XXL Nutrition

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

Lol nu heeft plots niemand iets over zen foto's gezegd :D

kijk eindelijk bewijzen :D ps bben jij het wel ? haha nee gekheid ziet er netjes uit had ik niet verwacht. heb je nooit afgekraakt alleen is het wel appart als je dat voor het eerst hoort zonder foto's ! en in mijn ogen begreep je een aantal dingen verkeerd zoals o.a. de crea ! maargoed verder netjes keep up good work !

Grt Jim

Wel goede massa voor je leeftijd/trainingstijd :)

• Topic Starter Topic Starter
"Ik ga filmpjes posten."

"Ik ga geen filmpjes posten, want vind het de moeite niet waard om in de gym op te nemen, en voor lul te staan."

;)

ehhhhh...oeps>.:p
Fimpje kon niet omdat me pa zei dat het een beetje raar en enorm opscheperig lijkt als je je bench gaat filmen, vinden ze me op de sportschool een dikke patser enzo, ik wil thuis wel filmen alleen dat is echt een te korte stang, maar filmpje komt er wel!(weet niet wanneer)

kijk eindelijk bewijzen :D ps bben jij het wel ? haha nee gekheid ziet er netjes uit had ik niet verwacht. heb je nooit afgekraakt alleen is het wel appart als je dat voor het eerst hoort zonder foto's ! en in mijn ogen begreep je een aantal dingen verkeerd zoals o.a. de crea ! maargoed verder netjes keep up good work !

Grt Jim
dankje jim!

en wat heeft dit topic trouwens enorm veeeeeeeel reactie´s negatief of positief het zijn er best veel.:p
grooetjes

ehhhhh...oeps>.:p
Fimpje kon niet omdat me pa zei dat het een beetje raar en enorm opscheperig lijkt als je je bench gaat filmen, vinden ze me op de sportschool een dikke patser enzo, ik wil thuis wel filmen alleen dat is echt een te korte stang, maar filmpje komt er wel!(weet niet wanneer)

Schijt hebben aan andere mensen, dan vinden ze je maar patserig :p gewoon met een mobieltje je laten filmen dat valt niet zo op. ;)

Je kan zegge wat je wil maar zijn guns zijn egt 37 cm:roflol:
Maar Eilering, waarom heb je niet veel eerder die foto gepost? Je had tenminste die vervelende opmerkingen dan niet aan hoeven te horen.

Je kan zegge wat je wil maar zijn guns zijn egt 37 cm:roflol:
Maar Eilering, waarom heb je niet veel eerder die foto gepost? Je had tenminste die vervelende opmerkingen dan niet aan hoeven te horen.

nou, ja......geen idee eigelijk.
Had ik wle moeten doen had veel stress voorkomen:rolleyes::p

Stressen door wat mensen over je zeggen op internet of in het echte leven moet je sowieso niet doen joh.

Zekers niet, kan invloed hebben op je trainingen.
Wat veel makkelijker voor jezelf is: Foto's van nu en over een jaar.
Bespaart je een HOOP gezeik, althans, als je in ieder geval progressie hebt gemaakt. :P

HIER DE FOTO'S!
BICEP RECHTS 37,5CM KOUD! zoals je zit zit er wel wat vet overheen.voor de rest rug borst tricep 1,77m 76kilo.
train nu 4maanden

Je beseft dat je niet moet beginnen meten vanaf de één bij je bicepsomtrek maar vanaf de nul he? Gezien die niet op je lint staat maar je het kan zien vanaf de één : Je arm meet 36 cm en een beetje.
Dat in de veronderstelling dat je niet nog ff snel je armen opgepompt hebt met wat setjes, maar ik geloof niet dat je dat zou doen. ;)

Voor je leeftijd best goed, ik snap niet waar men hier een probleem van maakt.

Ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt als iemand je op een virtuele verzamelplaats je nep noemt.

Als jij dit goed vindt, moet je vooral door gaan. Je had deze reacties kunnen verwachten.

nuja vinnek wel goed, want nu heeft ie iedereen mooi geshowed en owned, including mezelf (kvond het nogal lang duren). Nuja, verder doen he en probeer het zonder gelijk welke hulpmiddelen,,je krijgt veel meer voldoening als je lang en natuurlijk traint.

Terug
Naar boven