AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat doe je precies? ontwerp en berekeningen van constructies?

doe jij ook bouwkunde dan stah?

Ik heb HTS Civiele Bouwkunde en Constructietechniek gedaan.
Werk nu als projectleider bij de ontwikkelingstak van een woningbouwcorp.

Dat is wel leuk werk volgens mij.

Ik heb trouwens ook de HTS (bouwkunde) gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.048
Jij bent toch beveiliger in hart en nieren ?

HAHA :D

:grumble:

Ik ga echt aan Wout vragen of hij volgend jaar zijn HG-verhaal aan wil passen want ik wordt er echt gek van.
Ik ben al bijna een jaar weg uit de beveiliging en daar had ik ook gewoon een kantoorbaan. RAAAAAH!

Nee, het snikkelincident dan ? wordt steeds spannender !

Ach, kan het wel hebben ;)

Je hebt toch ook zwarte band karate ?

• #3.050
Nee, het snikkelincident dan ? wordt steeds spannender !

Ach, kan het wel hebben ;)

Je hebt toch ook zwarte band karate ?

Das ook waar ja!

Wat die zwarte band betreft zit hij er nog niet eens zoveel naast.
Het is voornamelijk mijn werk en de manier hoe ik mijn vrouwtje heb ontmoet: In de ring op een vechtsportgala, al dan niet vechtend tegen elkaar en thuis slaan we elkaar ook graag verrot! :D (Dat is eigenlijk ook wel lekker....:p)

• #3.051
Vandaag toch maar een techniektraining gedaan in Hank. Eigenlijk ging ik er alleen heen om te kijken maar dan krijg je toch zin om mee te doen.
En op zich kan ik wel met het hamerslingeren bezig zijn zonder last te krijgen van mijn knie.

Ik heb ook maar een paar worpen gedaan met de lichte hamer (7,25kg) en verder heb ik op het draaien met de hamer geoefend zonder hem te gooien.
Het ging wat moeizaam omdat ik toch wat stijve spieren had door weer eens 2 avonden achter elkaar aan de deur te werken. Dan kan je zien hoe snel je het al niet meer gewend bent om een paar uur achter elkaar te moeten staan zonder een stijve rug en knieen te krijgen.

Toch ben ik niet ontevreden over dit minitraininkje want ik heb toch weer wat tips waar ik mee aan de slag kan.

Ik werk al een paar jaar bij mijn vader in het Aannemersbedrijf. Ik ga langs bij klanten om te horen welke wensen tbv een verbouwing er is. Vervolgens vertaal ik die wensen naar een offerte of een advies. Bij opdracht bestel ik de benodigdheden en geef leiding aan diegene die het werk uit moeten voeren.

Ik heb altijd het idee gehad om het bedrijf over te willen nemen, maar de laatste tijd is mijn mening deftig veranderd en zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik dat niet meer. Voorlopig doe ik dit nog steeds, maar ik weet niet voor hoe lang nog.

Staand werk moet je idd gewend zijn, ik doe dat elke dag, 7 van de 8 uur sta en loop ik.
En soms valt dat niet mee, als je de dag ervoor zwaar gedeadlift hebt krijg je wel eens een stijve rug.

Maak daar eens een filmpje van, zo'n knokpartij met je vrouwtje :D

Staand werk moet je idd gewend zijn, ik doe dat elke dag, 7 van de 8 uur sta en loop ik.
En soms valt dat niet mee, als je de dag ervoor zwaar gedeadlift hebt krijg je wel eens een stijve rug.

Maak daar eens een filmpje van, zo'n knokpartij met je vrouwtje :D

Ik zie het al helemaal voor me:

Viking valt aan met een overhands b*ch slap, maar z'n vrouwtje kent die truc nou wel en met goddelijke souplesse ontwijkt ze de fenomenale klap. Sneller dan het licht opent ze een spervuur van duizenden klappen tegen Vikings buffe lichaam. Viking is pissed off! Met een welgemikte karate kick a la karate kid dreunt hij z'n liefje dwars door de muur heen. Maar Viking let even niet op.... Met een bloedsnelle combo vliegt Vikings grootste liefde van muur naar muur en Viking houd het niet bij. "shit, ik had meer aan cardio moeten doen" denkt hij nog. Het is te laat.... Viking probeert nog een laatste kamehame aanval, maar de big bang gun van z'n liefje was al afgevuurd. Overweldigd door de klap valt Viking neer. Het staat nu 558-557.. "Better luck next time Viking".

Ik zie het al helemaal voor me:

Viking valt aan met een overhands b*ch slap, maar z'n vrouwtje kent die truc nou wel en met goddelijke souplesse ontwijkt ze de fenomenale klap. Sneller dan het licht opent ze een spervuur van duizenden klappen tegen Vikings buffe lichaam. Viking is pissed off! Met een welgemikte karate kick a la karate kid dreunt hij z'n liefje dwars door de muur heen. Maar Viking let even niet op.... Met een bloedsnelle combo vliegt Vikings grootste liefde van muur naar muur en Viking houd het niet bij. "shit, ik had meer aan cardio moeten doen" denkt hij nog. Het is te laat.... Viking probeert nog een laatste kamehame aanval, maar de big bang gun van z'n liefje was al afgevuurd. Overweldigd door de klap valt Viking neer. Het staat nu 558-557.. "Better luck next time Viking".

iets teveel dragonball-z gekeken?

Hahaha

whahaha in jou log staat ook meer slap gelul als trainingen hehe!

• #3.060
Ik werk al een paar jaar bij mijn vader in het Aannemersbedrijf. Ik ga langs bij klanten om te horen welke wensen tbv een verbouwing er is. Vervolgens vertaal ik die wensen naar een offerte of een advies. Bij opdracht bestel ik de benodigdheden en geef leiding aan diegene die het werk uit moeten voeren.

Ik heb altijd het idee gehad om het bedrijf over te willen nemen, maar de laatste tijd is mijn mening deftig veranderd en zoals ik er nu tegenaan kijk wil ik dat niet meer. Voorlopig doe ik dit nog steeds, maar ik weet niet voor hoe lang nog.

Maar wat zou je dan willen gaan doen?

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven