AndroidHealthClinic

hgh voor vetverbranding...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn hele kuur zou dan het volgende zijn:

week 1-16 Test 750-1000mg
week 1-16 Mast 800
week 1-8 Winny 70mg ed
week 1-16 Provi 50mg
week 1-16 Nolva 20mg
week 1-20 T3 50mcg
week 1- min.20 HGH 3iu

Kan ik de t3 gewoon 20 weken nemen. Provi/nolva voor de gyno. Is minder onderdrukkend dan b.v. ari.

Wilde in eerste instantie 1000mg test doen maar doe voor het eerst provi (meer vrije test) erbij en heb me laten vertellen dan750mg dan echt voldoende is. Moet een groot verschil zijn wannneer je er provi bij doet...

Heb gelezen dat je ook alleen op trainingsdagen kunt zetten. Ik train 4 dagen per week. Zou het meerwaarde geven om alleen op trainingsdagen dus 4x per week te zetten. Ik zat dan te denken aan 4iu per keer. Zou ik daar meer van mogen ervaren dan 5x3iu=15iu per week.
Wanneer ik 4x4iu=16iu ga zetten zou dat beter aanslaan dan 5x3iu?

4x4 Zou het allemaal voor het trainen zetten, en zou toch nog een zwaar androgeen toevoegen in je kuurtje.

ik zit op 5iu per dag + 300 MCG t4

4x4 Zou het allemaal voor het trainen zetten, en zou toch nog een zwaar androgeen toevoegen in je kuurtje.

Ja was alleen van plannen om licht te cutten. Was eigenlijk niet van plan om heel veel aan te komen. Alleen hoelanger ik erover aan het typen ben hoe leuker ik het begion te vinden om hoger te doseren (meer spiermassa). Misschien moet ik het voor de eerste x alleen op vetverbranding houden dus op 3iu...

Het is mij aangeraden als ik het alleen voor de vetverbranding doe om igf te nemen. Goedkoper en werkt sneller op je vetverbranding. Wat denken jullie daarvan?

Nee JanPeter, 3 iu is mij te weinig.
5iu is toch echt wel mn minimale dosis:D

Het is mij aangeraden als ik het alleen voor de vetverbranding doe om igf te nemen. Goedkoper en werkt sneller op je vetverbranding. Wat denken jullie daarvan?

Als je goed op IGF reageert wel.
Anders vind ik t4 met HGH toch echt wel beter.

is igf dan niet bloedlink met erge hypo's? voel je je dan niet constant k*t door lage bloedsuiker? lijkt mij maar niks

Nee JanPeter, 3 iu is mij te weinig.
5iu is toch echt wel mn minimale dosis:D

Dat kan ik me ook goed voorstellen. Was ook helemaal niet van plan om hgh te nemen. Wilde gewoon licht gaan cutten en toen kwam het idee van hgh in mijn hoofd. Dus hoef er niet echt op te groeien maar lekker watvet kwijt raken en misschein wat hardheid...

He ouwe alles lekkah? Ok dat is mooi. Wat merk je van de hgh meer dan b.v. met andere fatburners.

Op 3iu heb je dan ook nog kans op wat spiergroei als je lang genoeg zou zetten?

Zet je in de ochtend? Je mag rondom de injectie wel eiwitten maar een uur voor en na geen carbs had ik begrepen.

Zit je alleen op hgh of heb je er ook nog wat aas naast staan...

ik heb 's morgens gezet en ik zet nu net voor het trainen alles eens proberen loopt nu test en bold bij en dat gaat lekker merk gewoon dat mijn spieren mooiere vormen krijgen als anders vetverbranding merk ik niet echt misschien dadelijk wel als ik er TrenA bij ga zetten :D

ik heb 's morgens gezet en ik zet nu net voor het trainen alles eens proberen loopt nu test en bold bij en dat gaat lekker merk gewoon dat mijn spieren mooiere vormen krijgen als anders vetverbranding merk ik niet echt misschien dadelijk wel als ik er TrenA bij ga zetten :D

Kijk daar hoop ik nou ook op met 2 a3iu. Dus vetverbranding maar mooiere volle spieren. Jij zet 2iu toch. na hoeveel tijd merkte je echt verschil...

Heb jij er T3 naast lopen?

Merk je verschil dan met net voor de training en 's morgens?

Wat denken jullie van de spullen die ik ernaast heb staan. Uitgaande van 3iu die ik wil gaa zetten. Moet er meer androgeen bij? Ga vooral voor hardheid en er mag natuurlijk altijd wat schone spiermassa bij...

HGH goed both ways!

Als jij puur voor t vetverbranden neemt, dan is je zielige:D 3iu genoeg.

Wil je beestachtig worden komt de androgene shizzle erg van pas!:cool:

Ik volg een strikt dieet nu met veel goeie vetvrije, hoogwaardige sups....zoals de Whey Protein Instant van XXL een paar keer per dag.

4 keer cardio per week etc.

Laatst bewerkt:
HGH goed both ways!

Als jij puur voor t vetverbranden neemt, dan is je zielige:D 3iu genoeg.

Wil je beestachtig worden komt de androgene shizzle erg van pas!:cool:

Ik volg een strikt dieet nu met veel goeie vetvrije, hoogwaardige sups....zoals de Whey Protein Instant van XXL een paar keer per dag.

4 keer cardio per week etc.

Zoooo mausje ben je fanatiek aan de cardio:eek:. Daarom wilde ik deze zomer weer aan de T3. Ben te lui voor cardio:p...

Terug
Naar boven