AndroidHealthClinic

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

DOei ectooooooooooooooooooo

:who: dat een ecto weggaat die liegt over zijn stats :D

Bah, wat een jaloezie op dit forum, waarschijnlijk gewoon jaloers dat ze op 14 jarige leeftijd zelf nog geen 37cm armen hadden. Ik sta achter je jongen!

Bah, wat een jaloezie op dit forum, waarschijnlijk gewoon jaloers dat ze op 14 jarige leeftijd zelf nog geen 37cm armen hadden. Ik sta achter je jongen!

nee idd, die had ik toen nog niet en hij ook niet ;)
maar nu zijn ze wel groter dan zijne dusja :o

• Topic Starter Topic Starter
nee idd, die had ik toen nog niet en hij ook niet ;)
maar nu zijn ze wel groter dan zijne dusja :o
oke nu ben ik het echt adderzat!???
ik ga vanmiddag paar foto's maken van bicep plus meetlint en dan krijg ik weet ik zeker weer gezeik over dat het nep is etc, en ben geen ecto heb dezefde bouw as mijn vader.kon ik julie maar eens in het echt zien! en niet zo laf achter een pctje

ik ga vanmiddag paar foto's maken van bicep plus meetlint en dan krijg ik weet ik zeker weer gezeik over dat het nep is etc, en ben geen ecto heb dezefde bouw as mijn vader.kon ik julie maar eens in het echt zien! en niet zo laf achter een pctje

Heel goed, kijken wat onze internetsuperdudes dan nog te zeggen hebben:D

:roflol: @ dit topic! keep on bitchin bitches!

jongens toch ik ga naar een ander forum heb er een gevonden waar ik respect krijg, en ook mensen op ziten die ik persoonlijk ken en geen ecto's die mij afkraken:D
en paar dingen ik heb geen sixpack
mijn biceps zijn boven de 37cm warm!
en ik heb zat foto's om te bekijken en ik ben geen ecto zoals je misshcien hebt gezien!
ik kan inderdaat 86kilo benchen 1keer met begeleiding maar die hoeft allene er bij te staan voor de zekerheid!
jullie hebben iemand die er echt voor gaat weggejaagd!
goed zo jongens wees trots!
:mad::treuren::sad:

:orly:

is goed hoor, zeg maar waar en wanneer je me wilt zien :o

IK geloof al een beetje hoor,,,ik heb nu ook armen van 38 cm als ik ze meet,,maarja kben ook ouder en train ook natural. Niet dat ik je niet geloof ofzo maar het is altijd leuk als men wat bewijs ziet dat je op 14 jarige leeftijd zo'n armen hebt. DUS SHOWEN DIE PICS:mad:

ging ie nu ook geen filmpje posten ?

Man man man wat een broodje schijt is dit zeg,,,,klaarduidelijk dat je gewoon helemaal niet bent wat je zegt,,,dus oppleuren en andere hobby zoeken....Als ik jou was had ik allang de foto's gepost om m'n gelijk te bewijzen,,,maar jou laat het dus koud dus dat bewijst dat je wrs rond de 20 zit,,,WAT SNEU VOOR JE:mad:

HIER DE FOTO'S!
BICEP RECHTS 37,5CM KOUD! zoals je zit zit er wel wat vet overheen.voor de rest rug borst tricep 1,77m 76kilo.
train nu 4maanden

bicep 37,5koud.jpg

olivier most musucler.jpg

olivier rug.jpg

olivier triceps.jpg

waar blijven die reactie´s nou?
met dat ik lul etc...

ik vind het er goed uit zien,
zeker gezien je leeftijd en trainingstijd

Terug
Naar boven