MuscleMeat

Hier kan ik nou echt niet tegen....

Jeukende handen altijd van dit soort tuig, net als dat filmpje waar zon jongen met fiets en al het water wordt ingeduwd.. Altijd in groepsverband.. bah zielige jongetjes, kom ze nooit tegen

Je kan zo groot zijn als je wilt, maar 12 tegen 1 win je denk (bijna) nooit.

Al zijn het echt t*fys lui, en dan krijg je altijd de pvda en andere linkse partijen die alleen maar willen praten. Zucht

Gewoon t*ring hard straffen t*fus jeugd!

Gaan we weer,hard straffen die jongens inmekaar slaan heeft zin.
Ja jullie hebben allemaal gelijk,wanneer die jongens morgen anaal vernederd worden door de DBB knokploeg denken ze bij zichzelf,jeetje wat zijn wij een losers,en ook nadat ze uit de cel zijn gekomen denken deze jongens ineens dat ze hun leven maar eens moeten beteren.

Tuurlijk is dit gewoon 3stappen boven een pesterij en heb zelf meerdere keren in deze situatie gezeten,je wint maar op 1manier en dat is het inschakelen van de politie,een vriend van mijn tikte drie jochies van 12 inmekaar nadat ze zijn jas in brand hadden gestoken op een lokaal basketbalveld. Natuurlijk zijn 3jongens van twaalf geen partij,maar ze kregen verdomme van niemand een grens,en dus gingen ze door en door,hij was er klaar mee en dreunde ze als kickboxer alle drie naar de vloer. Drie dagen later lag hij in het ziekenhuis,hij was door wat ''wildvreemde'' mocro;s actervolgt en inmekaar geslagen.
Zelf heb ik een keer nadat een jongen meerdere keren mijn fiets bij hetzelfde basketbalveld had omgegooid en op mijn zadel had staan roggelen hem gepakt en hem woedend naar zijn huis gestuurd,ik wou het melden aan zijn ouders,maar werd door zijn ouders behandeld als racist,ongeveer een maand later ben ik op dat basketbalveld bedreigt met een mes door 3 marokannen van een jaar of 16.
Toen heb ik de politie gebeld,en sinsdien doen wij dat iedere keer wanneer de situatie ook maar een beetje escaleert,het werkt echt politie neemt contact op met jeugdzorg en zo krijgen dit soort kinderen een behandeling. Meerder jongens hebben hun excuses aangeboden en kan ik nu gewoon meepraten. Het is echt niet zo dat deze jongens dit gedrag vertonen puur om stoer te doen,het is een samenloop van omstandigheden in een wereld die voor hun steeds vijandelijker wordt.

Ze raken een meisje aan die niet in hun familie zit. Is dat niet verboden volgens de sharia wetgeving? Ik zorg dat ik binnenkort stenen klaar heb liggen, wat ze in 3de wereld landen kunnen, kunnen wij veel beter

zwaar zielig.

Niet normaal hoe triest die vieze vuile kk kinderen zijn, kan hier echt niet tegen.

Dat is het dus echt wel. Die gasten hebben 0 verstand en wss een IQ onder de 80. Ze zullen nooit iets bereiken. Dat is juist het erge, je kan niet van ze winnen want ze hebben niets te verliezen en jij wel. Ken er genoeg die aardig zijn en waar je mee kan praten, maar als je ze niet kent is het anders.

Vieze hyenas zijn het, altijd met een groep.

Btw ze zijn niet allemaal zo, maar veel wel.

Dus jij gelooft werkelijk dat er niks anders achter dit gedrag zit dan stoer doen en intimidatie?
Jij denkt werkelijk dat deze jongens daadwerkelijk niets te verliezen hebben en daarom dit verdrag vertonen?

Dit is gewoon meisjes plagen, kom op zeg zo erg is dat nou ook weer niet.

