AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.803
Training vanavond:

Crunches:
Heel veel zonder gewicht, met gewicht, etc.

Cardio:
20 minuten gefietst op een random hillprogramma
10 minuten uphill walk van 6 graden

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik begin de cardio wel grappig te vinden :eek:
Ik heb erna wel een lekker voldaan gevoel wat ik ook heb als ik weer eens wat PR's gehaald heb. :D
Dalijk ga ik het zo leuk vinden dat er niks meer van mijn massa overblijft, hahaha! Dan ben ik een shredded beast van net 80kg ofzo i.p.v. de 130+ die ik nu ben. :D

Maak je maar geen illusies ... :D

• #2.805
Vroeger........:sad:

Alhoewel, de laatste keer dat ik 80kg woog was toen ik 16 of 17 was ofzo. Dat is maar 20 jaar geleden dus er is nog hoop :D

Maak je maar geen zorgen, zelfs als je helemaal shredded bent zit je volgens mij nog wel rond of boven de 100kg.
Tenminste als je de gewichten zoals vanouds in je training blijft gebruiken.

• #2.807
Ik heb een VVM van 110-115kg en je zal altijd een paar procent vet hoden dus ik zou altijd nog tussen de 115 en de 120kg blijven wegen maar zelfs dat ga ik niet laten gebeuren hoor!

De cardio is puur bedoelt als conditietraining en niks anders. Mijn doel is nog steeds om 140+ te gaan wegen (en het liefst richting de 150).

shredded viking.. nah.. op naar de 150 :D

• #2.810
Lijkt me ook geen goed idee....groter is beter! :D

Ik heb een VVM van 110-115kg en je zal altijd een paar procent vet hoden dus ik zou altijd nog tussen de 115 en de 120kg blijven wegen maar zelfs dat ga ik niet laten gebeuren hoor!

De cardio is puur bedoelt als conditietraining en niks anders. Mijn doel is nog steeds om 140+ te gaan wegen (en het liefst richting de 150).

Hehe mooizo, dacht even dat je ging cutten en het slecht met je af zou lopen.

bwa, op jouw lengte is 150kg mss wel wat teveel van het goede. Je zegt nu al dat je niet wendbaar en snel bent, wat gaat dat geven als je 18kg zwaarder bent ... Denk dat 125-130kg goed is voor je highland games. Maarja ik ben dan ook maar een leek :)

bwa, op jouw lengte is 150kg mss wel wat teveel van het goede. Je zegt nu al dat je niet wendbaar en snel bent, wat gaat dat geven als je 18kg zwaarder bent ... Denk dat 125-130kg goed is voor je highland games. Maarja ik ben dan ook maar een leek :)

Dat gewicht mag geen obstakel zijn! Gewoon wat tijd besteden om aan die behendigheid te werken. Ook 150 kilo zware massa monsters kunnen behendig zijn.

• #2.815

Aan mijn wendbaarheid wordt ook gewerkt.

Dat gewicht mag geen obstakel zijn! Gewoon wat tijd besteden om aan die behendigheid te werken. Ook 150 kilo zware massa monsters kunnen behendig zijn.

Tis dat je het zelf geloofd. Ik merk alsk zwaarder wordt dak serieus lomper wordt lol

• #2.818
Tis dat je het zelf geloofd. Ik merk alsk zwaarder wordt dak serieus lomper wordt lol

Tuurlijk, je beweegt wel wat lomper als je zwaarder wordt maar dat komt omdat je motoriek zich maar langzaam aanpast maar er zijn genoeg strongmen die redelijk wendbaar en behendig zijn (binnen bepaalde grenzen).
Maar het is maar net waar je je prioriteiten legt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven