ben totaal akkoord dat kuren voor 21 j helemaal niet mag aangemoedigd worden. ik heb ook eerst 5j natural getraind.
Aan de ene kant vinden we het dus totaal niet kunnen dat jonge knapen uit Belgie en nederland hier op het forum met grote doseringen beginnen te kuren op hun achttiende
Maar aan de andere kant staan er hier enorm veel stijf van bewondering voor bepaalde Amerikaanse en Duitse giganten, die met megadoseringen begonnen zijn op hun
een beetje dubbelzinnig allemaal
hoeveel amerikaanse tieners worden op dit forum soms niet getoond die al megaveel massa hebben op hun 19de, 20ste? dankzij AAS en wiens aanblik dan door velen met bewonderingen worden gade geslaan. Ook daar zijn er heel wat bij die totaal opgebrand raken hoor.
versta me niet verkeerd: ik ben er absoluut tegen dat er voor je 21ste wordt gebruikt en vind het daarom zeer terecht dat er een topicregel bestaat voor mensen onder 21, maar soms vind ik het allemaal wat hypocriet
want als je prof wil worden, is het plots wel allemaal in orde om je lichaam op te blazen vanop jonge leeftijd.
effe gewoon een bedenking