Wat kwajongensstreken vergelijken met verkrachten en moorden, ja dat gaat op. :roflol:

Uiteraard draait het grootste gedeelte op opvoeding en omgeving, waarbij het meeste waarschijnlijk uit omgeving zal komen. Daarom ben ik ook tegen afgescheiden zwarte of blanke scholen en voor gemengde scholen, waardoor deze problemen minder snel zullen ontstaan. Hetzelfde geld overigens voor achtergestelde woonwijken waarin bepaalde afkomsten/culturen sterk oververtegenwoordigd zijn.

kijk maar is goed naar beelden van middelbare scholen, als ze gemengd zijn gaan nog al de marokkanen met elkaar om en hebben zulk gedrag vaak ook terwijl ze wel in een omgeving zitten met nederlanders. Naar mijn mening zit het gewoon in die mensen om zich zo te gedragen en zou je ze de hele.dag in de gaten moeten houden om dat stoere gedrag te kunnen afleren.

---------- Toegevoegd om 05:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:28 ----------

Dus jij gelooft werkelijk dat er niks anders achter dit gedrag zit dan stoer doen en intimidatie?
Jij denkt werkelijk dat deze jongens daadwerkelijk niets te verliezen hebben en daarom dit verdrag vertonen?

Jongetjes van tien jaar gedragen zich al zo, dit lijkt me niet echt een leeftijd waarop je al zo beinvloed bent door de maatschappij. Ze vinden t idd stoer om zo te doen want de meeste van zulke groepen zouden in hun eentje gewoon normaal doen. Tis gewoon een laf volk

Laatst bewerkt:
Kon niet goed zien of die meid te doen was.
Anders had ik zeker geholpen

Volgens dumpert hoort dit filmpje bij "Sneeuwpret" :D

kijk maar is goed naar beelden van middelbare scholen, als ze gemengd zijn gaan nog al de marokkanen met elkaar om en hebben zulk gedrag vaak ook terwijl ze wel in een omgeving zitten met nederlanders. Naar mijn mening zit het gewoon in die mensen om zich zo te gedragen en zou je ze de hele.dag in de gaten moeten houden om dat stoere gedrag te kunnen afleren./QUOTE]

AMEN!

Gaan we weer,hard straffen die jongens inmekaar slaan heeft zin.
Ja jullie hebben allemaal gelijk,wanneer die jongens morgen anaal vernederd worden door de DBB knokploeg denken ze bij zichzelf,jeetje wat zijn wij een losers,en ook nadat ze uit de cel zijn gekomen denken deze jongens ineens dat ze hun leven maar eens moeten beteren.

Tuurlijk is dit gewoon 3stappen boven een pesterij en heb zelf meerdere keren in deze situatie gezeten,je wint maar op 1manier en dat is het inschakelen van de politie,een vriend van mijn tikte drie jochies van 12 inmekaar nadat ze zijn jas in brand hadden gestoken op een lokaal basketbalveld. Natuurlijk zijn 3jongens van twaalf geen partij,maar ze kregen verdomme van niemand een grens,en dus gingen ze door en door,hij was er klaar mee en dreunde ze als kickboxer alle drie naar de vloer. Drie dagen later lag hij in het ziekenhuis,hij was door wat ''wildvreemde'' mocro;s actervolgt en inmekaar geslagen.
Zelf heb ik een keer nadat een jongen meerdere keren mijn fiets bij hetzelfde basketbalveld had omgegooid en op mijn zadel had staan roggelen hem gepakt en hem woedend naar zijn huis gestuurd,ik wou het melden aan zijn ouders,maar werd door zijn ouders behandeld als racist,ongeveer een maand later ben ik op dat basketbalveld bedreigt met een mes door 3 marokannen van een jaar of 16.
Toen heb ik de politie gebeld,en sinsdien doen wij dat iedere keer wanneer de situatie ook maar een beetje escaleert,het werkt echt politie neemt contact op met jeugdzorg en zo krijgen dit soort kinderen een behandeling. Meerder jongens hebben hun excuses aangeboden en kan ik nu gewoon meepraten. Het is echt niet zo dat deze jongens dit gedrag vertonen puur om stoer te doen,het is een samenloop van omstandigheden in een wereld die voor hun steeds vijandelijker wordt.

leuke linkse reactie, dit kan idd helpen en dat moeten we idd doen om onze jeugd aan te pakken. Maar ik ben niet geneigd om illegale/allochtone hangjongeren die onze mensen bedreigen/bestelen/vernederen te helpen, om daar geld in te investeren. Ze zijn het niet waard, daarbij krijgt die hele kroogst wrr ook nog eens kindergeld/uitkeringen hier en daar, werken ze in het zwart en maken ze kinderen aan de lopende band.

Dit is nu wel een heel rechts antwoord, er zijn idd goede allochtone gezinnen en blablabla. Maar deze mogen meegaan hoor naar marokko/turkije/tunesie/algerije/...

Er is concrete aanpak nodig voor die "beperkte" groep die zo vaak hervalt in die onzin.

Een 1ste stap is sociale medewerkers, als dat niet werkt taakstraf, schorsing van bepaalde rechten en geen geld meer van de overheid + mogelijke gevangenis straf.

Als dat niet werkt, BUITEN!

Voor de grote jongens die de kleine jongetjes dirigeren: geen hulp; direct BUITEN!

Zo heel erg is het nou ook weer niet wat ze doen.
Oké het is niet echt 'goed gedrag', maar erge criminaliteit kan je het ook niet noemen.

Al krijg ik wel zin om ze te slaan, ook al zijn ze 10-12 jaar.

Zo heel erg is het nou ook weer niet wat ze doen.
Oké het is niet echt 'goed gedrag', maar erge criminaliteit kan je het ook niet noemen.

Al krijg ik wel zin om ze te slaan, ook al zijn ze 10-12 jaar.

Jij woont duidelijk niet in een probleem gebied...
Stel je eens voor dat je elke week zulke onzin meemaakt zoals in het filmpje. En elke week staat die zelfde groep daar weer...
Waar is de rechtvaardigheid dan?

Als ik zoiets doe vlieg ik de gevangenis in... Met direct ingang!

Als de overheden de problemen niet grondig gaan aanpakken zal de situatie kort of laat escaleren en zal het een bloedbad worden.

En natuurlijk zijn niet alle Marokkanen voorstander van dit gedrag. Maar dat ene kleine groepje verpest ook het leven voor hun. Want als de bom ontploft weten zij ook dat ze zich uit de voeten moeten maken.

Dit is gewoon meisjes plagen, kom op zeg zo erg is dat nou ook weer niet.

+1
wie heeft nooit es als kind in groep een ander kind (jongen/meisje maakt niet uit) mee onder groepsdruk gepest/geplaagd?
ik alleszinds wel, en ben zeker velen onder jullie ook
tis gewoon omdat het hier toevallig noord-afrikanen zijn dat dit hier zulke reakties uitlokt, pas op, ga noordafrikanen zeker niet verdedigen
maar kijk es goed, dit gaat over kinderstreken..

Jij woont duidelijk niet in een probleem gebied...
Stel je eens voor dat je elke week zulke onzin meemaakt zoals in het filmpje. En elke week staat die zelfde groep daar weer...
Waar is de rechtvaardigheid dan?

Als ik zoiets doe vlieg ik de gevangenis in... Met direct ingang!

Als de overheden de problemen niet grondig gaan aanpakken zal de situatie kort of laat escaleren en zal het een bloedbad worden.

En natuurlijk zijn niet alle Marokkanen voorstander van dit gedrag. Maar dat ene kleine groepje verpest ook het leven voor hun. Want als de bom ontploft weten zij ook dat ze zich uit de voeten moeten maken.

Ik woon niet in een probleemgebied.
Maar ik kom hier vaak zat in de probleemwijken, en die, marokkaanse jongeren toevallig, maakt me geen **** uit.. al zijn ze paars.. hebben een grote bek en trappen rotzooi.

Tuurlijk is dit heel vervelend, maar iedereen haalt wel eens kattekwaad uit als hij of zij jong is. Kijk als dit structureel gebeurt, dan is het een ander verhaal;) (want dit kan je niet zijn vanuit 1 filmpje...)
Als het wel vaak gebeurd, dan moeten ze gewoon hard aan gepakt worden.

Terug
Naar boven