XXL Nutrition

Het Whisky & Spirits Topic

Dat ziet er als een leuke set uit! Binnenkort een paar flesjes van bestellen om te proberen met m'n vriend die ook van de whiskeys is. Thanks :). Lagavulin en bowmore zat ik al aan te denken, met nog een paar interessante andere namen er tussen.

Lagavulin en Bowmore zijn beiden geturfd, maar er zit een wereld van verschil tussen om te proberen zijn die twee zeker aan te raden, dan heb je gelijk een goed idee wat je lekker vind, zeker als je ook al die Talisker in huis hebt.

Lagavulin en Bowmore zijn beiden geturfd, maar er zit een wereld van verschil tussen om te proberen zijn die twee zeker aan te raden, dan heb je gelijk een goed idee wat je lekker vind, zeker als je ook al die Talisker in huis hebt.
Dat er veel verschil in zit had ik vernomen inderdaad. Zat eerst aan laphroaig te denken, maar dat medicinale valt bij de meeste schijnbaar niet zo in de smaak. Talisker 10 had erg veel populariteit, samen met lagavulin en bowmore. Dat er een wereld van verschil tussen zit geloof ik graag. Na dit geprobeerd te hebben zal ik niet meer verrast worden van de uiteenlopende smaken, denk ik.

2RIRfNY.jpg

6 dagen gewerkt waarvan vandaag de halve magazijn omgebouwd. Vond het wel waardig om mezelf te belonen. Ben aardig verrast van de smaak. Het is echt compleet wat anders, maar niet verkeerd. Een rokerige whiskey heeft wel wat :D

Ik vind het echt een topper dit, mijn vriendin vind het een asbak in zeewater.

Grappig dat Laphroaig minder geliefd is dan Lagavulin, ik vind ze sowieso beiden geweldig, bij mijn all-time favorites zitten voornamelijk Laphroaig's, maar ik heb naast de Lagavulin 16 niet veel andere Lagavulins geproefd volgens mij. Persoonlijk vind ik Lagavullin 16 minder toegankelijk dan een Laphroaig 10 of Quarter Cask.

Ik vind het echt een topper dit, mijn vriendin vind het een asbak in zeewater.
Het smaakt dan ook naar zeewater, maar dan lekker en met een heerlijke open haard i.p.v. een asbak :p
Grappig dat Laphroaig minder geliefd is dan Lagavulin, ik vind ze sowieso beiden geweldig, bij mijn all-time favorites zitten voornamelijk Laphroaig's, maar ik heb naast de Lagavulin 16 niet veel andere Lagavulins geproefd volgens mij. Persoonlijk vind ik Lagavullin 16 minder toegankelijk dan een Laphroaig 10 of Quarter Cask.
Ik ben overal benieuwd naar :D. Ik dacht altijd dat alles maar hetzelfde smaakt, wat heb ik het goed mis gehad. Vind het wel leuk om na een lange dag eens iets nieuws te proberen en proeven. En als er een tegenvaller tussen zit heb ik altijd nog wat lekkers om erachteraan te drinken.

Lagavulin is de enige fles ooit die ik gelijk terug heb doorverkocht.

Doen of niet doen?

Screenshot_20190712-155056_Samsung Internet.jpg

Heerlijk spul die Caol Ila! Vind hem nog wat lekkerder dan de talisker 10. Niet een enorm ziltige smaak dat lang blijft hangen en een wat zoetere karakter met vanille. Tot slot afgemaakt met het rokerige karakter, deze ging er lekker in :D. Thanks voor de tips @Steks , volgende keer nog weer een andere proberen!

caol ila.jpg

Er staat een 7 op, mooie misleiding. Is dus een 3yo blend. Hoop voor je dat het nog wat is.

Terug
Naar boven