Fitness Seller

HGH wanneer stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom op jongens, alles wat wij nemen is risicovol. Probleem is dat op HRT minimale hoeveelheden gebruikt worden. Bro Skydirk heeft onder HRT behandeling gestaan,DAT heeft goede invloed,geloof dat je dan op 0,3 iu oid zit.
Nu gaan mensen zelfs 20x meer zitten maakt je vellie niet 20xsneller strak,of 20jaar fitter. Ik denk op 1000 procent zeker dat AL die peptide varianten cj gpj,gh ,igf ons kanker bezorgen als we 40 zijn. Zeker beangstigend wat bijvoorbeeld Jay,henk allemaal mixen. Ben geen heilige maar ik vind het OF lef OF ondoordacht en kortzichtig.
Denk dat als er iets rommelt in je celdeeling de kans zeer groot of een feit is dat er geen behandeling mogelijk is doordat het zeer agressief deelt.

Laatst bewerkt:
Probleem is dat er geen zware negatieve dingen meteen naar voor komen. Dus denken ze het kan veilig op deze manier en dus geen kwaad bij me op termijn. Nou ik heb me daar aan mispakt, net zoals krieltje en vermoed nog velen hier.

• Topic Starter Topic Starter
In welke zin heb je je "mispakt"? Is er volgens jou/jullie nog wel verantwoord gebruik mogelijk?

In welke zin heb je je "mispakt"? Is er volgens jou/jullie nog wel verantwoord gebruik mogelijk?

Nou ik zal een lijstje opnoemen en krieltje waarschijnlijk ook.

-Slechtere leverwerking: kan veel medicatie gewoon niet meer nemen of verdragen. Gevoeliger aan bijwerkingen ook van alles.

-Slechter immuunsysteem: meer ziek en last van allergiën, die ik vroeger niet had.

-Lage witte bloedcellen dus en bloedplaatjes dat ontwikkeld is bij hgh gebruik. Zover we aan de bloedonderzoeken konden zien.

-Slechtere ogen, vlekjes voor de ogen door gebruik van anti-oestrogenen. Ben trouwens al 5 jaar gestopt.

-Koude handen en voeten door hgh gebruik, vriezen vrijwel af in de winter.

-Gevoeligere spieren en pezen, sneller kwetsuren. Dit weer door hgh gebruik.

-Slechte knieën door belasting (gewicht) en vocht.

Doseringen die ik gebruikte was 5iu hgh 5on/2off voor 10 maanden. Doseringen aas max 1250mg aan totaal van stoffen. Gemiddeld 1000mg gedurende 8 weken. Nakuren met hcg (alleen in begin), clomid en nolva (niet samen). 1 keer dianabol oraal, eerste keer.

Doseringen die 'veiliger' zijn, max 500mg aan totale aas gedurende 6 weken. Nakuren met clomid op 50mg gedurende 10 dagen. HGH gebruik max op 1,5iu.

Vergelijking met TRT, 250mg test om de 3 weken. En 0,3iu hgh per dag.

Laatst bewerkt:
De vraag is natuurlijk wanneer wordt het echt onverantwoord.

Dat het gezond of goed is daarover zijn we wel eens dat dat niet zo is tenzij je wellicht echt low dossage trt doet, maar daar gaat het hier niet om.

Stoppen zal voor velen ook niet echt een optie zijn. Daar begint natuurlijk het dillema. Ik waardeer Cools oprechtheid en schrik natuurlijk van zn lijstje maar ja ik ga morgen ook niet off.

Overigens is het HGH verhaal voor mij wel een eye opener. Dat verouderingsprincipe van binnenuit was mij niet geheel bekend.

Kom op jongens, alles wat wij nemen is risicovol. Probleem is dat op HRT minimale hoeveelheden gebruikt worden. Bro Skydirk heeft onder HRT behandeling gestaan,DAT heeft goede invloed,geloof dat je dan op 0,3 iu oid zit.
Nu gaan mensen zelfs 20x meer zitten maakt je vellie niet 20xsneller strak,of 20jaar fitter. Ik denk op 1000 procent zeker dat AL die peptide varianten cj gpj,gh ,igf ons kanker bezorgen als we 40 zijn. Zeker beangstigend wat bijvoorbeeld Jay,henk allemaal mixen. Ben geen heilige maar ik vind het OF lef OF ondoordacht en kortzichtig.
Denk dat als er iets rommelt in je celdeeling de kans zeer groot of een feit is dat er geen behandeling mogelijk is doordat het zeer agressief deelt.

