Fitness Seller

Het Vis FOTO- Topic!

Bezoekers in dit topic

nee, wel een keer een nachtje vissen,, is veel gezellig :D
 
zeker weten, doen we zeker een keer :D pilske erbij, tentje opzetten en gaan met die banaan !
 
hey robertje zo zo die grote 31 pond spiedel en die andere schub die komen mij bekend voor gast whahahahahahhaahahahhahahahahahahaha
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afgelopen week monsterlijk uitgehaald en tevens mijn pr weer wat bijgesteld, totaal 10 vissen:

3 hoge twintigers, 6 lompe dertigers en 1 veertiger/hierboven-21.3 kilo bij 92 cm :cool:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Afgelopen week monsterlijk uitgehaald en tevens mijn pr weer wat bijgesteld, totaal 10 vissen:

3 hoge twintigers, 6 lompe dertigers en 1 veertiger/hierboven-21.3 kilo bij 92 cm :cool:

gruwelijk!!!:eek:
 
Lekker hoor lange, ik heb zaakjes bijna weer op orde, dus tijd om te vissen :D
 
Frankrijk of hou je het dicht bij huis?

NU is de tijd om toe te slaan man, biggen vreten zich nu vol voor ze zometeen met hun kop in de modder liggen tot het water weer op warmt maart - april volgend jaar ;)

Zometeen maar weer eens 5 kilo tijgernoten en hennep de rivier in keilen :D
 
Laatst bewerkt:
Frankrijk of hou je het dicht bij huis?

NU is de tijd om toe te slaan man, biggen vreten zich nu vol voor ze zometeen met hun kop in de modder liggen tot het water weer op warmt maart - april volgend jaar ;)

Zometeen maar weer eens 5 kilo tijgernoten en hennep de rivier in keilen :D

hehehe..zo is dat:D morgen een plekkie maken met henneppellets en me geheime boilies:D
 
binnenkort ff met RYU snoek(baars) vissen
 
binnenkort ff met RYU snoek(baars) vissen

hehehe....ook n mooie snoek en snoekbaars gevangen bij het gemaal gisteren:D en 3 KNETTERDIKKE baarzen:D
 
Nee, sowieso dicht bij huis, geen mogelijkheden om naar Frankrijk te gaan... Heb de hengels al dik een half jaar niet meer aangeraakt, geen zin met wel tijd, geen tijd maar wel zin.. schoot gewoon niet op.. Denk dat ik stiekem maar een voerstekje begin op het kanaal hier in de buurt en daar dan wat ga nachten..
 
Haha, mn voorgevoel klopte! Snoekje van 56cm gevangen. Het was alleen niet op de plek die ik in gedachten had. Daar stond een hoog hek met prikkeldraad omheen :D
 
Back
Naar boven