Degluiperd
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bah, wat een jaloezie op dit forum, waarschijnlijk gewoon jaloers dat ze op 14 jarige leeftijd zelf nog geen 37cm armen hadden. Ik sta achter je jongen!

oke nu ben ik het echt adderzat!nee idd, die had ik toen nog niet en hij ook niet
maar nu zijn ze wel groter dan zijne dusja![]()

oke nu ben ik het echt adderzat!
ik ga vanmiddag paar foto's maken van bicep plus meetlint en dan krijg ik weet ik zeker weer gezeik over dat het nep is etc, en ben geen ecto heb dezefde bouw as mijn vader.kon ik julie maar eens in het echt zien! en niet zo laf achter een pctje

Heel goed, kijken wat onze internetsuperdudes dan nog te zeggen hebben![]()

jongens toch ik ga naar een ander forum heb er een gevonden waar ik respect krijg, en ook mensen op ziten die ik persoonlijk ken en geen ecto's die mij afkraken
en paar dingen ik heb geen sixpack
mijn biceps zijn boven de 37cm warm!
en ik heb zat foto's om te bekijken en ik ben geen ecto zoals je misshcien hebt gezien!
ik kan inderdaat 86kilo benchen 1keer met begeleiding maar die hoeft allene er bij te staan voor de zekerheid!
jullie hebben iemand die er echt voor gaat weggejaagd!
goed zo jongens wees trots!

oke nu ben ik het echt adderzat!
ik ga vanmiddag paar foto's maken van bicep plus meetlint en dan krijg ik weet ik zeker weer gezeik over dat het nep is etc, en ben geen ecto heb dezefde bouw as mijn vader.kon ik julie maar eens in het echt zien! en niet zo laf achter een pctje

is goed hoor, zeg maar waar en wanneer je me wilt zien![]()
jonge plaats jij maar eens een foto, heb net foto's gemaakt zal ze zo plaatsen!