MuscleMeat

Hg gear

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClassicBeast

Cool Novice
Waardering
24
1476480307552-1364756651.jpg IMAG0160.jpg
1476480307552-1364756651.jpg
IMAG0160.jpg
1476480307552-1364756651.jpg
IMAG0160.jpg

Vandaag het een en ander via de post binnen gekregen uit turkije , sommige verpakkingen zijn kapot gemaakt , voor het opsturen via de post. Vertrouw me bron eigenlijk voor 99% maar ook hij kan niet weten of hij legit gear in handen heeft. Betreft bayer rimobolan , aspen sustanon , pfizer aromasin , astrazeneca nolvadex en merck clomid.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

IMAG0159.jpg

IMAG0157.jpg

IMAG0156.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Quote van @tremendes
Beste leden,

Daar deze sectie al jaren lastig te handhaven is door de vele spam posts en fanboys en ik zelf ook wel wat anders wil lezen en modereren op het forum behalve de echt/nep sectie word vanaf heden "regel 10" van dit subforum strikt gehandhaafd.
Dat wil zeggen dat elke reply anders dan echt of nep een sanctie oplevert, oplopend met een punt per overtreding.

Vraag aan de mods op dit forum dan , waarom worden er geen foto's meer geplaatst van gear zoals big cat , en big-T dat vroeger deeden ? Toen had je veel meer aan deze sectie imo. Had je tenminste nuttige reacties , neem bijv die post van gingerbreadman , sommige mensen gaan zijn reactie serieus nemen , ondanks dat ie onzin uitkraamt. Hij kan zijn mening totaal niet onderbouwen.

Regels opnieuw doorgelezen , me post van verduidelijking is volgens de regels toegestaan;)

Hij mag dicht

Ik gooi er even een slotje op dan, dan kan Trem eventueel nog reageren ;-

Vraag aan de mods op dit forum dan , waarom worden er geen foto's meer geplaatst van gear zoals big cat , en big-T dat vroeger deeden ? Toen had je veel meer aan deze sectie imo. Had je tenminste nuttige reacties , neem bijv die post van gingerbreadman , sommige mensen gaan zijn reactie serieus nemen , ondanks dat ie onzin uitkraamt. Hij kan zijn mening totaal niet onderbouwen.

@tremendes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven