slaap, zijn al men problemen opgelost en sta ik elke morgen met veel meer energie op...
Als je van jezelf weet dat je snurkt, zou ik toch ook eens deze mogelijkheid onderzoeken, want je krijgt door slaaptekort op sommige momenten hoge bloeddruk die dan weer al je andere symptomen ook kan verklaren....
In elk geval success met je zoektocht!
niet iedereen zal het kunnen, maar het is niet alsof je er buitengewoon slim voor moet zijn. Denk wel dat je het kan, als je wil kan je mijn boek van beginselen van programmeren eens lenen en zien als het je ligtgoed idee in principe, wil sowieso iets werk doen ook al zou ik een uitkering krijgen. Denk alleen niet dat ik daar recht op heb aangezien ik niet kan 'bewijzen' waar ik last van heb. Die codeerjobs lijken mij iets boven mijn niveau, of is dat iets wat iedereen kan? heb geen idee wat zo'n werkje impliceert.![]()