MuscleMeat

Hevige hartkloppingen

Sucre

Cool Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ben bezig met mijn kuur Test E/Boldenone nakuur Nolvadex.

Net als bij mijn vorige kuur, kreeg ik veels te veel hartkloppingen naar mijn gevoel, ik denk dan dat het echt fout gaat aflopen, maar voel me niet duizelig ofzo?

Mijn zusje heeft hartproblemen dus dat maakt me ook bang.
Test E zit op 250mg
Boldenone doe ik opbouwend

Ik geloof dat meerdere mensen last van hartkloppingen hadden tijdens de kuur, ik trouwens ook vaak gehad.

Lijkt me niks ernstigs te zijn, wat voel je precies ?

dan zou ik het aan iemand vragen die er dus veel over weet, bijv. een personal trainer ofzo

weet je wat de dokter zegt als je langs gaat het is goed want hij klopt nog

• Topic Starter Topic Starter
Ben bij me vorige kuur sustenon deca ook dokter geweest en toen had ik sochtends vroeg bloeddruk van 180 mt normale onder druk!

Maar ik heb paar keer per dag dat me hart zo snel gaat kloppe dat ik ze niet meer kan telle en tijdens traine moet ik af en toe stoppe dan lijkt het wel te springen.. maar ik zie niet zwart, ook niet duizelig wel is beetje vaag:p moeilijk uit te leggen hoe

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha ja ben blij dat me hart klopt maar hij moet er niet opeens mee stoppen

Wat een grapjurken hier.

Gezien je zusje ook hartkloppingen heeft, heb je er zelf voor je aas gebruik wel eens last van gehad (in rust)? In sommige families heersen schildklieraandoeningen, die kunnen daar ook voor zorgen namelijk.

Zou er sowieso mee naar je huisarts gaan.

hey gozer...

een middel om je body tot rust te laten komen ?

probeer eens alprazolam... even een stukje omschrijving:

Alprazolam is sinds 1983 internationaal op de markt. Het is op recept verkrijgbaar onder de merknamen Xanax en als het merkloze Alprazolam in tabletten.

1. Wat doet alprazolam en waarbij wordt het gebruikt?

Alprazolam behoort tot de groep geneesmiddelen benzodiazepinen. Het werkt rustgevend, spierontspannend en vermindert angstgevoelens.

Artsen schrijven het voor bij angstgevoelens en gespannenheid en paniekstoornis.
Angstgevoelens en gespannenheid Werking
Alprazolam dempt emoties en werkt daardoor kalmerend als u angstig of gespannen bent. Hierdoor verminderen ook de lichamelijke klachten, zoals hartkloppingen, buikpijn, trillen en transpireren, die vaak met angst en spanning gepaard gaan. Alprazolam is een tijdelijke hulp bij deze verschijnselen. Het lost de oorzaak van uw gespannenheid echter niet op. Bij zeer heftige emoties en gedurende een korte periode kan het nuttig zijn.
Ook wordt het wel gebruikt bij paniekstoornissen, aan het begin van de behandeling met antidepressiva, omdat het enkele weken duurt voordat deze effect hebben. In de tussentijd zorgt alprazolam dan dat het aantal paniekaanvallen vermindert.
Alprazolam heeft echter ook nadelen, waardoor langdurig gebruik af te raden is.

Effect
Binnen een half tot één uur na inname wordt u rustiger. Dit effect houdt zes tot acht uur aan. Een tablet met vertraagde afgifte werkt twaalf tot 24 uur.

Klik voor meer informatie over geneesmiddelen bij angstgevoelens en gespannenheid

Paniekstoornis Verschijnselen
Bij een paniekstoornis heeft u ongewoon sterke aanvallen van paniek. Deze aanvallen gaan gepaard met lichamelijke verschijnselen, zoals zweten, trillen, duizeligheid, misselijkheid en hartkloppingen. Ook kan u een voortdurende angst hebben om opnieuw een paniekaanval te krijgen. Hiervan heeft iedereen wel eens in geringe mate last. Als de klachten extreem vaak voorkomen en zeer heftig zijn, dan kunnen ze uw welzijn en dat van de mensen in uw omgeving sterk verminderen. In dat geval kan uw arts een behandeling met alprazolam proberen. Verder zal uw arts u door middel van gesprekken helpen.

Effect
Binnen een half tot één uur na inname wordt u rustiger. Dit effect houdt 6 tot 8 uur aan. Een tablet met vertraagde afgifte werkt 12 tot 24 uur. Klik voor meer informatie over geneesmiddelen bij paniekstoornis
hey gast ik spreek uit ervaring met kloppingen.... dit werkt echt!!!

je heb wel een voorschrift nodig van een arts, maar ja het is natuurlijk ook wel ergens te regelen....

