XXL Nutrition

hgh voor vetverbranding...

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb al enige jaren ervaring met aas maar niet met hgh. Ben me er eigenlijk ook nooit echt in wezen verdiepen tot vandaag eigenlijk. Ik ga van de zomer de volgende kuur nemen http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mijn-zomerkuur-151651/?highlight=mijn+zomerkuur!!!

Ik wil de hgh puur voor vetverbrandig nemen. Op hoeveel iu zou ik gaan zitten dan? Is 2 a 3iu voldoende? En heeft het zin om het voor 4 maanden te nemen? Heeft het echt meerwaarde of bereik ik met een streng dieet hetzelfde?

In combi met mijn huidige kuur ook ok....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nog meer mensden die hun ervaring kunnen geven. Zal ik 2 of 3iu pakken? Is de hgh met de juiste spullen gestackt?

ik ben er super tevreden over,als je het kunt betalen zou ik het altijd aanraden, ik zou liever 3 dan 2 iu pakken

2,5iu is zat voor verbranding, maar pak liever meer.

ik zit op 2 iu sinds oktober zeg maar en dat bevalt me goed ;blijf dit doen tot de vakantie en misschien volgend jaar eens meer proberen ,maar ik word nu al wakker omdat mijn hand tintelt en mijn elleboog zeer doet .

ik zit op 2 iu sinds oktober zeg maar en dat bevalt me goed ;blijf dit doen tot de vakantie en misschien volgend jaar eens meer proberen ,maar ik word nu al wakker omdat mijn hand tintelt en mijn elleboog zeer doet .

He ouwe alles lekkah? Ok dat is mooi. Wat merk je van de hgh meer dan b.v. met andere fatburners.

Op 3iu heb je dan ook nog kans op wat spiergroei als je lang genoeg zou zetten?

Zet je in de ochtend? Je mag rondom de injectie wel eiwitten maar een uur voor en na geen carbs had ik begrepen.

Zit je alleen op hgh of heb je er ook nog wat aas naast staan...

Goede topic, ben hier zelf ook over aan het inlezen, ga je er ook insuline bijpakken, t4 zou ik er zowiezo bij pakken.

Goede topic, ben hier zelf ook over aan het inlezen, ga je er ook insuline bijpakken, t4 zou ik er zowiezo bij pakken.

Nee geen insuline omdat ik het puur voor vetverbranding neem. Ja ik ga er T3 bij zetten 25-50mcg. Volgens mij kan ik dit gewoon de hele 20 weken nemen...

zonde van je poen als je het daar voor gaat gebruiken .je weet zelf ook wel dat je het ook kunt zonder de hgh .spaar dan even door en doe het dan goed

Ik nu 5iu Jintropin per dag, vet vliegt ervan af!

9% nu, nog 3% te gaan!

kun je ook de rest van je schema neer zetten .of is dat prive tot 5ui hoof je toch geen igf bij te zetten

kun je ook de rest van je schema neer zetten .of is dat prive tot 5ui hoof je toch geen igf bij te zetten

Nja, ik wil dit topic niet overnemen...maar here goes:

-5iu Jin ed
-50 mg winny inject ed
-300 mg primo ew
-100mg ephedrine
-400mcg t4, maar nu 75mcg t3

en een goed dieet!:D

en geen IGF nee.

zonde van je poen als je het daar voor gaat gebruiken .je weet zelf ook wel dat je het ook kunt zonder de hgh .spaar dan even door en doe het dan goed

Ik weet dat het ook zonde de hgh kan maar wil eens weten of je een ander soort hardheid krijgtdoor hgh. Volgend jaar waarschijnlijk min. 5iu doen idd...

maatje van mij werd schofterig droog van de HGH....

Terug
Naar boven