- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Gvd 10x per dag komt ie langs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan dien ik een motie van wantrouwen in. Een alcoholicus als moderator op dit superieure forum kan niet door de beugel.
Damn daar zitten een paar echt oude JW flessen tussen.op bva-auctions is een veiling aan de gang met whiskeys.
Voor de liefhebber:
https://www.bva-auctions.com/nl/auc...rtBy=number-asc&page=1&lastViewedLot=12993182
50% zit aan de drugs dus daar past een alcoholische moderator ook wel tussen.Dan dien ik een motie van wantrouwen in. Een alcoholicus als moderator op dit superieure forum kan niet door de beugel.
![]()
Ik kwam deze foto’s van het whisky museum in Edinburgh tegen.
![]()
![]()
![]()

Heb hier nog een glenfiddich 12 en glenlivet FR staan, vind die wel lekker zo nu en dan. Zit te denken om een glenlivet 18 aan te schaffen, vond dat laatst pas echt een heerlijke whiskey. Maar daar betaal je dan ook voor
. Al drink ik misschien 1-3 glazen in de maand, dus het gaat dan wel weer een hele lange tijd mee. Verder wel eens wat 5cl flesjes gekocht om te proberen.Deze heeft karakter![]()
6 dagen gewerkt waarvan vandaag de halve magazijn omgebouwd. Vond het wel waardig om mezelf te belonen. Ben aardig verrast van de smaak. Het is echt compleet wat anders, maar niet verkeerd. Een rokerige whiskey heeft wel wat![]()