AndroidHealthClinic

Hier een foto van mij.(ben 14 jaar biceps 37cm 75kilo 1,77m)

• Topic Starter Topic Starter
Je bent pas 14 en je bent al opzoek naar een kuurtje? Waarom? Ik begrijp gewoon niet dat mensen zo snel resultaat willen zien. Je krijgt veel meer voldoening wanneer je jaren lang traint en dan een mooi gespierd lichaam krijgt.

Een kuurtje moet je zeker niet zo jong en in het begin van je training doen. Je zit nog in de groei en je hormonen schieten al de pan uit in de pubertijd. En dan wil jij dit belangrijk proces gaan verstoren met chemische middelen? Train even lekker een aantal jaren door. Ik zie dat je aanleg hebt dus dat komt wel goed. Als je jaren later moeilijk progressie maakt kun je altijd alsnog een kuur nemen en dan heeft deze ook veel meer zin.
ja klopt heb je helemaal gelijk in.....ik heb het verkeerd opgeschreven is bedoelt voor mijn vader dus niet voor mij..(had je kunnen terug lezen

Ik bedoel met een kuurtje creatine.

Kijk als je 10x 10 x 10 x doet dan doe je ongeveer al 30 reps, doe je weining reps hoe meer pouwer je over hebt.

anders doe je zo je doet 50 6 keer en dan doe je 60 kilo 2 keer dan ben je ook weer op 8 reps. zoiets. dan hou je veel meer pouwer over wat je echt kan drukken:P

maar probeer eerst maar 8 8 6 4

Kijk als je veel reps doet met kracht dan doe je niet met kracht, dan doe je op snelheid of iets derlijks.

met me benen doe ik op snelheid, omdat ik geen blesure wil oplopen, straks kan je niet meer lopen ofza. ik wil lekker snel zijn in me benen. ik heb gister ge squart 90 kilo 8 keer. meer doei k niet. alleenm op snelheid.

De groeten

Laatst bewerkt:
Ik bedoel met een kuurtje creatine.

Kijk als je 10x 10 x 10 x doet dan doe je ongeveer al 30 reps, doe je weining reps hoe meer pouwer je over hebt.

anders doe je zo je doet 50 6 keer en dan doe je 60 kilo 2 keer dan ben je ook weer op 8 reps. zoiets. dan hou je veel meer pouwer over wat je echt kan drukken:P

maar probeer eerst maar 8 8 6 4

Kijk als je veel reps doet met kracht dan doe je niet met kracht, dan doe je op snelheid of iets derlijks.

met me benen doe ik op snelheid, omdat ik geen blesure wil oplopen, straks kan je niet meer lopen ofza. ik wil lekker snel zijn in me benen. ik heb gister ge squart 90 kilo 8 keer. meer doei k niet. alleenm op snelheid.

De groeten
ooooooh creatine oke nee dat gebruik is zelf ook na het sporten...gebruik het nogmaar 1week...werkt het goed bij jou?
oke ik ga straks sporten ik zal het eens op jou manier proberen!
tot zo!!

is goed maar ik doe het perdag en bij mij werkt het prima, ikwordt helemaal rood overal. en de pomp blijft veel langer.

1 x perweek dat vind ik weining.

ik moet nog 2 weken en dan stop ik met creatine.

mijn creatine heet:

VitaLife SPORT PRODUCTS
Top Quality 100 pure
Creatine
Monohydrate

Nutritional suppelement / NahrungsergÄnzung/
voedingssupplement/ Comlément alimentaire

Ingredients: 100% pure creatine Monihydrate, Class 1.

Ik heb deze via internet bestelt. en het werkt prima bij mij.
en ik krijg de kracht ook.

ooooooh creatine oke nee dat gebruik is zelf ook na het sporten...gebruik het nogmaar 1week...werkt het goed bij jou?
oke ik ga straks sporten ik zal het eens op jou manier proberen!
tot zo!!

Dit is echt een onzin topic ik heb een paar reacties van jou gelezen en het klopt totaal niet! Het is volgens mij gebaseerd op een leugen. Wees gewoon eerlijk, niet iedereen is Arnold, Ronny of Jay.

