MuscleMeat

Het WK 2006 topic!

En Cent, bevalt de match van onze toekomstige finalist :P ? ? ?

Jammer van Zweden, anders had ik 3 op 3:D

Idem, maar T & T heeft het verdiend en Zweden is vernederd.

Eerste uitslag goed, werd tijd ook.

Alleen de wedstrijd van Zweden heb ik niet echt gevolgd. Alleen het laatste kwartier. Dus een verdiend gelijkspel?

Had evengoed 4-0 kunnen staan maar ook 0-1.

Snaper zei:
Bevalt je HD setup? Ik kijk via Casema in breedbeeld. Ook wel net beeld, hogere bitrate dan 'gewoon' ned 2 lijkt het.

HD bevalt prima, alleen jammer dat ze downscalen van 1080i naar 720P. Nu heb je soms nog wat haperingen, gelukkig niet al te vaak maar het was beter als de bron gelijk 720P was geweest.

Beeld is verder erg strak, detaillering valt vooral op bij diepteshots over het veld heen. Ook bij close-ups natuurlijk. Verder veel diepere kleuren vergeleken met de normale beelden. Kan vrij snel schakelen tussen de normale breedbeeld en HD uitzending, het verschil is redelijk groot.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie wedstrijd van Ivoorkust, ik had graag gezien dat het nog 2 - 2 werd, ten eerste omdat ivoorkust het verdiend had, en ten tweede omdat het voor het nederlands elftal beter uitkomt.

EricR zei:
HD bevalt prima, alleen jammer dat ze downscalen van 1080i naar 720P. Nu heb je soms nog wat haperingen, gelukkig niet al te vaak maar het was beter als de bron gelijk 720P was geweest.

Beeld is verder erg strak, detaillering valt vooral op bij diepteshots over het veld heen. Ook bij close-ups natuurlijk. Verder veel diepere kleuren vergeleken met de normale beelden. Kan vrij snel schakelen tussen de normale breedbeeld en HD uitzending, het verschil is redelijk groot.

maak er een huis bioscoop van, kun je kaartjes verkopen om de aanschaf weer terug te verdienen!:D :D :D

:p tip?

Hey stelletje mofo's, ontopic ja? :finger:

:D

2de ronde:

Duitsland - Zweden
Argentinië- Portugal
Engeland- Ecuador
Mexico- Nederland
Italië-Kroatië
Frankrijk- Oekranië
Brazilië-Tsjechië
Spanje-Zwitserland

Kwartfinales::

Duistland-Argentinië
Engeland- Nederland
Italië- Frankrijk
Brazilië- Spanje

Halve finales:

Argentinië- Engeland
Brazilië- Italië

Voor de derde plaats:

Engeland - Italië

Finale:

Brazilië -Argentinië

Ik zie engeland echt de halve finale niet halen hoor, niet als ze spelen als vanmiddag.

Centaur zei:
Ik zie engeland echt de halve finale niet halen hoor, niet als ze spelen als vanmiddag.
Ik weet het, maar slecht spelen en strafschoppen afdwingen en zo doorgaan. Ik zie meer iets in zo'n scenario:D

Centaur zei:
Mooie wedstrijd van Ivoorkust, ik had graag gezien dat het nog 2 - 2 werd, ten eerste omdat ivoorkust het verdiend had, en ten tweede omdat het voor het nederlands elftal beter uitkomt.

Hoe zie jij dat dan? Als Oranje 4 punten haalt uit de 1e 2 wedstrijden en Argentinië wint ook van S&M, dan kunnen Nederland en Argentinië het in de laatste wedstrijd op een akkoordje gooien.

Ach, zolang de bal rond is kan alles gebeuren. Om maar eens een cliché uit de kast te halen.

Carin zei:
Duitsland komt idd in de finale , maar niet tegen England. TEGEN BRAZLIE!!!
Niet weer zoals 4 jaar geleden :nowai:

Een finale duitsland-Engeland is trouwens niet mogelijk ze kunnen elkaar alleen ontmoeten in de halve finales!

Terug
Naar boven