XXL Nutrition

Stelling HG Primobolan/boldenone (€ buiten beschouwing gelaten)

Peiling Peiling welke ?

• primobolan

Stemmen: 29 87,9%
  • boldenone

Stemmen: 3 9,1%
  • geen verschil

Stemmen: 1 3,0%

• Totaal stemmers
    33
  • Peiling gesloten .
Zowel baltic als Balkan hebben ampullen en blisters/doosjes dus beide hebben deze apparatuur nodig.
Beide zijn niet te vergelijken met de UG labs die handmatig hun oils in vials en tabs in tubs verpakken.

Geeft dus alweer overduidelijk aan dat jij degene bent die geen idee heeft waar die over praat. De pot verwijt de kerel zullen we maar zeggen.
We hadden het over HG vs UG, Balkan is HG en Baltic is UG. Heel simpel. En wie zegt dat Baltic niet te vergelijken is met andere UG die handmatig hun injects en tabs verpakken? Het is nog altijd een UG lab, er is totaal geen controle op dus je weet nooit 100% zeker wat je krijgt.

Het zal je waarschijnlijk ook ontgaan zijn dat Vermodje recent is opgerold (waarbij overigens nog 2 of 3 andere merken geproduceerd werden door EXACT dezelfde mensen onder EXACT dezelfde omstandigheden)? Ook een zogenaamd HG lab met zeer nette labels, bijsluiters, doosjes, eigen blister verpakkingen voor tabs etc etc? Denk je nu werkelijk dat de UG merken in een fancy laboratorium worden gemaakt waar allemaal mannetjes in witte pakken rondlopen en er geen bacterie of vuiltje de kamer inkomt? :rolleyes: De officiële politie rapporten toonden aan dat zeer veel spul was verontreinigd met arseen en andere giftige stoffen.

Misschien moet je daar eens even naar googlen, dan stel je je mening heel snel bij en zul je direct inzien dat het geen f**k boeit hoe een UG lab hun producten verpakt, of dat nu handmatig is of met duurdere apparatuur.

Deze keer geloof ik je op je woord dat je er geen belangen bij hebt :D

Het is zo.. Ga anders wat rondvragen wie baltic voor je heeft.. Laat het hier weten als je het hebt gevonden spreken we daarna verder ;) spoorloos verdwenen is het. Is al de tweede keer dat je met onterechten verwijten komt :rolleyes: blijven proberen bro! Ooit zul je slagen

Het is zo.. Ga anders wat rondvragen wie baltic voor je heeft.. Laat het hier weten als je het hebt gevonden spreken we daarna verder ;) spoorloos verdwenen is het. Is al de tweede keer dat je met onterechten verwijten komt :rolleyes: blijven proberen bro! Ooit zul je slagen

Was serieus niet sarcastisch :D

Geeft dus alweer overduidelijk aan dat jij degene bent die geen idee heeft waar die over praat. De pot verwijt de kerel zullen we maar zeggen.
We hadden het over HG vs UG, Balkan is HG en Baltic is UG. Heel simpel. En wie zegt dat Baltic niet te vergelijken is met andere UG die handmatig hun injects en tabs verpakken? Het is nog altijd een UG lab, er is totaal geen controle op dus je weet nooit 100% zeker wat je krijgt.

Het zal je waarschijnlijk ook ontgaan zijn dat Vermodje recent is opgerold (waarbij overigens nog 2 of 3 andere merken geproduceerd werden door EXACT dezelfde mensen onder EXACT dezelfde omstandigheden)? Ook een zogenaamd HG lab met zeer nette labels, bijsluiters, doosjes, eigen blister verpakkingen voor tabs etc etc? Denk je nu werkelijk dat de UG merken in een fancy laboratorium worden gemaakt waar allemaal mannetjes in witte pakken rondlopen en er geen bacterie of vuiltje de kamer inkomt? :rolleyes: De officiële politie rapporten toonden aan dat zeer veel spul was verontreinigd met arseen en andere giftige stoffen.

Misschien moet je daar eens even naar googlen, dan stel je je mening heel snel bij en zul je direct inzien dat het geen f**k boeit hoe een UG lab hun producten verpakt, of dat nu handmatig is of met duurdere apparatuur.

Dit is idd schrikken zie hier https://www.youtube.com/watch?v=pWBbya9ONtU&feature=youtu.be

Balkan pharma zou in NL nooit goedgekeurd worden als HG denk ik zo :roflol: no thanks :roflol:

Shit man, nu ik zulke vid's heb gezien vraag ik me toch af hoe het met de UG labs in NL gaat..

Tientallen keren in de Balkan geweest en dat is idd totaal niet te vergelijken met Nederland

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Hey! Nederlandse schuren zijn niet te vergelijken met Moldaafse schuren :roflol:

Alles uit het oostblok is sowieso viezer dan uit nedeland. Ook de vrouwen [emoji16]

Ik heb daar wel 1 hele mooien wonen en er zijn er meerdere te vinden ;) persoonlijkheid is ook 100x beter dan een dat van een Nederlandse

Tientallen keren in de Balkan geweest en dat is idd totaal niet te vergelijken met Nederland

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Ik heb daar wel 1 hele mooien wonen en er zijn er meerdere te vinden ;) persoonlijkheid is ook 1000x beter dan een dat van een Nederlandse

Ik heb er eentje in de keuken staan nu. :D

Uit de Balkan? Dan heb je een goede! Ik mag haar niet eens helpen met de dingen die ik in Nederland niet wil doen :roflol: geniaal is dat

Ik hou niet van die Balkan koppen van die chicks. [emoji16]Ik ga meer voor zuid-Europees of latinas of iets met een tintje/kleurtje.

f**k die Balkan pharma zooi dit is veel interessanter :D je moet weten waar je moet zoeken bro er zitten hele mooie tussen! Doen echt alles voor je ;)

f**k die Balkan pharma zooi dit is veel interessanter :D je moet weten waar je moet zoeken bro er zitten hele mooie tussen! Doen echt alles voor je ;)

Ik weet het. Die chicks gaan ver voor een goeie vent aan de haak te slaan. Een maat van mij woont in 1 van die Balkan landen en is (zoon van) directeur van een groot transportbedrijf. Elk weekend moet ie de chicks van zich afslaan in de discotheek. In nedeland scoorde hij een stuk moeilijker :roflol:

Same here :roflol:

Terug
Naar boven