Ik denk dat die cjc ghrp2 wel meevallen aangezien dit zorgt dat je zelf meer groeihormoon aanmaakt. Lijkt mij eerlijk gezegd "gezonder" dan synthetisch nemen (wat ik nu ook doe ja). Wbt igf1 heb ik wel het idee dat je veel voorzichtiger moet zijn omdat je bij lage doseringen al krijgt dat het door je hele lichaam gaat circuleren.
Dus ja, ik denk er wel over na en geloof wel dat het niet goed is, maar bedenk me dan ook weer dat je statistisch gezien of wel of niet kanker krijgt.
Sowieso is AAS al niet goed wanneer je kanker hebt en GH (+ varianten) zullen nog erger zijn, maar ik denk niet dat het zo snel de oorzaak van kanker zal zijn.

borrelpraat kerel

Ik denk dat die cjc ghrp2 wel meevallen aangezien dit zorgt dat je zelf meer groeihormoon aanmaakt. Lijkt mij eerlijk gezegd "gezonder" dan synthetisch nemen (wat ik nu ook doe ja). Wbt igf1 heb ik wel het idee dat je veel voorzichtiger moet zijn omdat je bij lage doseringen al krijgt dat het door je hele lichaam gaat circuleren.
Dus ja, ik denk er wel over na en geloof wel dat het niet goed is, maar bedenk me dan ook weer dat je statistisch gezien of wel of niet kanker krijgt.
Sowieso is AAS al niet goed wanneer je kanker hebt en GH (+ varianten) zullen nog erger zijn, maar ik denk niet dat het zo snel de oorzaak van kanker zal zijn.

Nee, want je onderdrukt weer een ander systeem dat aanzet tot hgh aanmaak. En je verhoogt het nog altijd onnatuurlijk hoog met meerdere pulsen over een dag.

Wel wel interessant allemaal. Slaat een mens natuurlijk wel van aan het twijfelen over HGH wel of niet.

Het staat alleszins vast dat de meningen erover nogal uiteen liggen en dat er veel minder over bekend is dan AS, wat logisch is aangezien die laatste al een stuk langer gebruikt worden.

Zouden meer van deze topics moeten zijn.

Er is momenteel al een heel stuk meer bekend bij hgh dan jaren terug. Aas en hgh is op moment vrijwel evenveel bekend van.

Er is momenteel al een heel stuk meer bekend bij hgh dan jaren terug. Aas en hgh is op moment vrijwel evenveel bekend van.

Kan zijn maar de kennis over het gebruik van HGH is alleszins een stuk minder toegankelijk. Het gebruik van AAS is beter ingeburgerd, maar dan heb ik het uiteraard over de beginnende maar ook meer ervaren gebruikers. HGH blijft toch meer weggelegd voor geavanceerde gebruikers, en daar zit toch niet alleen de prijs voor iets tussen.

ik lees hier opeens niks anders dan negatieve dingen over hgh terwijl het altijd sterk wordt aangeprezen en veel positieve eigenschappen zou hebben ??
Hier staat bv allemaal het tegenovergestelde in vermeld,van wat jullie ondervinden .

Zo zie je dan maar weer dat gebruikerservaring belangrijker en efficienter is dan een artikel.

WAT IS HGH PRECIES?

HGH komt in het lichaam natuurlijk voor als somatropin die uit een 191 aminozuurketting bestaat. HGH zorgt als we jong zijn voor groei van botten, spieren en andere weefsels.
Als we volwassen zijn houdt HGH zich meer bezig met het behouden van spieren, zorgen voor een sterk immuun systeem, stofwisseling regulatie en handhaaft en herstelt de huid en andere weefsels.

