Fitness Seller

Het Whisky & Spirits Topic

Heeft op feesboek gestaan.

60620177_2387579497954755_3182428821961834496_o.jpg

Gvd 10x per dag komt ie langs

Oeps.

received_2099636887001732.jpeg

In het karaf zit een restje van het EEA, red label, glentalloch, jack daniels single barrel.

Mijn top 3 van wat nu op de kast staat, in willekeurige volgorde

Green label
Talisker 10
Highland park 12

Ik hou van een beetje smokey.

Laatst bewerkt:
Eén van de beste whisky’s die ik ooit geproefd heb. Mijn broer nam gisteren o.a. deze mee, hij was al grotendeels op en nu staat dit laagje nog bij mij in de kast.

B4E40C87-9FE0-4E4D-A15C-E65A19B61B5D.jpeg

#teamalcohol

20190705_180725.jpg

Net een glenlivet 18 gehad, pff wat is dat een verschil met 12 jaar zeg. Vond die van 12 wel prima, maar lang niet zo genieten als deze. Heerlijke glas. Daarna nog eentje gehad die ik nog lekkerder vond, maar toen had ik al een beetje veel gedronken. Morgen even vragen welke dat was, vond die nog lekkerder en een wat krachtigere smaak. Maar met vervolgens al die speciaalbiertjes tussendoor is het een beetje kwijt.

2RIRfNY.jpg

6 dagen gewerkt waarvan vandaag de halve magazijn omgebouwd. Vond het wel waardig om mezelf te belonen. Ben aardig verrast van de smaak. Het is echt compleet wat anders, maar niet verkeerd. Een rokerige whiskey heeft wel wat :D

Wat drink je normaal dan?

Heb hier nog een glenfiddich 12 en glenlivet FR staan, vind die wel lekker zo nu en dan. Zit te denken om een glenlivet 18 aan te schaffen, vond dat laatst pas echt een heerlijke whiskey. Maar daar betaal je dan ook voor :o. Al drink ik misschien 1-3 glazen in de maand, dus het gaat dan wel weer een hele lange tijd mee. Verder wel eens wat 5cl flesjes gekocht om te proberen.

Als er nou meer 20cl flessen te scoren zijn zou dat echt mooi zijn. Vooral van die wat oudere flessen. Zo'n grote is dan weer zo duur en dan zit je met 1 smaak.

Terug
Naar boven