AndroidHealthClinic

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

ik geloof wel dat je 36 cm armen hebt, heb ik ook. mijn bench is 5x65. ik train nu ruim een half jaar. ik weeg 74 kg bij 180. mijn vet percentage is een fractie lager dan het uwe. en ik ben ook een stuk ouder.

Maar ik denk dat je bench wel 10 kg lichter is. jou barbell is namelijk 10 kg en niet 20.

ik geloof wel dat je 36 cm armen hebt, heb ik ook. mijn bench is 5x65. ik train nu ruim een half jaar. ik weeg 74 kg bij 180. mijn vet percentage is een fractie lager dan het uwe. en ik ben ook een stuk ouder.

Maar ik denk dat je bench wel 10 kg lichter is. jou barbell is namelijk 10 kg en niet 20.

ik zie geen foto van zijn barbell?

• Topic Starter Topic Starter
wtf, je arm bestaat uit meer dan een bicep hoor :S

je blijft zeiken over een bicep, maar je hebt ook nog een tricep op je arm.... train je die wel...?
ja zeker......triceps zijn zelfs sterker dasn biceps.triceps train ik met 25kilo soms 30kilo dan wet met 2armen

waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.
als je 10 keer doet dan doe 00 procento.

ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps.

En met triceps verschillend welke oefining het is.

triceps is mij favoriet en biceps ook nog wel.

De borst vooral

En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
mijn spieballertjes komt al tegen de 39 cm whahahah
ben met een kuurtje bezig.
de groeten
hey hoi,ik doe alles steeds 10x omdat me vader het zo vroeger ook heeft gedaan en die zat op de 48cm!maar ik zal eens proberen wat jij zegt...kijken of dat beter bevalt......een 24kilo voor biceps??dan is die 39cm echt puur spier want voor 24kilo moet je flink sterk zijn.

waarom doe je telkens 10 keer?? als ik vragen mag. als je 8 8 6 4 doet dan heb je veel meer pouwer. en je druk oplaast ook meer.
als je 10 keer doet dan doe 00 procento.

ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps.

En met triceps verschillend welke oefining het is.

triceps is mij favoriet en biceps ook nog wel.

De borst vooral

En die gesprekje over je spierbal hoe groot hij is, je kan het niet zeggen, omdat het een foto is. als jij het zeg dat moet het wel zo zijn.
mijn spieballertjes komt al tegen de 39 cm whahahah
ben met een kuurtje bezig.
de groeten
en met wat voor kuurtje ben je bezig dan?werkt dat nou echt?want ik ben zelf ook al een tijdje opzoek samen met mijn vader naar een goed werkend kuurtje.....kun je er iets meer over vertellen?
groetjes:D

Please please je bent gewoon wat aan het auwehoeren please.....

Zo niet dan slaan we met zijn allen je pa in elkaar :P

Laatst bewerkt:
en met wat voor kuurtje ben je bezig dan?werkt dat nou echt?want ik ben zelf ook al een tijdje opzoek samen met mijn vader naar een goed werkend kuurtje.....kun je er iets meer over vertellen?
Je bent pas 14 en je bent al opzoek naar een kuurtje? Waarom? Ik begrijp gewoon niet dat mensen zo snel resultaat willen zien. Je krijgt veel meer voldoening wanneer je jaren lang traint en dan een mooi gespierd lichaam krijgt.

Een kuurtje moet je zeker niet zo jong en in het begin van je training doen. Je zit nog in de groei en je hormonen schieten al de pan uit in de pubertijd. En dan wil jij dit belangrijk proces gaan verstoren met chemische middelen? Train even lekker een aantal jaren door. Ik zie dat je aanleg hebt dus dat komt wel goed. Als je jaren later moeilijk progressie maakt kun je altijd alsnog een kuur nemen en dan heeft deze ook veel meer zin.

Een kuurtje voor je vader mag ik hopen.

Als ik het goed begrijp is hij samen met zijn vader op zoek naar een kuurtje voor hem (de 14jarige)...

laat die jonge mannen toch kuren als ze dat willen

hebben ze 90cm bieseps en komen ze hier niet meer zagen en hun nepgewichten neertypen met chips voor hun neus :D :p

Hahah mooie topic, al die jonge gasten maar lullen over gewichten. Gewicht zegt niks

''ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps''
" 40 kg barbell curl''.

En kuurtjes. Mag hopen dat je eiwitten als je kuur ziet:D.

Het gaat erom dat je eruitziet dat je 77 KG kan benchen. En dat is in jouw geval dus n.v.t.

Laten we stoppen met gezanik:P
Die gozer van 17 die kuurt is echt DOM

Het gaat erom dat je eruitziet dat je 77 KG kan benchen. En dat is in jouw geval dus n.v.t.

Jij doet net of 77kg überveel is? dat haalt de gemiddelde fitnesser al na een paar maandjes.

@ o eilering: nette prestatie, armen zijn wel 37cm, zit alleen een vetlaagje rond, misschien vandaar.

Laatst bewerkt:
Jij doet net of 77kg überveel is? dat haalt de gemiddelde fitnesser al na een paar maandjes.

@ o eilering: nette prestatie, armen zijn wel 37cm, zit alleen een vetlaagje rond, misschien vandaar.
hey hoi ja klopt zit wel een vet laagje.heb ook geen laag bf.

Ruik ik een talentje ???

Terug
Naar boven