Onze eigen natuurlijke aanmaak is het hoogst tijdens de pubertijd (met name tijdens de groei spurt) De daling van de natuurlijke aanmaak begint vooral boven de 30 effect te hebben, tegen de tijd dat we 60 zijn maken we ongeveer 10% aan in verhouding van de aanmaak tijdens onze jeugd.

De gevolgen hiervan:

Meer vet toename
Spierafbraak en zwakkere botten(osteoporose)
Slechtere huidstructuur
Verminderde hersenenfunctie, verlies van intellect met het verouderen.
Verminderde coïtusuele prestaties.
Daling van algemene fysiek en geestelijk gesteldheid
Verlaging van het herstel tijdens perioden rust (slaap)
Depressie en moeheid.

Voor bodybuilders zijn HGH en IGF-1 de enige substantie die hyperplasie in werking kunnen stellen, dus het creëren van nieuwe spiercellen. Terwijl anabolen steroïden hypertrofie kan veroorzaken (dus de groei van die cellen). Ook verbetert HGH de eiwitsynthese wat dus de hypertrofie weer ondersteund. Verder versterkt HGH bindweefsels, kraakbeen en pezen.

HOE WORDT HGH VRIJGEGEVEN IN HET LICHAAM?

HGH wordt afgescheiden in het lichaam door hypofyse-voorkwab. De afgifte wordt in de hersenen geregeld door twee stoffen: 'growth hormone releasing factor' en somatostatine. Ze komen via speciale bloedvaten in de hypofyse. 'Growth hormone releasing factor' heeft als functie het stimuleren van de afgifte, terwijl somatostatine de afgifte juist afremt. Groeihormonen worden niet gelijkmatig geproduceerd maar in korte perioden. De aanmaak van groeihormonen vindt plaats bij lichaamsbeweging (stress) en ongeveer twee uur na het inslapen. Tijdens de eerste uren van slaap (diepe slaapstadia), wordt Somatostatin uitgezet en GHRF wordt aangezet, resulterend in uitbarstingen HGH.

Zodra HGH wordt vrijgegeven, is het zeer kortstondig, meestal ongeveer een half uur. Tijdens dit half uur, gaat het naar de lever wat als gevolg IGF-1 gaat produceren.

HOE DOET HGH ZIJN WERK?

Zoals hierboven vermeld, is HGH kortstondig, maar alsnog is het effect vrij groot, direct dan wel indirect.

Een van de directe gevolgen van HGH is dat het bindt op een aantal receptoren. Met name de receptoren bij vetcellen worden aangesproken en gestimuleerd vet af te stoten/geven. Als er genoeg stress is geweest op de spiercellen door trainen kan er hyperplasie ontstaan(celdeling)

Indirect zorgt HGH dus voor productie van IGF-1 in de lever. IGF-1 zorgt op haar beurt weer voor herstel en versterking van kraakbeencellen die de beengroei stimuleren en de creatie van nieuwe spiercellen. IGF-1 zorgt verder voornamelijk voor eiwitsynthese in de spieren.(herstel)

Verder heeft het natuurlijk ook minder positieve gevolgen, de belangrijkste 2 zijn de verminderde insulinegevoeligheid en daling van de werking van de schildklier (conversie van T-4 naar T-3) Dit is dan ook de reden waarom mensen die HGH gebruiken T-4 of T-3 erbij nemen om dit te compenseren en dat gebruikers van HGH die ook met insuline te werk gaan deze 2 stoffen beter niet tegelijk kunnen nemen.(alleen het tijdstip bedoel ik hiermee)

Laatst bewerkt:
@ brwa. Maar er wordt geen dosering genoemd, dat zal hoogst waarschijnlijk het struikelblok zijn dan. Kan me voorstellen dat een gezond middel heel ongezond word bij overdosering.

@ brwa. Maar er wordt geen dosering genoemd, dat zal hoogst waarschijnlijk het struikelblok zijn dan. Kan me voorstellen dat een gezond middel heel ongezond word bij overdosering.

ja,dat zou wel eens kunnen zijn ja.

