Fitness Seller

HGH + Test

zn 4-5ml test bij mijn laatste kuur vorig jaar,
heb zn 8% vetperc.
het is niet voor een wedstrijd het is voor nog groter te worden en de spiergroepen aan te pakken die achterlopen, vooral benen.
weeg nu tussen de 97 en 98kg
Ik weet niet wat ON betekend maar ik ga het 5maanden gebruiken

J

Dus ruig gezien 8 iu per dag? En dat voor een beginner qua STH beetje veel vind je niet?
Profs zitten aan die hoeveelheden per dag, maar daar kom je nog wel op terug.

Goed bezig op die leeftijd.

We've got a new europeman.

ik zit nu op 2 iu per dag een ouwe lullen doses:D maar voel me er goed bij is ook niet direkt bedoeld om massa aan te zetten maar meer om mijn eigen productie na te bootsen die ik lwijt ben door mijn leeftijd en dat bevalt me goed .....maar om spiermassa op te bouwen zou je volgens dat iedereen zegt naar een 10 iu per dag moeten ;ik ga dadelijk zelf kuren en dan trel ik het op naar 4 iu max en dat lijkt mij wel mooi...

10 iu is (zeker voor een eerste keer) wel erg veel. tussen 4 en 8 moet daarvoor ook toereikend zijn.

ben totaal akkoord dat kuren voor 21 j helemaal niet mag aangemoedigd worden. ik heb ook eerst 5j natural getraind.

Aan de ene kant vinden we het dus totaal niet kunnen dat jonge knapen uit Belgie en nederland hier op het forum met grote doseringen beginnen te kuren op hun achttiende

Maar aan de andere kant staan er hier enorm veel stijf van bewondering voor bepaalde Amerikaanse en Duitse giganten, die met megadoseringen begonnen zijn op hun ??? :rolleyes:

een beetje dubbelzinnig allemaal
hoeveel amerikaanse tieners worden op dit forum soms niet getoond die al megaveel massa hebben op hun 19de, 20ste? dankzij AAS en wiens aanblik dan door velen met bewonderingen worden gade geslaan. Ook daar zijn er heel wat bij die totaal opgebrand raken hoor.

versta me niet verkeerd: ik ben er absoluut tegen dat er voor je 21ste wordt gebruikt en vind het daarom zeer terecht dat er een topicregel bestaat voor mensen onder 21, maar soms vind ik het allemaal wat hypocriet

want als je prof wil worden, is het plots wel allemaal in orde om je lichaam op te blazen vanop jonge leeftijd.

effe gewoon een bedenking;)

Hij wilt toch geen wedstrijden gaan doen.
Voor de rest ben ik het met je eens.
Maar laten we ff reeel zijn.
Hij is 18 jaar. Heeft al 5 tot 6 keer gekuurd in 2 jaar.
En nu wil hij 5 maanden aan de hgh en aan de testo :eek:.

Wat moet ik nou nog meer zeggen???

Heeft hij ook een goed voedingsschema?
Of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Tis jouw lichaam... **** it up as you please.

Jongens zoals jou geven bb een zeer slechte naam...je zou per direct geband moeten worden. Je hoeveelste kuurtje is dit ondertussen alweer? De 5e of 6e? Vooral zo doorgaan als je vroeg dood wilt gaan.

!@#$%^& mensen moeten eens hun bek houden als ze gaan zeiken qua leeftijd ,

jullie aanbidden allemaal jay cutler , ronnie coleman , victor etc etc

en dat zijn de mensen net zoals jair16 die op vroege leeftijd begonnen te kuren omdat ze er toen al van overtuigd waren dat ze westrijd ambities hadden.

dus geef deze jongen een break qua ze leeftijd en verstrek hem gewoon alle informatie die die nodig heeft , want daarvoor zit hij hier op het board niet om elke keer uitgejouwd te worden.

wens je alle suces en ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent.

heb wel 1 vraag : waarom nu al aan de hgh ? ik was van mening dat hgh sth insuline etc pas word toegepast als je van aas zoals deca testo winny niet meer groeit is dat bij jou nu al het geval?

heb niet echt het idee dat we hier nou met een cutler/coleman te maken hebben anders.

Dat mensen vroeg kuren, ok hun keuze.

Maar jair is echt een ontiegelijke prutser.

IQ van een pakje sigaretten, trainingsschema van een randdebiel.

Jair16 2008 mr ybf body athletic BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!

hij zal alles wel op orde hebben want je gaat niet zomaar aan de gh lijkt me zo .....en wie weet speelt er wel mee dat ie wedstrijden wil gaan doen ....hij kan zo maar al een 120 kilo wegen met 10% vet of zo..

lees wat beter hij weegt 98 met 8% vet... anyways, zon kuur is gewoon te lang en niet bepaald de beste keuze.

zal eens in zijn gallery kijken maar hij wil het toch gaan doen dus we kunnen hem beter helpen heb ik zo het idee....
ok net even gekeken en hij is inderdaad geen 120 kilo maar ik vind dat ie er niet slecht uitziet ...hij wil nog groter worden dus.

kom op, nu al aan de GH. Wat wil die jongen over 5 jaar nog gaan doen dan?
Dit slaat gewoon nergens op, en vind niet dat we dit nou moeten gaan stimuleren omdat mensen als een cutler of een coleman, die er wel professioneel mee om zijn gegaan, er zelf jong mee zijn begonnen. dit is gewoon ongeduld.

Ik heb eens onderzoek gedaan naar deze gast.
In alle topics die hij gestart heeft weet bij bij god niet waar hij het over heeft.

Dus kom niet met dat gelul dat we hem moeten helpen.
Als hij eens leest en goed nadenkt weet hij dat ie verkeerd bezig is.

@ TS; heb net je foto's bekeken....

Gezien de producten die je gebruikt hebt ben ik niet enorm onder de indruk. Niet dat je niet goed gebouwd bent... Maar... denk dat je met AAS nog veel verder kan geraken zonder aan de STH ed te gaan.....

heren hgh is geen wondermiddel weet niet wat de verwachtingen van jullie zijn maar naar mij idee mag die erbij nemen . En die gozer heeft gevraagd hoe je het beste kan samenstellen snap de gelul niet over z' n leeftijd.

Omdat jij het niet snapt zullen we je maar met rust laten, kun jjij ook niks aan doen..

Het is toch gewoon doodzonde om je lichaam te verhinderen in zijn ontwikkeling?
Moeten wij maar zeggen met die wetenschap dat het prima is en dat het geen schade aan kan richten?

Terug
Naar boven