MuscleMeat

HGH fragment 176-191

de 176 is goed de 177 is bagger volgens us boards:rolleyes:

Which GH Frag did you guys use 177-191 or 176-191??? the 177-191 is far less effective in results than the 176-191. the 176 version is relativley new the 177 has been around for a while. i am on my second vial of 176 and am seeing noticable results systematically throughout my body. its not for spotty fat loss reduction but an overall systematic fat loss its working well me me. 200mcg in the morning pre-workout and 200mcg @ night before bed. i guess everyone is differnt and people have said things to me as to are you dieting. nope no change in diet just the peptides im injecting in my lab rat. lol

heb eens wat zitten neuzen en bovenstaande is slechts één van de vele verschillende geluiden die ik erover hoor. Volgens sommigen doet het gewoon niets bij hen en volgens anderen werkt het zeer goed. Je zal het dus waarschijnlijk weer eerst lekker zelf moeten gebruiken om te zien of het helpt hehe

@Klaas: nog een proefkonijn nodig?:p

Ik heb hetzelfde gelezen.. Klaas, weet jij of die 177 echt zo minder effectief is??

hahahaha ben zeer benieuwd klaas

Ik wacht even af.. Wie weet valt het wel enorm tegen en scheelt het 1 kilo per maand :D

we wachten op je verslag bro;)

• Topic Starter Topic Starter
vandaag begonnen..ga 400mcg ED zetten...geef over 2 weken wel een update..gr

Ben benieuwd. Als het bevalt ga ik ook maar eens wat bestellen :D

Indd, even afwachten wat de verschillende ervaringen zijn er van..

Succes kerel!

is ook erg benieuwd als het werkt zoals ze zeggen ...

succes kerel!! ben erg benieuwd:eek:

Succes!

ben nu bijna 1 week bezig en ben in deze week 4kg afgevallen..heeft niks met de fragment te maken, maar eerder omdat ik nu onder onderhoud eet..en door combinatie van serostim, pgcl,t3 en de fragment:D..

waarschijnlijk heb ik over 1 of 2 weken wel een duidelijker beeld wat de hgh fragment precies doet...keep u updated

ben nu bijna 1 week bezig en ben in deze week 4kg afgevallen..heeft niks met de fragment te maken, maar eerder omdat ik nu onder onderhoud eet..en door combinatie van serostim, pgcl,t3 en de fragment:D..

waarschijnlijk heb ik over 1 of 2 weken wel een duidelijker beeld wat de hgh fragment precies doet...keep u updated

klaas de stack koning

weet je op de duur nog welk product wat doet als je zoveel producten (met vetverlies als zelfde doelstelling)stackt ?:p

weet je op de duur nog welk product wat doet als je zoveel producten (met vetverlies als zelfde doelstelling)stackt ?:p

nope..maar uiteindelijk gaat het erom hoe je dieet eruit ziet...die troep zorgt er dan voor dat het allemaal in een wat sneller tempo gaat

hahaha klaas is weer een leuke stack hou ons op de hoogte

haha keep us informed ouwe snoepert..:D

Update?

jha gaat wel ok...2kg minder sinds vorige week, maar dit komt ook vanwege dieet en natuurlijk al die andere shit...ik ga het gewoon 2 maandjes gebruiken...ga binnenkort stoppen met pgcl en t3 dus ffies kijken of het dan specifiek aan de fragment ligt of niet...geeft me iedergeval wel ok gevoel tot zo ver...

Terug
Naar boven