DOSSERING

Allereerst wil ik zeggen: verwacht geen wonderen. Als je bijvoorbeeld 10 KG spier wilt aankomen in 10 weken dan ben je met HGH aan het verkeerde adres. HGH heeft de tijd nodig om zijn werk te doen (minimaal 4 maanden of langer) De reden hiervoor is dat de aanmaak van IGF-1 in de lever door HGH cumulatief is van aard. Dus hoe langer gebruik hoe hoger de IGF-1 niveau’s (er is wel een maximum). Het verbeterde gebruik van de voedingstoffen en mobilisering van vet zal wel snel merkbaar zijn, maar de daadwerkelijke zichtbare veranderingen van de spieren komen pas vaak na 3 maanden.

Voor anti-veroudering, algemene gezondheid & vet mobilisering
Voor deze doeleinden, zal een dosis 2-3 iu's per dag voor de meerderheid volstaan.

Voor het bereiken van spiergroei en het wezenlijk verbeteren van de lichaamssamenstelling
Met deze bedoeling zal een dosis 4-8 iu's per dag noodzakelijk zijn. De meeste mensen zullen zeer goed gaan bij een dosis van 4-5 iu's per dag.

De meeste mensen ervaren, vooral bij de eerste keer HGH gebruik pijn in de gewrichten, het hoogte punt is meestal rond de 3-4 weken gebruik.
Daarna zal het wegtrekken. Daarom kan je beter bij de eerste keer gebruik van HGH de dosering opbouwen en bijvoorbeeld te starten met een dosering van 2 i.u.

Bij doseringen hoger dan 2-3 i.u. per dag heeft het verdelen van de dosering gunstig effect omdat je lichaam niet gewend is met hogere doseringen om te gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 13:21 ----------

hoe hoog heb je dan gezeten met de hgh Kriel ??

En dit topic gaf je aan dat je maar met 3 iu bezig was....

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hgh-resultaten-topic-186455/?highlight=hgh*

...

Laatst bewerkt:
Nou ik zal een lijstje opnoemen en krieltje waarschijnlijk ook.

-Slechtere leverwerking: kan veel medicatie gewoon niet meer nemen of verdragen. Gevoeliger aan bijwerkingen ook van alles.

-Slechter immuunsysteem: meer ziek en last van allergiën, die ik vroeger niet had.

-Lage witte bloedcellen dus en bloedplaatjes dat ontwikkeld is bij hgh gebruik. Zover we aan de bloedonderzoeken konden zien.

-Slechtere ogen, vlekjes voor de ogen door gebruik van anti-oestrogenen. Ben trouwens al 5 jaar gestopt.

-Koude handen en voeten door hgh gebruik, vriezen vrijwel af in de winter.

-Gevoeligere spieren en pezen, sneller kwetsuren. Dit weer door hgh gebruik.

-Slechte knieën door belasting (gewicht) en vocht.

Doseringen die ik gebruikte was 5iu hgh 5on/2off voor 10 maanden. Doseringen aas max 1250mg aan totaal van stoffen. Gemiddeld 1000mg gedurende 8 weken. Nakuren met hcg (alleen in begin), clomid en nolva (niet samen). 1 keer dianabol oraal, eerste keer.

Doseringen die 'veiliger' zijn, max 500mg aan totale aas gedurende 6 weken. Nakuren met clomid op 50mg gedurende 10 dagen. HGH gebruik max op 1,5iu.

Vergelijking met TRT, 250mg test om de 3 weken. En 0,3iu hgh per dag.

Hoe weet je zeker dat al die dingen die je opnoemt te wijten zijn aan het gebruik van hgh, aas e.d.
Kan je andere (mede)oorzaken verzinnen die mee hebben kunnen spelen of sluit je voor de rest alles uit?

Hoe lang kuur je al?

Het is natuurlijk wel alom bekend dat GH niet alleen de groei van spiercellen bevordert. Wordt toch wel altijd uitdrukkelijk gewaarschuwd om zeker te stellen dat je geen (kwaadaardige) tumoren hebt want die groeien net zo hard of harder mee.

De dosage voor anti aging ligt lager dan 2-3iu. Meer in de richting van max 1.5iu. Dat heb ik in de VS weleens geinformeerd bij zo'n HRT kliniek.

hoe oud ben je eigelijk Cools ? Aan je pics te zien lijk je pas 23 ofzo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven