Fitness Seller

hier misschien reactie ?

nasnas

Cool Novice
Waardering
0
Ik wou nog wat vragen.
Want in mijn logboek reageert niemand.
Nu las ik in iemands andere logboek dat je beter chlomid en nolva neemt tijdens je kuur.
Vinden jullie dat ik dit met mijn kuur ook moet doen ?
Zoja wanneer starten met wat en hoeveel ?

Ben nu in mn tweede week en ben nu van plan door suggesties van anderen hier om om de 5 dagen 200 test en 250 nandrolon te zetten.
Wel telkens twee spuiten omdat de spuiten die ik nu heb maar 2 ml bedragen, dus de twee samen gaan niet in één.

Andere bevindingen : Heb wel veel aan kracht gewonnen, maar weet eigenlijk nog steeds niet hoeveel hier eigenlijk fysiek danwel psychisch de oorzaak van is.

Voor de rest heb ik heel de dag een reuzehonger. vreet me plat.
Heeft dat ook ermee te maken nu al of is dit ook toeval ?

Volgens mij bedoel je het andersom....250mg test en 200mg deca?

Anyway...je moet helemaal geen nolva EN clomid tijdens je kuur gebruiken.

Als je gevoelig voor gyno bent zou je preventief nolva kunnen gebruiken maar ik zou het zelf pas gebruiken als je last van je tepels gaat krijgen en niet eerder.

Wees blij dat je veel kan vreten want er zijn zat mensen die er moeite mee hebben en dus niet het maximale uit hun kuur halen want als je niet genoeg eet zal je ook niet veel kilo's winnen.

Succes verder.

Weekje of 2 a 3 nakuren met nolva kan zeker geen kwaad hoor .

Nakuren moet zowiezo!!

Maar tijdens de kuur vind ik het overbodig...

• Topic Starter Topic Starter
Andere vraag :

Ik zit nu al meer dan een week met een bloeddruk van ong 14-6 a 15-6.
Wat moet ik daar van denken ?

bas laat je 'grappige' opmerkingen voor andere internetpagina's aub

ejj mister j!! ik ga binnenkort een kuur van primo/anavar doen mijn kuur gaat er als volgt uitzien week 1tm9 400 mg primo week 5tm10 anavar en nou wil ik van week 11 een nakuur van nolvadex 20 mg per dag 4 weken lang doen. doe ik hier verstandig aan?? of weet jij een betere nakuur voor mij? ik weet dat jij er aardig verstand van hebt, alvast bedankt. mvgr michael

Ja sorry, bedoelde 250 test en 200 nandr.
Ondertussen heb ik 5 ml spuiten, dus dat probleem is ook van de baan.
Enne MR J, ik heb dat allemaal wel gelezen, maar ik las dat in een ander logboek. En aangezien voor alles wat er op deze site wordt gezegd, ook altijd wel evenveel tegengestelde meningen zijn, vroeg ik het liever hier nog eens.
Dat is toch de bedoeling, men kan nooit zeker genoeg zijn.

Anyway, nog iemand meningen ivm die bloeddruk.
Ondertussen wel voortaan 15-9 nu al een aantal dagen.

michaello zei:
ejj mister j!! ik ga binnenkort een kuur van primo/anavar doen mijn kuur gaat er als volgt uitzien week 1tm9 400 mg primo week 5tm10 anavar en nou wil ik van week 11 een nakuur van nolvadex 20 mg per dag 4 weken lang doen. doe ik hier verstandig aan?? of weet jij een betere nakuur voor mij? ik weet dat jij er aardig verstand van hebt, alvast bedankt. mvgr michael

Ziet er ok uit kerel. :)

Terug
Naar boven