Fitness Seller

hgh voor vetverbranding...

Kijk daar hoop ik nou ook op met 2 a3iu. Dus vetverbranding maar mooiere volle spieren. Jij zet 2iu toch. na hoeveel tijd merkte je echt verschil...

Heb jij er T3 naast lopen?

nee geen t3 maar t4 schijnt beter te gaan samen met hgh

Merk je verschil dan met net voor de training en 's morgens?

ben net een twee weken met zetten voor de training en ben nu bezig met carbcyclen dus is moeilijk te zeggen maar het trainen gaat wel lekker dat iig

Mijn hele kuur zou dan het volgende zijn:

week 1-16 Test 750-1000mg
week 1-16 Mast 800
week 1-8 Winny 70mg ed
week 1-16 Provi 50mg
week 1-16 nolvadex 20mg
week 1-20 T3 50mcg
week 1- min.20 HGH 3iu

Kan ik de t3 gewoon 20 weken nemen. Provi/nolvadex voor de gyno. Is minder onderdrukkend dan b.v. ari.

Wilde in eerste instantie 1000mg test doen maar doe voor het eerst provi (meer vrije test) erbij en heb me laten vertellen dan750mg dan echt voldoende is. Moet een groot verschil zijn wannneer je er provi bij doet...

Voor de goede orde ben nog een leek en weinig praktijkervaring, maar het is theoretisch beter om t4 te nemen i.p.v. t3, dit i.v.m. de omzetting van t3 naar t4, moet ergens een verhaal over wezen (denk mesomorphis ??) en provi en masteron is dat niet een beetje dubbel.

Ik verwacht een veel beter resultaat met de cardio erbij luie donder!:D

Hoeft ook niet 3/4 uur in beslag te nemen he....;)

he maus wat doe jij voor cardio, ik merk dat ik met trimmen last krijg van mijn knieen (zit ook boven de 100 kg), ben nu overgestapt op hellinglopen, verbrand meer calorieen en minder schadelijk voor de knieeen. (een beetje een ander onderwerp, moet eenmalig nu kunnen:D)

he maus wat doe jij voor cardio, ik merk dat ik met trimmen last krijg van mijn knieen (zit ook boven de 100 kg), ben nu overgestapt op hellinglopen, verbrand meer calorieen en minder schadelijk voor de knieeen. (een beetje een ander onderwerp, moet eenmalig nu kunnen:D)

De bedoeling van mijn cardio is puur om mn eigen verbranding omhoog te helpen.
Ik fiets (hometrainer) een parcour met wat heuveltjes.
Niet meer dan 15 minuten per keer.

Het werkt gigantisch goed!!

Gozer neem van mij aan dat het echt vvm gaat opleveren,maak je niet druk.Geduld en goed dieet,beetje cardio,komt het helemaal goed.Er zijn plenty gasten die nix,maar nix merken.Kan aan de gear liggen,maar ook aan het aantal iu per dag.Ook gasten die denken dat hgh zonder goed dieet als wondermiddelbeschouwen,en dan op frikandellen en moorkop dieet gaan.................mmmmmmm nou ik daar an denk jammie

dan maar weer schakelen naar T4,overgens erug interesant stukkie

Nja, ik wil dit topic niet overnemen...maar here goes:

-5iu Jin ed
-50 mg winny inject ed
-300 mg primo ew
-100mg ephedrine
-400mcg t4, maar nu 75mcg t3

en een goed dieet!:D

en geen IGF nee.

mooi kuurtje inderdaad . ga volgend jaar 9maanden tot een jaar on met hgh

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Klopt ik heb fgelopen zomer ook een poging gedaan om hard te gaan lopen en kreeg ook vreselijk pijn in mijn knieen. Fietsen is idd een betere optie...

Gozer neem van mij aan dat het echt vvm gaat opleveren,maak je niet druk.Geduld en goed dieet,beetje cardio,komt het helemaal goed.Er zijn plenty gasten die nix,maar nix merken.Kan aan de gear liggen,maar ook aan het aantal iu per dag.Ook gasten die denken dat hgh zonder goed dieet als wondermiddelbeschouwen,en dan op frikandellen en moorkop dieet gaan.................mmmmmmm nou ik daar an denk jammie

Dat zou heel mooi zijn alles wetende vriend:D
Hoelang ga jij de hgh zetten gab?

:D sorry maat liet me even gaan .wou er eerst niet aan beginen pas over een paar jaar .maar hoe meer je er over leest hoe meer zin krijg je er in om het te doen .daar om wil ik dit jaar nog twee kuren doen en neee niet van 20 weken ben nu met een 14 wekse kuur bezig .en de volgende zal 16 zijn .2009 moet het jaar worden tja als sportschool houder moet je er wel goed bij staan hahaha .iniedergeval suc6 met je keuze en je kuur :rocker:

:D sorry maat liet me even gaan .wou er eerst niet aan beginen pas over een paar jaar .maar hoe meer je er over leest hoe meer zin krijg je er in om het te doen .daar om wil ik dit jaar nog twee kuren doen en neee niet van 20 weken ben nu met een 14 wekse kuur bezig .en de volgende zal 16 zijn .2009 moet het jaar worden tja als sportschool houder moet je er wel goed bij staan hahaha .iniedergeval suc6 met je keuze en je kuur :rocker:

Succes ermee gab. Komt wel goed denk ik met je...

mijn begin is 2iu en drijf het op naar 4iu.Ligt een beetje aan de sites.Als het erg wordt,dan hou ik het bij 2/3 als het goed gaat ga ik naar 4/5iu per dag.

Je bent altijd welkom bro om eens langs te komen,op mijn werk in delft,of in mijn huisje op kijkduin

Terug
Naar boven