Nog een klein tipje Creatine neem je voor trainen niet na :) lees de bijsluiter!

1 x perweek dat vind ik weining.

Hij bedoelt dat hij pas een week is begonnen met het innemen van creatine niet hoe vaak XD.

o foutje niet goed begrepen ik neem het na het trainer. savonds. wat is erverschil tussen na en voor?? als het maar goed op neemt.

ik ga er denk ik mee kappen en een andere site zoeken ik word hier niet seriuus genomen teminste door de meeste niet......ik weet niet wat het is maar ik vind het zeer zwak en vervelend dat mensen zo negatief doen en beweren dat ik zit te liegen.Ik ben seriuus ik heb een doel en ik ga er voor en laat me niet door een paar jaloerse of wat dan ook voor mensen uit het veld slaan.
bedankt voor de mensen die seriuus hebben gereageerd

o foutje niet goed begrepen ik neem het na het trainer. savonds. wat is erverschil tussen na en voor?? als het maar goed op neemt.
heb opgezocht maakt in principe hellemaal niets uit voor of na het trainen.....ik gebruik het ook na het trainen.maar wat heb je op deze site een boel onseriuuse mensen zeg!....ik heb net getraind op jou manier ik had op het einde inderdaat meer kracht!en ik heb me biceps hellemaal suf getraind en opgepomt zit ik nu op 38,2cm!!dus ik ben daar echt reuze blij mee.....blijft alleen maar een uurtje en dan is het weer 37 maar ben toch erg blij!!!opgepomd zit jij ook wel boven de 39 toch?

Dat komt omdat topics over 14 jarigen die alleen
maar druk zijn met biceps en creatine nogal lam zijn.
Kijk wat is dit nu voor ene rare onvolwassen reactie?man komop die even normaal!we hebben allemaal hetzelfde doel en jij gaat mensen ziten afkraken omdat jij iets niet geloofd?waarom?ben je jaloers?en lees eerst maar eens wat creatine is!er is niks mis met creatine op 14jarige leeftijd!het is puur om mijn spieren sneller te laten herstellen
!hoe oud ben je eigelijk?

''ik doe met 1 hand doe ik 24 kilo perhand met biceps''
" 40 kg barbell curl''.

monsters zijn jullieee! :eek::eek:
\
hahhah ja zo gaaf zijn!ik dnek dat je gewoon aanleg moet hebben...dat is denk ik het belangrijkste....ik ken iemand die traint dik 2jaar en heeft er misschien 1 a 2kilo bij.....dus ik denk dat aanleg super belangrijk is...anders kun je je helemaal rot trainen voor niks

\
hahhah ja zo gaaf zijn!ik dnek dat je gewoon aanleg moet hebben...dat is denk ik het belangrijkste....ik ken iemand die traint dik 2jaar en heeft er misschien 1 a 2kilo bij.....dus ik denk dat aanleg super belangrijk is...anders kun je je helemaal rot trainen voor niks
Ronnie heeft gesproken

Erg leerzaam topic weer.

Als je nou eens begint met fatsoenlijk abn word je misschien eerder wat serieuzer genomen...

Ja muschien wel meer ik meet het niet. over par jaar meet ik weer.

En ik heb gelezen dat je veel meer kracht had met 8 8 6 4?

Ik hoop dat je goed verder traint. en niet naar dei andere luisteren. want als je ze tegen komt in de sportschool dan zijn ze moddervet of ietsderlijks. de mensnen in de sportschool van mij kijken heel erg raar. ik train ook in waegeborg als je dat bekend voor komt.

Je moet gewoon door trainer en ik wil nog iets zeggen doe niet teveel gewicht om dat je nog niet volgroeit bent, ik heb heel erg vaak blesures opgelopen.

Ik haal zelf een bodybuilder bij in waegeborg. met kracht. en zeg niet dat het niet kan het kan.
je moet in je zelf geloofen dan schop je het ver, en niet teveel over trainer, veel rusten en eten. dan krijg je de kracht. ik hoop dat de mensen wat serieus doen tegen een 14 jarige jongen.

Dat moeten wij ook doen.

Terug
Naar boven