- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Je hebt helemaal gelijk, schoonheidsfoutje.Cyan zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt helemaal gelijk, schoonheidsfoutje.Cyan zei:

Je vader ook trouwenspurepower zei:

EricR zei:
Snaper zei:Bevalt je HD setup? Ik kijk via Casema in breedbeeld. Ook wel net beeld, hogere bitrate dan 'gewoon' ned 2 lijkt het.
EricR zei:HD bevalt prima, alleen jammer dat ze downscalen van 1080i naar 720P. Nu heb je soms nog wat haperingen, gelukkig niet al te vaak maar het was beter als de bron gelijk 720P was geweest.
Beeld is verder erg strak, detaillering valt vooral op bij diepteshots over het veld heen. Ook bij close-ups natuurlijk. Verder veel diepere kleuren vergeleken met de normale beelden. Kan vrij snel schakelen tussen de normale breedbeeld en HD uitzending, het verschil is redelijk groot.
tip?Centaur zei:

Ik weet het, maar slecht spelen en strafschoppen afdwingen en zo doorgaan. Ik zie meer iets in zo'n scenarioCentaur zei:Ik zie engeland echt de halve finale niet halen hoor, niet als ze spelen als vanmiddag.

Centaur zei:Mooie wedstrijd van Ivoorkust, ik had graag gezien dat het nog 2 - 2 werd, ten eerste omdat ivoorkust het verdiend had, en ten tweede omdat het voor het nederlands elftal beter uitkomt.
Duitsland komt idd in de finale , maar niet tegen England. TEGEN BRAZLIE!!!Centaur zei:Dus volgens jou word de finale Duitsland - Engeland, waarbij het gastland wint? NO WAI!
Niet weer zoals 4 jaar geledenCarin zei:Duitsland komt idd in de finale , maar niet tegen England. TEGEN BRAZLIE!!!