XXL Nutrition

HGH + AAS Protocol

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Hello DBB'ers,

Ben van plan om na Nieuwjaar met een deftige HGH-kuur te starten, tot nu toe denk ik van 5on/2off te zetten, opbouwend nr 5iu/dag. Ik weet dat ik best die 5iu verdeel over de dag, maar dit wordt moeilijk, omdat ik al heel vroeg vertrek naar mijn werk, en ik ook bang ben voor de moeheid na de HGH-injectie. Daarom denk ik dat ik 's avonds ga zetten, in één keer.

Nu is mijn vraag, wat doe ik best op AAS-vlak:

- ofwel vanaf de start 250mg test EW erbij
- ofwel pas na 3-tal maanden 12weken op 750mg test EW gaan zitten, met eventueel nog wat lekkers erbij ?

In totaal zou ik minimum 8 maand aan de HGH gaan, wat kan ik in totaal verwachten ?
Ik hoop op een sterk verbeterde lichaamsstructuur, dus lager BF%, wat extra spiermassa, ...

Laat de raad van de ervaren kenners maar komen...

Grtzzz
Shaq

Na 6 weken zou ik er 750mg test en 25mg provi bij zetten.
Na 10 weken nog eens zo'n 150mg tren ace voor 5 weken en dan bridge.

• Topic Starter Topic Starter
Jep, provi had ik idd ook al in gedachten, maar ik denk dat het beter is om iets langer dan 6 weken te wachten, om eerst het aantal spiercellen te laten vermeerderen...

Tren komt er hoogstwaarschijnlijk niet meer in, heb er in mijn laatste kuur teveel door afgezien !
Mss nog eens oldskool test + deca, maar nog tijd zat om daarover verder na te denken...

Direct test erbij, HGH werkt ook direct. Je kan test cyclen in periodes van 250 mg EW en hogere periodes.

Neem je ook gewoon 8 maanden test erbij? of 6 natuurlijk, afhankelijk van wanneer je begint

Blijkbaar eensgezindheid hier over dit punt... geen tegenstrijdige verhalen...

Maar waar ik schrik voor heb, zo lang aan een stuk aan de test te zitten, levert dit niet het risico op dat je nadien wordt verplicht tot TRT ??

En wat past er in de hogere testperiodes best in het rijtje ? Deca erbij of zo ?

Niemand een probleem met mijn voorstel om de HGH enkel 's avonds te zetten ?

Komaan gasten, geef mij aub de info waar ik om vraag... ;-))

Blijkbaar eensgezindheid hier over dit punt... geen tegenstrijdige verhalen...

Maar waar ik schrik voor heb, zo lang aan een stuk aan de test te zitten, levert dit niet het risico op dat je nadien wordt verplicht tot TRT ??

Misschien wel, maar als je aan de AS zit brengt dit toch zowiezo risico met zich mee

En wat past er in de hogere testperiodes best in het rijtje ? Deca erbij of zo ?

Waar je lekker op gaat, je hebt denk ik genoeg ervaring, maar eigenlijk is test voldoende, naar mijn idee heb je ook minder nodig.

Niemand een probleem met mijn voorstel om de HGH enkel 's avonds te zetten ?

Hier zijn de meningen over verdeeld

..

Okee, hiermee weet ik tenminste al iets meer, thnx MHD en Navy...

Dus jij, Navy, zou gewoon 8 maanden on gaan, maw de hele looptijd van HGH ? en telkens andere middelen elkaar laten afwisselen ? Zal ik toch nog eens deftig moeten overwegen hoor... lijkt mij net iets teveel van het goede voor mij... ;-)

En als je HGH EOD zet, hoeveel iu dan ? Eigenlijk is er niet echt logica in te vinden, want halfwaardetijd is slechts 2u...

Ik weet dat HGH 's avonds zetten, niet slim is omdat je natuurlijke afgifte het grootst is in het begin van de slaap, maar het is wel verdomd makkelijk, slapen als een roos, geen of mindere moeheid overdag, geen probleem met de KH rond de injectie etc...

Als basis idd testosteron. Na elke 8 wkn wisselen van ester.

waarom? onderbouw dat eens aub.

HGH zou ik om de dag doen, 5 on 2 off is niet erg logisch. (ook al word dat vaak gedaan)
Ik ben van mening dat je er beter een regelmaat in kan hebben.

niet mee eens, hgh word ook niet -in de loop van je leven- gelijkmatig afgegeven.en hoeveel zet je dan eod? 10iu verdeeld over 4x ofzo? damn hoe langer ik hier ben hoe moeilijker alles lijkt te worden.

Gr. Navy

telly

Komaan gasten, geef mij aub de info waar ik om vraag... ;-))

Haal gewoon al je AAS na 3 maanden eruit. HGH houdt je resultaat vast. Wordt alleen wat minder scherp. Maar zorg dat je lichaam hersteld en ga daarna weer verder met AAS. Groei door laten lopen 4iu e/d of 28iu p/w
HGH zetten 2 uur voor het slapen gaan, ben je ook niet zo moe ervan + hoeft geen rekening te houden met carbs.
Spreek uit ervaring werkt het beste. En wat je zegt "slapen als een roos"

Laatst bewerkt:
Tja ,slapen als een roos,heb ook al enkele malen eens 8µ gezet voor het slapen gaan en heb echt geen oog dicht gedaan.

4µ voor het slapen gaan ging dan weer prima.

Denk idd.dat het meest effectieve is voor het slapen en net na je training in combi met slin.

Tot nu toe ziet mijn plan er dus zo uit:

- W1-35: HGH 5iu 5on/2off eventueel te verhogen naar 6iu ED (voor slapen gaan)
- W4-14: 500 test + 400 deca + provi 25mg ED
- W15-22: off AAS
- W23-35: 750 test + 750 bold + 300-400 tren E

Suggesties blijven altijd welkom, en tevens iedereen reeds bedankt voor de info !

Terug
Naar boven