Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en hoeveel kilotjesdat is geen 37, maar maakt niet uit, ziet er goed uit voor 14 jr.
maar je armen zullen niet Veel groter zijn dan die van mij.... iniedergeval geen 6 cm![]()
hahaha ja joh ik ga even ziten liegen en er 5cm optellen......hahaha waarom?om mezelf voor de gek te houdenDikke snikkel dat jij 37 cm biceps heb, zowel dan zijn die van mij 55 cm... sorry maar ik denk dat je er minimaal 5 cm bij op heb geteld
? ik train toch voor mijzelf waarom zou ik gaan liegen?flauw hoor...........neej ik ben seriuus aan het trainen.Misshien dat jij doet aan er iets bij optellen?.dat is geen 37, maar maakt niet uit, ziet er goed uit voor 14 jr.
maar je armen zullen niet Veel groter zijn dan die van mij.... iniedergeval geen 6 cm![]()
.......(grapje) maar je snapt me wel toch?ik weet zelf wat ik heb en als je het als nog niet wil geloven plaats in van mij part binnenkort foto met meelint er bij....hey hoi...jeetje man je bent zeer ver voor 17jaar zo ziet mijn schema er een beetje uit(weet niet of ik het erg goed neer zet maar heb er niet zoveel verstand van)Hallo iki ben 17 jaar oud,
Mijn schema is zo met bankdrukken,
Bankdrukken:
8x 70 kg
8x 80 kg
6x 85 kg
4x 90 kg
Doe je ook met schuinbanken met dumells, ike wel
Dummels Schuinbanken:
8 x 26 kg per hand
8 x 28 kg per hand
6 x 30 kg per hand
4 x 34 kg per hand
ik ben benieuw hoeveel reps jij doeten hoeveel kilotjes
de groeten
Damn jochies van 14 banken meer dan mij, maarja mijn borst suckt dan ook. Enne post anders een mooie pic van je biceps, zodat het gerucht van 37 CM uit de wereld is geholpen.
.dat is geen 37, maar maakt niet uit, ziet er goed uit voor 14 jr.
doei wesking
je bent een spijker vergeleken met hem
Ho Ho het word me nu wat te persoonlijk. Sorry maar ik date alleen met meisjes onder de 5 jaar.hey geen jochies van 14....een jochie.
ja dat kan ik ook doen...foto van mijn bicep met meetlint..wat weeg je hoe groot?
doei wesking
je bent een spijker vergeleken met hem

waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.
als je 10 keer doet dan doe 00 procento.
ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps.
En met triceps verschillend welke oefining het is.
triceps is mij favoriet en biceps ook nog wel.
De borst vooral
En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
mijn spieballertjes komt al tegen de 39 cm whahahah
ben met een kuurtje bezig.
de groeten
waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.
als je 10 keer doet dan doe 00 procento.
ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps.
En met triceps verschillend welke oefining het is.
triceps is mij favoriet en biceps ook nog wel.
De borst vooral
En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
mijn spieballertjes komt al tegen de 39 cm whahahah
ben met een kuurtje bezig.
de groeten