- Waardering
- 22.485
Zijn er ook hapjes?Ik heb zo een virtuele VrijMiBo met collega's via Skype. Wat zou ik daar het beste bij kunnen schenken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er ook hapjes?Ik heb zo een virtuele VrijMiBo met collega's via Skype. Wat zou ik daar het beste bij kunnen schenken?
Hmm goeie.. ik heb nog een paar verdwaalde worteltjes, thats it. dus eigenlijk niet nee.
Dan heb je carte blanche.Hmm goeie.. ik heb nog een paar verdwaalde worteltjes, thats it. dus eigenlijk niet nee.
Het is inderdaad iets donkers en Italiaans geworden.Dan heb je carte blanche.
Suggesties van vandaag zijn met die herfstige weer.
Een gerijpte Pinot noir of een mooie Sangiovese.
In wit zou een Xarel-lo of Viognier het best goed doen op dag als vandaag.
Tenzij je iets te vieren hebt, dan zijn bubbeltjes aan de orde.
Daar hoort wel een stukje chocolade bij toch.Het is inderdaad iets donkers en Italiaans geworden.
![]()
Donkere chocolade idd. Salute!Daar hoort wel een stukje chocolade bij toch.
Gezondheid alvast!
Rechtstreeks aan de mond, mag niet meer delen in deze Covid-19 tijden.
Ik dacht dat je maar 1 meer had.![]()
Flesje van gisteren. Ok, goed gemaakt, wel wat braaf.
Fita preta, ik zou niet twijfelen.Ja, dat was ze.
Vanavond bij de entrecote nog in twijfel: waarschijnlijk flesje sondraia 2010 openen, maar ik heb nog een fles fita preta 2007 die ook naar mij ligt te lonken
Ik dacht dat je die nog eens geopend had thuis.Dat was een flawed fles bij kris begin januari. Laatste keer dat ik die deftig proefde was december 2017. Fita preta was exact zelfde periode - dus allebei even lang geleden