up to date.
Allereerst: Zwaar k#t joh wat je hebt (of niet hebt)
Vindt t dapper dat je jouw hele verhaal hier hebt neergetikt.
Mijn ervaring met artsen is dat je het beste de jonge, liefst bijna afgestudeerde moet hebben, dat zijn degene die (nog) passie hebben voor hun vak.
Ideaal zou zijn als je een case zou worden in een klas of zo.
Google naar universiteiten en de daarbij horende professoren, probeer achter hun naam te komen, dan kan je gaan zoeken naar contactgegevens.
Begin met het opvragen van je dossiers en uitslagen van onderzoeken zodat je alles compleet hebt wanneer je iemand hebt gevonden.
Leg contact met geneeskundestudenten via forums om hulp te krijgen.
"kort" gezegd: niet opgeven, zolang jij in jezelf blijft geloven komt t uiteindelijk wel weer goed met je.
Vind het een beetje genant om mezelf uit te nodigen om een case te worden voor medische studenten. Die tip van jonge dokters vind ik wel bruikbaar; hoewel het niet makkelijk is te achterhalen welke dokters in mijn buurt 'jong' zijn.
Heb niet je hele verhaal gelezen maar vooral de cliffs en je klachten
Vermoeidheid, snel spierverzuring, draaiduizeligheid, oorsuizingen, koude klamme handen, duizeligheid, warm hoofd, ontlasting problemen, veel transpireren, pijn op de borst dit zijn allemaal klachten die ik ook heb.. kan je wel zeggen dat ik niet alle klachten van jou heb maar ik heb chronische hyperventilatie! Ik wil niet zeggen dat jij dit ook hebt maar je zou het kunnen checken?!
Je krijgt overigens echt de raarste klachten ervan en alles is in feite mogelijk..
vermoeidheid en duizelingen oke, maar gewrichtspijnen

lijkt me sterk. transpireer ook niet veel maar heb warmte opvliegers, en als ik het warm heb in mijn slaap dan word ik wel zwetend wakker maar niet dat ik ontzettend veel zweet ofzo. Waar haal je vandaan dat ik pijn in de borst zou hebben?
Nee man, lijkt er niet eens op
Vermoeidheid en duizeligheid zijn meer aanwezig dan ooit, weet niet of het komt omdat erbovenop ik ook nog eens slecht slaap de laatste tijd of omdat ik gewoon een mindere periode heb. Sinds mijn duizeligheid, wanneer ik iets van dichtbij bekijk, krijg ik een raar soort tinteling/ irritatie door heel mijn lichaam heen. Nu, wanneer ik moe ben, krijg ik dit al bij gewoon te lezen bij momenten. 's Avonds ook erg snel geïrriteerd. Dit laatste heeft te maken met je hersenen die moe zijn als ik mij niet vergis. Ook kan ik mij enorm slecht concentreren, ben ik verstrooider en is mijn geheugen beduidend slechter dan normaal. Heb het gevoel dat ik niet meer goed kan nadenken en dat ik dommer (ja, NOG dommer!!=p

) ben geworden. Zou goed kunnen dat dit weer door mijn chronische vermoeidheid komt maar zo erg heb ik het nog nooit gehad en ik word er onrustig van. Het spookt dan ook constant door mijn hoofd dat dit misschien niets met mijn vermoeidheid heeft te maken maar iets waarbij ik permanente cognitieve schade oploop en het maakt mij bang.
Heb tijdens de proclamatie aan mijn leerkracht gevraagd of ik eventueel niet halftijds kan werken waar ik mijn stage heb gedaan doe m.b.v monetaire vergoedingen voor mijn werkgever, omdat ik uiteraard minder rendabel ben t.o.v andere werknemers. Heb net een telefoon gekregen van iemand bij de VDAB en heb om 13:30 een afspraak daar. Zou ideaal zijn mocht ik daar kunnen werken, toch nog net iets liever dan een beschutte werkplaats en ik ken het daar al een beetje. Wel gênant dat ik aan een heleboel collega's moet gaan uitleggen waarom ik halftijds werk, met de wsl onvermijdelijke roddels dat ik te lui zou zijn of iets in die aard