Fitness Seller

Het WK 2006 topic!

Socrates zei:
Een beetje voetbalkenner ziet meteen dat dit Engelse elftal hopeloos wordt overschat... vooral door hunzelf.. een beetje als Nederland eigenlijk alléén zijn de Engelsen nog meer overtuigd dat ze de beste zijn.

Het grootste probleem van de Engelsen is hun manager: Erikson.
Die man heeft te lang in het Italiaanse voetbal gezeten. 1-0 is heilig en dan wisselt ie Owen voor een middenvelder waardoor je de hele greep op de wedstrijd verliest. Dat zag je ook al in 2002. Voorkomen in de eerste helft en niet doordrukken in de tweede. Dat is on-engels. Spelers weten daar geen raad mee.

Als Rooney fit is, drukt Engeland door naar de finale. You heard it here first!;)

• Topic Starter Topic Starter
Socrates zei:
Een beetje voetbalkenner ziet meteen dat dit Engelse elftal hopeloos wordt overschat... vooral door hunzelf.. een beetje als Nederland eigenlijk alléén zijn de Engelsen nog meer overtuigd dat ze de beste zijn.
Mja, de kwaliteit straalt er niet echt van af nee. Maar ik weet dat ze beter kunnen als wat ze vandaag hebben laten zien.

Santino's Pronostiek

Achtste finale

Duitsland - Engeland
Zweden - Ecuador
Argentinië - Mexico
Portugal - Ivoorkust
Italië - Kroatië
Brazilie - Tjechie
Frankrijk - Oekraine
Spanje - Z. Korea

Kwart finale

Duitsland - Argentinië
Zweden - Portugal
Italie - France
Brazilie - Spanje

Halve Finale

Argentinie - Italie
Brazilie - Portugal

3e plaats

Italie - Portugal

Finale

Argentinie - Brazilie

Brazilie winnaar WK 2006

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Achtste finale

Duitsland - Engeland
Zweden - Ecuador
Argentinië - Mexico
Portugal - Ivoorkust
Italië - Kroatië
Brazilie - Kroatië
Frankrijk - Oekraine
Spanje - Z. Korea

Kwart finale

Duitsland - Argentinië
Zweden - Portugal
Italie - France
Brazilie - Spanje

Halve Finale

Argentinie - Italie
Brazilie - Portugal

3e plaats

Italie - Portugal

Finale

Argentinie - Brazilie

Brazilie winnaar WK 2006
Speelt kroatie en tegen italie en tegen brazilie? Vreemde zaak:D

Trouwens nederland niet eens door?
Je kan zien dat je een belg bent, geen verstand van voetbal;)

K*t voetbal....het enige leuke zijn de gigantische wuppies die je bij de AH kan halen. Ik heb een hele grote op mijn computerscherm! :P

Santino88 zei:
Heb het even aangepast:D

Nja, een trainer die een speler als Seedorf thuislaat... .. .
:D

Ja, v basten is een noobtrainer, maar dat zeg ik ook al een tijdje. De jong en schaars oproepen en huntelaar niet??? Davids niet meenemen, seedorf niet meenemen. En Jaliens wel:rolleyes:

Santino88 zei:
Heb het even aangepast:D

Nja, een trainer die een speler als Seedorf thuislaat... .. .

Ja er zijn ook andere spelers dat Seedorf, die een stuk jonger zijn. en misschien wel net zo goed, of misschien beter.

Maar morgen is de 'Grote' dag, we zullen zien

Wat een onzin. Seedorf heeft 77x niks gebracht in Oranje, kansen genoeg gehad. Heel NL had genoeg van hem, omdat hij teveel wilde en nooit wat bracht. Misschien had Davids er wel bij gemoeten, maar it is what it is. Hij is ook niet meer wat het was, wordt ouder en te lang weggerot op de bank van Inter.

En waarom zou je Huntelaar oproepen als je nu al merkt hoe belangrijk het is om alles dubbel bezet te hebben. Terwijl het WK nog niet eens is begonnen, hebben vier middenvelders al pijntjes. Dan komen er nog meer blessures en schorsingen, dus dan heb je meer aan middenvelders dan aan een 4e spits.

Trouwens, die Wilhelmsson heeft echt alles tegen. Een homofiel staartje, speelt in België, teveel sterallures tegenover zn matige kwaliteiten en een theatrale diver.

:clap: Don Leo en Dwight Yorke :clap:

Geweldig 0-0 wat knap.

WuLee zei:
Trouwens, die Wilhelmsson heeft echt alles tegen. Een homofiel staartje, speelt in België, teveel sterallures tegenover zn matige kwaliteiten en een theatrale diver.

Inderdaad, dat zeg ik nu al jaren die verziekt het middenveld van mijn favo ploeg in België, dribbelen dat kan hij maar een assist geven:rolleyes:

WuLee zei:

Inderdaad mooie prestatie van T & T

Hulde!

Haha, die gasten van Trinidad deden alsof ze de wereldcup zelf al hadden gewonnen.

Haha, en dat met 10 Man :) Yorke is een held, vraag me af wat hij in australie doet.

Super lachen dit! TNT rules! Don Leo lacht zich rot! :D

@beginpost : moet dat niet 2-0 voor ecuador zijn?

Terug
Naar boven