Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mij vond ik dat de igf geen meerwaarde had,ik pakte 100mcg igf 7/7 30dagen+5iu gh 7/7+10iu slin+aas.dat was vorige kuur ben gh blijven voort nemen en ben nu net terug gestart met aas en slin en vind dit zeker zo goed als met de igf.beter wat langer aan de gh dan aan de igf vind ik
Bij mij vond ik dat de igf geen meerwaarde had,ik pakte 100mcg igf 7/7 30dagen+5iu gh 7/7+10iu slin+aas.dat was vorige kuur ben gh blijven voort nemen en ben nu net terug gestart met aas en slin en vind dit zeker zo goed als met de igf.beter wat langer aan de gh dan aan de igf vind ik
Whahaha ja idd. Mn vriendin keek me laatst al verbaasd aan tijdens het douchen. Laatste keer dat mn abs zichtbaar werden is alweer 2jr geleden, en pas na een bewuste cutperiode.
Ze vroeg me hoe het kan dat mn abs nu ineens steeds beter zichtbaar worden.
Ik ben wel meer lowcarbs gaan zitten dan voorheen. Ik denk dat ik op een magere 3000-3500 kcal heb gezeten de afgelopen 6 weken.
Neem je gewoon een gevulde insuline spuit mee?
Ik ben zelf nooit met de auto, meestal met de bus, dus ik zelf moet nog gaan uitvissen hoe ik PWO spuitjes zet.
5 dagen op en 2 af is enkel voor de centenneukers vind ik, het gaat erom dat je een constante spiegel heb van de sth en die krijg je niet als je om financiele redenen er iedere week 2 dagen mee stopt.
Beter zou zijn dan om 1 i.u. te minderen en dan gewoon 7 dagen te nemen.
3 maanden is relatief kort om goed te kunnen zeggen of sth wat bij je doet.
beste is gewoon het proberen het gehele jaar door het tenemen en dan pas zul je zien dat het inderdaad goed werkt.
in de periodes dat je bijv niet kuurt (ja die zijn er) dan halveer je de dosis zeg maar bijv 2 i.u. en in die periode neem je pgf-2 en zelfs dan in je OFF periode zul je zien dat je nog goede resultaten boekt.
voordeel van pgf-2 is dat je het minimaal 5 x p.d. mag/moet zetten!!! hmmmmm
anyway veel succes ermee en ben benieuwd hoe je het ervaart.
jeps ik weet het maar heb er nog geen ervaring mee.
tegen de krampjes in je pens door pgf2 kun je ook buscopam nemen dat legt je darmen stelsel ff stil dus no worrys over een vol gescheten broekie
jeps ik weet het maar heb er nog geen ervaring mee.
tegen de krampjes in je pens door pgf2 kun je ook buscopam nemen dat legt je darmen stelsel ff stil dus no worrys over een vol gescheten broekie