XXL Nutrition

Het WK 2006 topic!

Wat doe Cameronesi daar eigenlik, hij is verdomme Argentijn ik heb het schijt aan de genaturaliseerde spelers.

Centaur zei:
Veel van die afrikanen hebben ook best een goed fysiek, niet de typische voetballer met dikke benen en een mager bovenlichaam.

Klopt.. daarom komen ze meestal ook niet ver.. een voetballer moet droog zijn maar te gespierd is een nadeel... wendbaarheid, snelheid etc..etc.. gaan verloren... kijk maar naar Ronaldo (voor vrienden "de papz*k" :D )

Nee maar serieus... groot lichaam is meer een nadeel dan een voordeel in voetbal.. daarom zou ik ook nooit voetballer kunnen worden op hoog niveau.. ben TE groot... want talent heb ik meer dan genoeg :D

En we hebben de eerste smerige elleboog te pakken. Die gast gaat dit wk niet meer in actie komen.

Zo de tweede helft. Het zal een schoppartij blijven vrees ik.

En nog een keer rood, USA nog maar met 9 man.

Die Amerikanen doen zichzelf de das om op die manier!

1-1.. jammer..

Inderdaad jammer, die Italianen hadden gewoon moeten verliezen. Wat een bagger om met overwicht zo te voetballen.

Er werd veel te agressief gespeeld.. en dat kwam de wedstrijd nou niet bepaald ten goede..

Ach maar 3 rode kaarten, is een record voor een WK.

Wel veel sensatie gezien vandaag. Eindelijk krijgt dit WK een hoge amusementwaarde. I love it!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Lekker spannende wedstrijd idd, de pool zelf blijft ook nog spannend. Je kan er vanuit gaan dat de winnaars tussen italie - tjechie en USA - Ghana doorgaan, de rest mag naar huis.

Centaur zei:
Lekker spannende wedstrijd idd, de pool zelf blijft ook nog spannend. Je kan er vanuit gaan dat de winnaars tussen italie - tjechie en USA - Ghana doorgaan, de rest mag naar huis.

Ik durf niet eens te voorspellen wie er gaat winnen :rolleyes:

In deze pool is alles mogelijk.. had nooit verwacht dat Ghana met 2-0 van Tsjechië zou winnen..

GHANAAAAAA!!!!!! :bow:

wat geweldig!!

een open poule, er bestaat niks mooiers!

ik ben overigens benieuwd hoe (saai) NL-Argentinie wordt..

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Bereid je maar voor op een matige wedstrijd in tropische warmte, uitgevoerd door twee B-elftallen.

Ja, Van basten moet alle goudhaantjes sparen voor de 8e finales en B-keuze inzetten. Kunnen die de gele kaarten opvangen en de toppers een schone lei houden.

Terug
Naar boven