- Waardering
- 11
rafael25 zei:Ik kijk niet naar mijn ballen kerel ik kijk naar mijn lichaam of ik groei de rest boeit me niet.
goed bezig dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rafael25 zei:Ik kijk niet naar mijn ballen kerel ik kijk naar mijn lichaam of ik groei de rest boeit me niet.

killerbear zei:yeah right... en ooit s gedacht hoe die pinda's dan van je terug zelf testo gaan produceren?
Of ga je met een testo pompje rondrennen...![]()
Anyway wens ik je toch succes! Maar pleur er hier en daar wat HCG tussen zodra ze krimpen![]()
Grtz...

SCREWBEAST zei:BULL BULL BULL......
Duidelijk GEEN kennis van STH......Bij gebruik van STH zullen je ballen gewoon op formaat blijven dus heeft het helemaal geen zin om hcg erbij te pakken.
SCREWBEAST zei:BULL BULL BULL......
Duidelijk GEEN kennis van STH......Bij gebruik van STH zullen je ballen gewoon op formaat blijven dus heeft het helemaal geen zin om hcg erbij te pakken.

dennis999 zei:dacht eerder aan igf, van sth heb ik nog nooit gehoord
dennis999 zei:weet ik vriend. van igf weet ik dat je ballen terug brengt op formaat of behoud.
van hgh,sth wist ik dat niet.

iets van 900iu-tjes gemiddeld, kan minder kan meer...Toerist zei:Rafael,
Al enige bevindingen? Hoe gaat het groeien? Hoeveel dozen HGH heb je nodig om 30 weken rond te komen?
Grtzzzz
T
klap kuur is er bijna altijd maar igf/hgh verminderd dit wel aardigMarcuss zei:is de klap na zo'n lange kuur van 30 weken niet extra groot ivm het weer opgang komen van je eigen test productie? Of doordat je ballen niet krimpen van de sth heb je daar geen last van na de kuur??
BigMaus zei:30 weken en dan weer opstarten??
gewoon k*t!!
Ok da's dus duidelijk. Stel je doet een lange kuur met sth, IGf en insuline heb je dan ook last van zo'n dip na het beëindigen van de kuur? Heb trouwens alle stukken over de middelen al meerdere malen doorgelezen in de sectie geavanceerde discusie en schema's.
Ben trouwens nu net 3 weken klaar met mijn kuur met o.a. 500 mg cidoteston per week maar heb nu nog nergens last van. behalve dat mijn kracht wat is afgenomen. Zit nu sinds een week aan de nolvadex.
RobertHosper zei:hgh alleen pakken zal weinig doen voor massa, behalve vetverlies wat het een mooi cutmiddel maakt.