- Waardering
- 97
Tnx!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vroeger........
Alhoewel, de laatste keer dat ik 80kg woog was toen ik 16 of 17 was ofzo. Dat is maar 20 jaar geleden dus er is nog hoop![]()

Ik heb een VVM van 110-115kg en je zal altijd een paar procent vet hoden dus ik zou altijd nog tussen de 115 en de 120kg blijven wegen maar zelfs dat ga ik niet laten gebeuren hoor!
De cardio is puur bedoelt als conditietraining en niks anders. Mijn doel is nog steeds om 140+ te gaan wegen (en het liefst richting de 150).
bwa, op jouw lengte is 150kg mss wel wat teveel van het goede. Je zegt nu al dat je niet wendbaar en snel bent, wat gaat dat geven als je 18kg zwaarder bent ... Denk dat 125-130kg goed is voor je highland games. Maarja ik ben dan ook maar een leek![]()
Hehe mooizo, dacht even dat je ging cutten en het slecht met je af zou lopen.

Cutten? NO WAY!bwa, op jouw lengte is 150kg mss wel wat teveel van het goede. Je zegt nu al dat je niet wendbaar en snel bent, wat gaat dat geven als je 18kg zwaarder bent ... Denk dat 125-130kg goed is voor je highland games. Maarja ik ben dan ook maar een leek![]()
Dat gewicht mag geen obstakel zijn! Gewoon wat tijd besteden om aan die behendigheid te werken. Ook 150 kilo zware massa monsters kunnen behendig zijn.
Dat gewicht mag geen obstakel zijn! Gewoon wat tijd besteden om aan die behendigheid te werken. Ook 150 kilo zware massa monsters kunnen behendig zijn.
Tis dat je het zelf geloofd. Ik merk alsk zwaarder wordt dak serieus lomper wordt lol
Tis dat je het zelf geloofd. Ik merk alsk zwaarder wordt dak serieus lomper wordt lol
Dan moet je er aan werken. Dat je lomp bent omdat je zwaar bent is een lame excuus.