Ik weet niet of Xanax zo een goed idee is. Een ex-collega die in een echtscheiding zat nam er 2-3 per dag. Ik heb er ook eentje geprobeerd en ik zou daarmee toch niet gaan trainen; ik was redelijk outgespaced. Persoonlijk zou ik geen goede workout doen. Dus waarom AAS nemen als je door Xanax je workout vermindert?

Als je harkloppingen heb doe je er best aan naar cardioloog te gaan en dan weet je het onmiddellijk. Ik ga een van de weken ook en ik heb (nog) geen problemen, gewoon om zeker te zijn (neem ook HGH).

alprazolam

ja met 2 tot 3 lig je helemaal lam, die collega van je nam er te veel.
ik heb alprazolam zelf op doc's voorschrif gehad en wat het belangrijke is dat je er een week of 2 elke avond 1 neemt voor je gaat slapen, je zult merken dat je de eerste 3 dagen wat trager bent dan normaal maar daarna merk je er geen zak meer van maar het helpt wel GOED tegen kloppingen.
kijk ik ben geen arts en ik weet da je met 2 of 3 van die dingen achter je kiezen overdag in wonderland :D bent maar gebruik je het zoals ik net vertel zul je er weinig last van hebben.

en ja als het ech te gek word, ga dan gewoon naar een doc.

better safe than sorry!

zwaar kansloos!!

pilletje voor dit en pilletje voor dat.

als het om je gezondheid gaat moet je niet zitten dubben en moet je risico's uitsluiten.misschien heb je het ook wel aan je hart, net als je zus.

dan moet je gewoon langs je huisarts gaan en vertellen dat je kuurt.

daarna kan hij precies de juiste testen met je uitvoeren. oke
(misschien heb je wel hoge bloeddruk.)

en hij zal je vertellen wat het verstandigst is.:Dsucces

beetje verantwoordelijk met je licchaam omgaan (zover mogelijk)

zwaar kansloos!!

pilletje voor dit en pilletje voor dat.

als het om je gezondheid gaat moet je niet zitten dubben en moet je risico's uitsluiten.misschien heb je het ook wel aan je hart, net als je zus.

dan moet je gewoon langs je huisarts gaan en vertellen dat je kuurt.

daarna kan hij precies de juiste testen met je uitvoeren. oke
(misschien heb je wel hoge bloeddruk.)

en hij zal je vertellen wat het verstandigst is.:Dsucces

beetje verantwoordelijk met je licchaam omgaan (zover mogelijk)

+1

Geen risico mee nemen. Ik heb ook hartkloppingen gehad in het verleden (nu nog heel soms heel licht) en door de schrik (en ook hartklachten in de familie) stijgt je adrenaline waardoor het effect versterkt. Ik heb alles laten bekijken, motor is 100%, gewoon spanning of teveel koffie. Sinds ik dat weet zijn de klachten ook nog maar 5% van wat ze ooit waren en ben ik al een jaar of wat vrij van betablokkers (die je hartritme gelijkmatiger maken en je bloeddruk omlaag). Had het anders geweest dan had ik niet meer gebruikt.

Ik heb ook hartkloppingen gehad, had niets met paniek of angststoornissen te maken.
Als je het niet had toen je nog niks gebruikte mag je van mij aannemen dat het door het spul komt.

Wil je meer weten pm me maar even :)

ik doelde ook niet op paniek of angststoornissen ik probeerde alleen een alternatief te geven op die hartkloppingen voor motherf*ckers die niet naar de doc. durven te gaan omdat ze gebruiken!

ben ook niet van pilletje hier of daar maar als ik zie dat er misschien iemand een deze dagen van de f*cking bench pr. af donderd met een hart stilstand omdat hij te eigenwijs is om zich te laten checken.....

sorry voor een goed bedoeld berichje

+1

Geen risico mee nemen. Ik heb ook hartkloppingen gehad in het verleden (nu nog heel soms heel licht) en door de schrik (en ook hartklachten in de familie) stijgt je adrenaline waardoor het effect versterkt. Ik heb alles laten bekijken, motor is 100%, gewoon spanning of teveel koffie. Sinds ik dat weet zijn de klachten ook nog maar 5% van wat ze ooit waren en ben ik al een jaar of wat vrij van betablokkers (die je hartritme gelijkmatiger maken en je bloeddruk omlaag). Had het anders geweest dan had ik niet meer gebruikt.

Heb ik ook al jaren. Schijnt veel voor te komen. Tijdens de eerste 2 weken van mijn kuur kwam et ook vaker voor. Denk door opbouwende bloeddruk en spanning. Nu is et weer etzelfde als eerst hehe.
Drink trouwens ook veel koffie.

Maar idd, wil je et cker weten moet je naar de doc.

denk dat je jezelf veels te druk maakt...gast boven me,ik denk dat het ook geen kwaad kan om ff naar de dokter te gaan.al is het voor je eigen gemoedsrust

Terug
Naar boven