- Waardering
- 124
dankjewelik vind het er goed uit zien,
zeker gezien je leeftijd en trainingstijd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankjewelik vind het er goed uit zien,
zeker gezien je leeftijd en trainingstijd

ach ja, ik vind het echt super gemeen hoe sommige mensen hier doen.Ach trek het je niet aan, dat is DBB. Ze zijn hier pas tevreden als ze iemand hebben om belachelijk te maken. Nu krijg je vast nog wat gebitch over die bench press, maar over je afmetingen zal je niet veel meer horen. Negeer het gewoon.
ach ja, ik vind het echt super gemeen hoe sommige mensen hier doen.
Snappen ze niet dat het mensne kan kwetsen?Iedereen hier heeft hetzelfde doel, maar ze kraken bijna iedereen af terwijl ze zelf niks zijn, ik snap het echt niet...

Probeer ik ook, maar het is vrij lastig als je gewoon serieus probeert te doen, en mensen gaan zeggen dat il lieg enzo, ik bedoel je kan toch ook gewoon doen, internet ofniet, dat is mij teminste geleerd.
nou je hebt wel vervelende dingen gezegd, en ik schep niet op ik vertel gewoon de waarheid wat doe ik verkeerd dan?dat jullie dat niet geloven....nette rug en triceps
ik heb overgens nooit gezegt dat je lult heb alleen gezegt dat je insteek hier een beejte verkeerd is op de manier hoe je hier binnen komt. Hou gewoon een training log bij en post wat fotos, het is hier geen opschep wedstrijd.
Daarbij dacht ik dat je een ander forum had gevonden waar je wel
"respect" krijgt.
goed punt!Post anders niet meer in deze kindersectie omdat er alleen kleuters reageren.
Netjes voor 15 jaar!

uhu tuurlijk je hebt veel meer gezegd, ga jij maar gewoon trainen, ben dit echt spug zat!Heb alleen gezegt dat ik dit zeik topic hier niet zal missen , en daar blijf ik bij.
Mocht het allemaal waar zijn wat je hier zet en die biceps geloof ik nog best wel. Je staat hier niet op het school plein met je vriendjes en lekker opscheppen over hoeveel je bp en de omvang van je arm. Maak lekker een logje met je schema etc en zet fotos neer ipv meteen de bink uit te gaan hangen hier.
maar op die andere foto zag het er gewoon anders uit, deze zien er goed uit voor 14 jarige 
oke toch netjesmaar op die andere foto zag het er gewoon anders uit, deze zien er goed uit voor 14 jarige
train je je benen ook of doe je daar niet aan?
ps. je zegt dat de helft van dbb liegt, dat is niet zo maar een groot deel van de kinderen hier liegen wel, daardoor geloofd met tegenwoordig mensen hier moeilijk, zeker als ze komen met ik kan dit en dit en dit kijk hoe goed ik ben.
oke fijn dat je me geloofd!
ik train benen ook!
bepersoonlijk aantrekken je wilde toch foto/filmpje van mij zien, stuur je strax link naar filmpje wel via pm ( geen zin om hier te posten )