MuscleMeat

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

37cm? lijkt eerder 30-32?

Hallo iki ben 17 jaar oud,
Mijn schema is zo met bankdrukken,:P

Bankdrukken:
8x 70 kg
8x 80 kg
6x 85 kg
4x 90 kg

Doe je ook met schuinbanken met dumells, ike wel

Dummels Schuinbanken:
8 x 26 kg per hand
8 x 28 kg per hand
6 x 30 kg per hand
4 x 34 kg per hand

ik ben benieuw hoeveel reps jij doet??? en hoeveel kilotjes

de groeten

dat is geen 37, maar maakt niet uit, ziet er goed uit voor 14 jr.

maar je armen zullen niet Veel groter zijn dan die van mij.... iniedergeval geen 6 cm :p

• Topic Starter Topic Starter
Dikke snikkel dat jij 37 cm biceps heb, zowel dan zijn die van mij 55 cm... sorry maar ik denk dat je er minimaal 5 cm bij op heb geteld
hahaha ja joh ik ga even ziten liegen en er 5cm optellen......hahaha waarom?om mezelf voor de gek te houden???? ik train toch voor mijzelf waarom zou ik gaan liegen?flauw hoor...........neej ik ben seriuus aan het trainen.Misshien dat jij doet aan er iets bij optellen?.

hallo jongens even voor de duidelijkheid!!!! als er staat biceps 37cm dan is het ook 37cm ik lieg niet.....dus hou aub op met:dit is lang geen 37cm. ik weet dat zelf echt wel en je kan mijn biceps nieteens zien op de foto dus niet zomaar conclusies trekken vind ik erg flauw..danku

dat is geen 37, maar maakt niet uit, ziet er goed uit voor 14 jr.

maar je armen zullen niet Veel groter zijn dan die van mij.... iniedergeval geen 6 cm :p

wat hebben sommige een lef zeg......echt waar......waar trek jij nu de conlusie uit dat ik geen 37cm heb?je ziet geen foto van zijn biceps of wat?
ben je misschien een beetje jaloers?of heb je inplaats van je armpie je hoofdje opgemeten?:p.......(grapje) maar je snapt me wel toch?ik weet zelf wat ik heb en als je het als nog niet wil geloven plaats in van mij part binnenkort foto met meelint er bij....

Damn jochies van 14 banken meer dan mij, maarja mijn borst suckt dan ook. Enne post anders een mooie pic van je biceps, zodat het gerucht van 37 CM uit de wereld is geholpen.

Hallo iki ben 17 jaar oud,
Mijn schema is zo met bankdrukken,:P

Bankdrukken:
8x 70 kg
8x 80 kg
6x 85 kg
4x 90 kg

Doe je ook met schuinbanken met dumells, ike wel

Dummels Schuinbanken:
8 x 26 kg per hand
8 x 28 kg per hand
6 x 30 kg per hand
4 x 34 kg per hand

ik ben benieuw hoeveel reps jij doet??? en hoeveel kilotjes

de groeten
hey hoi...jeetje man je bent zeer ver voor 17jaar zo ziet mijn schema er een beetje uit(weet niet of ik het erg goed neer zet maar heb er niet zoveel verstand van)
bankdrukken:
10x 40kg
10x 50
10x 60
en dan tussen de 5 en 10 keer met 77kilo..en dan zijn mijn borstspieren redelijk dood...
schuindrukken doe ik standaart met 45kilo...(zijn geen dumbels)
en dan doe ik voor borst nog peck deck met 50kilo en dan 4x 10.
biceps doe ik standaart met 12 a 14 kilo per arm..triceps met 25kilo beiden armen.
groetjes

Damn jochies van 14 banken meer dan mij, maarja mijn borst suckt dan ook. Enne post anders een mooie pic van je biceps, zodat het gerucht van 37 CM uit de wereld is geholpen.

hey geen jochies van 14....een jochie:p.
ja dat kan ik ook doen...foto van mijn bicep met meetlint..wat weeg je hoe groot?

wtf, je arm bestaat uit meer dan een bicep hoor :S

je blijft zeiken over een bicep, maar je hebt ook nog een tricep op je arm.... train je die wel...?

afgunst is nergens voor nodigk maar pronken met internet stats ook niet.
Zoals ik eerder al zei, als je eerlijk bent dan heb je mijn respect!
Laten we nu gewoon stoppen met afzeiken, want dan laat je jezelf juist kennen.

waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.
als je 10 keer doet dan doe 00 procento.

ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps.

En met triceps verschillend welke oefining het is.

triceps is mij favoriet en biceps ook nog wel.

De borst vooral

En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
mijn spieballertjes komt al tegen de 39 cm whahahah
ben met een kuurtje bezig.
de groeten

waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.

De borst vooral

En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
de groeten

als je jong bent zeiken wss al die mensen op de sportschool dat je veel herhalingen moet doen, ik deed altijd 6, maar doe nu ook 10x, (vonden mensen in sportschool beter) en het bevalt me wel.

De borst vooral

de groeten

lol:)

Erg netjes voor 14 jaar... jij hebt aanleg!

Terug
Naar boven