XXL Nutrition

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vroeger liep ik ook al tegen deurposten aan :p:D

whoah Cardio viking:D

Er zijn genoeg nfl linemen Offensive en defensive die bij een gewicht van 140/150kg nog best atletisch zijn...gewoon ook aggility drills doen!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik begin de cardio wel grappig te vinden :eek:
Ik heb erna wel een lekker voldaan gevoel wat ik ook heb als ik weer eens wat PR's gehaald heb. :D

Laat me raden... Tijdens de cardio fietsen, roeien en rennen er leuke dames met iets te korte broekjes en topjes voor, naast en achter je? Ja, dan krijg ik ook wel een "voldaan" gevoel...

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.833
Laat me raden... Tijdens de cardio fietsen, roeien en rennen er leuke dames met iets te korte broekjes en topjes voor, naast en achter je? Ja, dan krijg ik ook wel een "voldaan" gevoel...

:D

Was dat maar waar! Af en toe hobbelt er wel wat voorbij maar niet vaak genoeg! :D

• #2.834
Vandaag geen training i.v.m.highland game morgen in Jubbega en zondag een demonstratie wedstrijd in Amersfoort. Vanavond lekker veel eten en op tijd naar bed want Jubbega is weer een teringeind rijden.
Ik heb in ieder geval een knieband die je strak kan trekken met klitteband dus ik hoop dat het morgen goed gaat met mijn knie.

Mijn BW is na twee weken in de gym trainen en beter eten (nog niet goed genoeg) weer aan het stijgen dus ik schat dat het nog iets meer dan een week duurt voordat ik weer op mijn vertrouwde 136kg ben. :D

• #2.835
Gisteren goed gegeten en goed geslapen en nu mag ik over een uurtje de auto in om weer 2 uur en 15 minuten te gaan rijden Naar Jubbega.
Als ik me niet fit voel tijdens de wedstrijd kan dat dus alleen door de autorit komen.

Zal mij benieuwen of vandaag nog wat redelijks presteer want op zich voel ik me goed maar dat heb ik wel vaker gehad de laatste weken dus ik durf er geen uitspraken over te doen. Tegen de avond weet ik meer en zal ik ook mijn resultaten hier weer neer zetten.

Sucses kerel ! Ben benieuwd wie er allemaal zijn...

Zie je morgen !

150 kg bw vind ik wel erg veel. Waar is dat goed voor als ik vragen mag? Voor HG ben je imo zwaar genoeg hoor!

Succes nog voor vandaag, ik lees het straks of morgen wel!

sucses bro' :thumbs:

****ing beer, 136 kilo.. pff

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven