XXL Nutrition

Hgh afvallen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee wat je allemaal loopt uit te kramen hier. Misschien als je wat interpunctie gebruikte dat ik het zou begrijpen.

Je weet wel, interpunctie, die ene taalvaardigheid die zelfs kinderen in het basisonderwijs leren en beheersen.

Hoezo zou ik eigenlijk respect voor je moeten hebben?
Naar mannetje ben jij
 
Je weet wel, interpunctie, die ene taalvaardigheid die zelfs kinderen in het basisonderwijs leren en beheersen.
Zoals een komma tussen alle verschillende genders als ze deze moeten opsommen.
 
Saaie en slechte troll
 
Mooi dat je eerlijk bent over uit eten enzo maar misschien moet je eerlijk zijn over je doel uit eten is niet je doel.Als je een bepaald aantal calorieën wilt eten kan dat ook in combinatie met uit eten door daar rekening mee te houden ga je bv vrijdag uit eten dan eet je overdag iets minder en zaterdag ook dan hou je daar de calorieën over die je op vrijdag meer kunt eten.Maar als je iets van zalm en groente kiest gaat het toch niet mis?Dus eerlijk zijn tegenover jezelf en prioriteiten aanbrengen in je leven en dat volhouden dan krijg je vanzelf een beter zelfbeeld én uiterlijk is niet het belangrijkste,lekker trainen lekker eten lekker leven.
Hee dankjewel voor je antwoord fijn dat iemand normaal reageert en tips geeft
Ja als we ergens wat doen eten pak ik vaak ook wel vis of iets gezonds dus daar houd ik zeker rekening mee heel erg bedankt voor de tip 😊
 
Laat je niet gek maken meisje! 😄 Fijne paasdagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven