Fitness Seller

HGH wanneer stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind t knap van je dat je 't wilt laten zien dat 't daadwerkelijk slecht voor je is zowel hgh als AAS, dat zelf uit dat wereldje ben afgestapt,

Vooral dat je je kennis wilt delen met ons, en hoe je erover denkt natuurlijk,

Jij hebt iniedergeval mijn respect,

Je wilt ook nog goed oud worden neem ik aan, je hebt kinderen, die je hem of haar de vader figuur wilt geven ect ect ,

Als je zo globaal kijkt, zijn er best veel mensen gestorven doormiddel van AAS, alhoewel 't nooit echt bewezen is.

Ik weet toevallig alleen van " Zyzz " dat hij in zijn laaste week zijn clembutarol verhoogd had inc. Tren ace,

Maar goed je hoort weer overal andere verhalen, over dat hij een gaatje had in zijn hart ect ect,

Zover ik weet , is Krieltje en Cool de enige die hier kunnen zeggen dat hgh en aas slecht is, uit hun ervaringen en feiten.

Gappie, jij schrijft overal op dit forum: "ect ect" ipv ETC ETC. (etcetera)

Ontopic: Ik ben een jaar off geweest. Nu weer ON, met hgh erbij.
En voel nu ook echt weer dat dit NOOIT goed voor je kan zijn.
Of ik ben er oo zoo gevoelig voor, maar ik voel gewoon dat mijn lichaam het echt niet leuk vind, en het er echt zwaar mee heeft

zyzz had een geboren hartafwijking diet in combo met test/tren/clen/stimulerende drugs.. Ja dan ga je eraan.

Vooral die clen/stimulerende drugs ja...

Of ik ben er oo zoo gevoelig voor, maar ik voel gewoon dat mijn lichaam het echt niet leuk vind, en het er echt zwaar mee heeft

Het rare is dat het bij de meeste BB'ers wel enige jaren duurt voor ze zelf ervaren dat al die AAS (en eventueel HGH, slin, etc erbij) niet echt goed voor ze zijn...
Zoals ik reeds eerder schreef, begin ik nu bewust niet opnieuw met AAS, gewoon om te vermijden dat mijn langzaam en moeizaam opgebouwde uithoudingsvermogen (na langdurig AAS-gebruik) opnieuw de dieperik inraast !!
Geloof het of niet, maar ik voel mij nu veeeeeeel beter, enkele kg'tjes lichter, en niet meer buiten adem enkel van het opgaan van een trap...

Het lichaam wordt gevoeliger dan ook door bepaalde veranderingen in zijn werking door gebruik.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 15:32 ----------

Het rare is dat het bij de meeste BB'ers wel enige jaren duurt voor ze zelf ervaren dat al die AAS (en eventueel HGH, slin, etc erbij) niet echt goed voor ze zijn...
Zoals ik reeds eerder schreef, begin ik nu bewust niet opnieuw met AAS, gewoon om te vermijden dat mijn langzaam en moeizaam opgebouwde uithoudingsvermogen (na langdurig AAS-gebruik) opnieuw de dieperik inraast !!
Geloof het of niet, maar ik voel mij nu veeeeeeel beter, enkele kg'tjes lichter, en niet meer buiten adem enkel van het opgaan van een trap...

Inderdaad;) zo heb ik het toen ook ervaren. Ben nu al 6 jaar clean en moet zeggen dat ik de nood niet meer heb en zo stukken beter voel.

Trainingen gaan ook perfect en merk gewoon een beter evenwicht in mijn lichaam.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 15:33 ----------

Vooral die clen/stimulerende drugs ja...

Combinatie vooral, maar clen op zichzelf al. Heb het ook gebruikt en is echt rommel.

Idd, zou clen nooit of te nimmer gebruiken. Heb er al genoeg over gelezen.
IMO één van de gevaarlijkste middelen die er is.

Cools zei:
Inderdaad;) zo heb ik het toen ook ervaren. Ben nu al 6 jaar clean en moet zeggen dat ik de nood niet meer heb en zo stukken beter voel.

Trainingen gaan ook perfect en merk gewoon een beter evenwicht in mijn lichaam
Hoezo, train je dan terug? Ben je dan genezen?

Ik kan hier wel even toevoegen. Heb wel een maandje of 18 HGH gedaan, in de laatste jaren van mijn 16 jaar AAS gebruik (niet continue, maar wel on/off). HGH results zeker en vast, maar het geld en de moeite/trouble waard? Mijn inziens niet. Eind vorig jaar met alles gestopt.

Plofkop, overmatig zweten, moe lopen, hypertensie,... allemaal kotsmoe die troep. Totally OFF nu, train nog 2 tot max 3 keer per week, gewoon recreatief en ik voel me een pak beter. Zoals Kriel reeds aanhaalde, er is een leven na Bodybuilding, ook al denken we daar niet aan in onze jongere jaren. Luister maar eens naar die oude rotten, Handle your body with care :cool:

ik kan hier wel even toevoegen. Heb wel een maandje of 18 hgh gedaan, in de laatste jaren van mijn 16 jaar aas gebruik (niet continue, maar wel on/off). Hgh results zeker en vast, maar het geld en de moeite/trouble waard? Mijn inziens niet. Eind vorig jaar met alles gestopt.

Plofkop, overmatig zweten, moe lopen, hypertensie,... Allemaal kotsmoe die troep. Totally off nu, train nog 2 tot max 3 keer per week, gewoon recreatief en ik voel me een pak beter. Zoals kriel reeds aanhaalde, er is een leven na bodybuilding, ook al denken we daar niet aan in onze jongere jaren. Luister maar eens naar die oude rotten, handle your body with care :cool:

+1000

Ik kan hier wel even toevoegen. Heb wel een maandje of 18 HGH gedaan, in de laatste jaren van mijn 16 jaar AAS gebruik (niet continue, maar wel on/off). HGH results zeker en vast, maar het geld en de moeite/trouble waard? Mijn inziens niet. Eind vorig jaar met alles gestopt.

Plofkop, overmatig zweten, moe lopen, hypertensie,... allemaal kotsmoe die troep. Totally OFF nu, train nog 2 tot max 3 keer per week, gewoon recreatief en ik voel me een pak beter. Zoals Kriel reeds aanhaalde, er is een leven na Bodybuilding, ook al denken we daar niet aan in onze jongere jaren. Luister maar eens naar die oude rotten, Handle your body with care :cool:
Ik lees altijd graag posts van jouw heb ook jouw lang verhaal gelezen.
Ikzelf ben nu 23 en zit er helemaal in in het aas gebeuren. Zal ook nog wel een tijdje zijn ik zit op dat punt dat ik alles wil doen en bijwerkingen me niet eens meer uitmaken voor mijn doel te bereiken. Naja zal ooit wel omkeren denk ik. Train nog maar 4 jaar.

heey bro,hoe issie?

Bereik gewoon je streef gewicht, op een gezonde manier, en niet door middel van 3jaar on te gaan zonder off.
En onderhoudt het vanaf dan gewoon met max 1 kuurtje per jaar.

Moet niet zo moeilijk zijn toch om voor je 30ste je streeffysiek te hebben en daarna gewoon tevreden te zijn en te onderhouden?

Bereik gewoon je streef gewicht, op een gezonde manier, en niet door middel van 3jaar on te gaan zonder off.
En onderhoudt het vanaf dan gewoon met max 1 kuurtje per jaar.

Moet niet zo moeilijk zijn toch om voor je 30ste je streeffysiek te hebben en daarna gewoon tevreden te zijn en te onderhouden?

Op zich goede doelstelling maar -als ik voor mezelf spreek- je wil altijd meer en groter worden.
Dat is wel een beetje een nadeel aan deze sport.:o

Op zich goede doelstelling maar -als ik voor mezelf spreek- je wil altijd meer en groter worden.
+1

dit is de motivatie toen ik begon met trainen woog ik 52kg ofzo op 12%
Nu zit ik al op 94 iets minder vet. Toen ik begon wou ik 75 wegen dan 85 ja nu is mijn doel 115 ofzo.

Enigste reden waarom je groter wil worden is omdat je zelfbeeld (en hoe mensen rondom je eruit zien) veranderd is. Je lijkt nog te klein voor jezelf. Als je toen had kunnen zien hoe je er nu uitzag zou je meer dan tevreden zijn.

Je ogen zijn niet het enigste wat bepaald wat je ziet, je hersenen hebben hun insteek ook.

Dit proces veranderd weer na verloop van tijd zodat je weer echt ziet wat is.

Ben enerzijds akkoord met het idee om een streeffysiek te bereiken op een bepaalde leeftijd en die dan zo lang mogelijk op een (relatief) gezonde manier te onderhouden.
Het klopt dat het nadeel van deze sport wel is dat je steeds nog "ietsje" er bij wil natuurlijk :)
Zat de voorbije jaren eigenlijk continu tussen de 90 en de 95 kg maar ben nu aan voor het eerst eens aan het cutten (is voorlopig 5kg af, zit op 87) en moet zeggen dat het mij eigenlijk wel bevalt. Bovendien gaat mijn uithouding met al die cardio er echt goed op vooruit (ook al doe ik Test/Primo). Uieindelijk is de spiegel toch een belangrijkere referentie dan de weegschaal :-)

Langs de andere kant ben ik relatief "laat" begonnen met kuren (is mijn derde kuur nog maar, eerste was op 29 jaar) en wil ik eigenlijk wel alles eens uitgebrobeerd hebben, ook Tren en Deca. En dus ook HGH. Ook al is het maar om achteraf te zeggen dat het herstel na Tren en Deca k*t is en dat HGH zijn geld niet waard is. Maar dan heb ik het wel eens gedaan. Beter die shit nu proberen dan wanneer ik 40 ben denk ik dan.

Droger worden....

Grote zie je zelf niet, lijnen wel.
En hoe groot wil je worden?
Als je goed door beukt hgh (waar dit topic over ging), kan je makkelijk in 2 jaar 20kg aankomen.
110kg op 10% bf is dan makkelijk haalbaar voor iedereen. (Op gemiddelde lengte)
Das groot zat als ik t zelf zeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven