XXL Nutrition

Hier kan je lekker klagen over het weer

Hier was het mooi en droog, zeker voor de tijd van het jaar, in het weekend geven ze droog en 22 graden hoorde ik op de radio vandaag.
Verder valt er niet zo veel te klagen.

Word er niet warm of koud van.

Ik heb alleen maar regen gezien, en ik wou vandaag 3 quad copters testen.
weer op me luie reet gezeten...

Nu hoorde ik dat het waarschijnlijk vet mooi weer werd van het weekend ?! is dat zo? of had ik weer een demente oma voor me :o

• Topic Starter Topic Starter

Heeft je vent hiervoor model gestaan Patries? :D

Wat een kutweer!!!!!!!!!!!!!! :mad::mad: Heel veel regen en wind, en het ergste moet nog komen vanavond en vannacht! Slaap lekker!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En natuurlijk vooral in Noord-Brabant. Gelukkig viel het vamorgen mee (werk buiten), vanavond en vannacht mag het best knallen hoor, dan is de kans ook groter dat het morgen weer beter weer is :o

En natuurlijk vooral in Noord-Brabant. Gelukkig viel het vamorgen mee (werk buiten), vanavond en vannacht mag het best knallen hoor, dan is de kans ook groter dat het morgen weer beter weer is :o

bietje schoefelen in het plantsoen? :cool:

Ik weet niet of jij lekker slaapt met storm op je ramen, maar ik niet door dat rotlawaai.
Of verdoof jij jezelf met slaapmedicatie?

Ik weet niet of jij lekker slaapt met storm op je ramen, maar ik niet door dat rotlawaai.
Of verdoof jij jezelf met slaapmedicatie?

Ik slaap op zolder zonder raam, maar het klettert wel keihard op de daken (slaap onder een schuin dak). Ik hoef morgen niet vroeg op dus dat boeit me dan niet zo.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

wordt er nog wit goud gestoken ja?

Wattes? :o

Vrijwilliger. Ga je met die mensen door dit weer wandelen dan?

Ja vrijwilliger. We wandelen altijd tenzij het heel hard regent of dikke sneeuw ligt waardoor het niet kan.

Lekker weer srs

Slaap super met dit weer en naar buiten gaan was ik toch niet van plan

Terug
Naar boven