EricR zei:Nederland speelt niet altijd mooie potten en bij tijden en wijle zelfs dramatisch, maar Italie speelt soms gewoon een heel WK als een krant en haalt daarmee de finale.
Zie 1994, dat was qua spel echt drie keer niks.
Je haalt niet de finale wanneer je geen kwaliteit hebt... slecht spelen en de finale halen is onmogelijk.... zoals ik zei is resultaatvoetbal geen anti-voetbal... je ontwijkt mijn vraag weer
Als Italie als een krant speelt en haalt daarmee de finale hoe speelt de rest dan?
Mijn land zal het ook niet zijn hoor daar niet van.. ik houd niet van resultaatvoetbal en daar gaat het mij ook niet om maar het kost mij geen moeite om hun kwaliteit te herkennen en ze te respecteren voor de behaalde resultaten die je niet zomaar kan behalen.. maar dat gezemel van de Nederlanders altijd word ik een beetje moe van... anti-voetbal bla..bla..bla.. en hier zecht er zelfs eentje dat het Italiaans voetbal geen kwaliteit heeft en nooit gehad.. nou als je dat zegt heb je toch echt weinig kaas van het spelletje begrepen om er maar even een uitdrukking tegenaan te gooien.

Met hoeveel Italianen in het elftal