XXL Nutrition

Stelling HG Primobolan/boldenone (€ buiten beschouwing gelaten)

Peiling Peiling welke ?

• primobolan

Stemmen: 29 87,9%
  • boldenone

Stemmen: 3 9,1%
  • geen verschil

Stemmen: 1 3,0%

• Totaal stemmers
    33
  • Peiling gesloten .
Ok. Echte Primo merk je wel, zeker op 400-600mg pw. De echte komt altijd met bijsluiter en per 1 ampul in een soort plastic omhulsel per doosje. Olie is heel erg dik.

BP is natuurlijk geen HG, dat lijkt me vrij logisch ;)

ik was op 200mg/week Primobolan gestart en de laatste paar weken over gegaan naar 400 mg/week samen met 500 mg test/week en de look dat je daar van krijgt is wel héél nice met geen sides... Had de primo van EP en kan er niets slechts over zeggen.

Over BP hoor ik veel goeds.

ik was op 200mg/week Primobolan gestart en de laatste paar weken over gegaan naar 400 mg/week samen met 500 mg test/week en de look dat je daar van krijgt is wel héél nice met geen sides... Had de primo van EP en kan er niets slechts over zeggen.

Over BP hoor ik veel goeds.

Is 200mg primo dan ook al de moeite waard? Of echt pas van 400mg?

Idd.

Maar als ik aan de primo van BP kan geraken aan een redelijke prijs dan gaat er binnenkort zeker nog eens primo in ;)

Haha ik zit met hetzelfde probleem, shit is gewoon te prijzig. Daarbij niet zeker of het überhaupt wel HG is BP

Ik ga 500 test 300 primo zetten. A:E ratio stabiel houden, amper vocht en lang leven het libido

Waarom zou dat stabieler zijn? En 500 test 300 primo past bij mij precies in 1 spuit

375 test + 500 bold ook lekker denk ik??

375 test + 500 bold ook lekker denk ik??

Meh beetje lage dosis Test om echt flink op te groeien en 500 Bold doet ook niet bijzonder veel. Vind sowieso dat je, als je voor massa wilt gaan, naast Bold een massabouwer moet hebben ( hoge Test, wat Deca, wat Tren bijvoorbeeld ). Bold is leuk voor de look maar dikke massa pak je er niet op. Ik iig niet.

100% zeker. Dat het er top uitziet wilt niks zeggen. Ze hebben een leuke site, leuke verpakking en dat is het dan ook. Wil niet zeggen dat hun producten brak zijn maar het zal net als 99% van alle UG gewoon ergens op een kamer, kelder, zolder of wat dan ook worden gemaakt.

BP en AP worden beide in een GMP/HG faciliteit geproduceerd maar wel puur voor bodybuilders, enig idee wat voor apparatuur je nodig hebt om dat soort ampullen, verpakkingen, blisters te fabriceren?
Blijkbaar niet anders zou je niet zulke onzin posten.
En blisterlijn, kartoneer/verpak machine, ampuleer apparaat etc koop je niet zomaar en zet je ook niet zomaar ff op een zoldertje neer.
Ik werk met dat soort apparatuur en weet waar ik over praat.
AP en BP zijn niet te vergelijken met andere UG labs zoals GG,GS,EP etc.

Zeker! ---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ---------- 200 deed weinig maar bij 400 begon het echt mooi te worden.

waar bestond je kuur toen precies uit bij 400? hoeveelste kuur was het?

Meh beetje lage dosis Test om echt flink op te groeien en 500 Bold doet ook niet bijzonder veel. Vind sowieso dat je, als je voor massa wilt gaan, naast Bold een massabouwer moet hebben ( hoge Test, wat Deca, wat Tren bijvoorbeeld ). Bold is leuk voor de look maar dikke massa pak je er niet op. Ik iig niet.

Ben erg benieuwd wat AP (voor het eerst) voor me doet en de spullen natuurlijk op deze dosis. Thanks voor je feedback!

Terug
Naar boven