dutchstrenght
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
Tnx! Dat bedoelde ik dus met dat je met zulke gewichten altijd wel een beetje cheat want dat kan gewoon bijna niet anders.
echt petje af viking 180 kg!!!!!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx! Dat bedoelde ik dus met dat je met zulke gewichten altijd wel een beetje cheat want dat kan gewoon bijna niet anders.
wat doe je precies? ontwerp en berekeningen van constructies?
doe jij ook bouwkunde dan stah?
Dat is wel leuk werk volgens mij.
Ik heb trouwens ook de HTS (bouwkunde) gedaan.
Van Stah of van mij? Mijn werk bevalt goed voor nu maar ik wil wel verder.

Dat is wel leuk werk volgens mij.
Ik heb trouwens ook de HTS (bouwkunde) gedaan.

Nee, het snikkelincident dan ? wordt steeds spannender !
Ach, kan het wel hebben
Je hebt toch ook zwarte band karate ?
(Dat is eigenlijk ook wel lekker....
)Staand werk moet je idd gewend zijn, ik doe dat elke dag, 7 van de 8 uur sta en loop ik.
En soms valt dat niet mee, als je de dag ervoor zwaar gedeadlift hebt krijg je wel eens een stijve rug.
Maak daar eens een filmpje van, zo'n knokpartij met je vrouwtje![]()
Ik zie het al helemaal voor me:
Viking valt aan met een overhands b*ch slap, maar z'n vrouwtje kent die truc nou wel en met goddelijke souplesse ontwijkt ze de fenomenale klap. Sneller dan het licht opent ze een spervuur van duizenden klappen tegen Vikings buffe lichaam. Viking is pissed off! Met een welgemikte karate kick a la karate kid dreunt hij z'n liefje dwars door de muur heen. Maar Viking let even niet op.... Met een bloedsnelle combo vliegt Vikings grootste liefde van muur naar muur en Viking houd het niet bij. "shit, ik had meer aan cardio moeten doen" denkt hij nog. Het is te laat.... Viking probeert nog een laatste kamehame aanval, maar de big bang gun van z'n liefje was al afgevuurd. Overweldigd door de klap valt Viking neer. Het staat nu 558-557.. "Better luck next time Viking".

Ik werk al een paar jaar bij mijn vader in het Aannemersbedrijf. Ik ga langs bij klanten om te horen welke wensen tbv een verbouwing er is. Vervolgens vertaal ik die wensen naar een offerte of een advies. Bij opdracht bestel ik de benodigdheden en geef leiding aan diegene die het werk uit moeten voeren.
Ik heb altijd het idee gehad om het bedrijf over te willen nemen, maar de laatste tijd is mijn mening deftig veranderd en zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik dat niet meer. Voorlopig doe ik dit nog steeds, maar ik weet niet voor hoe lang nog.