AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
Staand werk moet je idd gewend zijn, ik doe dat elke dag, 7 van de 8 uur sta en loop ik.
En soms valt dat niet mee, als je de dag ervoor zwaar gedeadlift hebt krijg je wel eens een stijve rug.

Maak daar eens een filmpje van, zo'n knokpartij met je vrouwtje :D

Zou je wel willen he? :D

• #3.062
Ik zie het al helemaal voor me:

Viking valt aan met een overhands b*ch slap, maar z'n vrouwtje kent die truc nou wel en met goddelijke souplesse ontwijkt ze de fenomenale klap. Sneller dan het licht opent ze een spervuur van duizenden klappen tegen Vikings buffe lichaam. Viking is pissed off! Met een welgemikte karate kick a la karate kid dreunt hij z'n liefje dwars door de muur heen. Maar Viking let even niet op.... Met een bloedsnelle combo vliegt Vikings grootste liefde van muur naar muur en Viking houd het niet bij. "shit, ik had meer aan cardio moeten doen" denkt hij nog. Het is te laat.... Viking probeert nog een laatste kamehame aanval, maar de big bang gun van z'n liefje was al afgevuurd. Overweldigd door de klap valt Viking neer. Het staat nu 558-557.. "Better luck next time Viking".

Ik kan maar 1 ding zeggen......Dat is precies hoe het ging de laatste keer! :D

Geweldig verhaal!!!!! :thumbs:

• #3.063
Training vanavond:

Bench press:
2 x 8 x 100
2 x 8 x 120
2 x 6 x 140
3 x 2 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 200 (I'm back! :D)

Dumbbell flyes:
2 x 8 x 30
2 x 8 x 32
2 x 8 x 34

Incline bench press (speed):
6 x 10 x 80

Triceps push down:
2 x 8 x 40
2 x 8 x 50
2 x 8 x 60

Lekkere training! Ik ga nu de gewichten weer serieus opvoeren en probeer ook het volume nog redelijk hoog te houden. Ik ga weer voor maximale kracht!

nice raw bench mate !

The beast is back :banana: :bow:

rap terug naar prretje, yeah!

• #3.068

Tnx! Het werd ook wel weer een keer tijd want het was veel te lang geleden. Het was wel zwaar en ik moest echt alles uit de kast halen.
Maar mijn bench (en andere stats) moeten weer omhoog want 9 december doe ik mee aan een bankdrukwedstrijdje in Amsterdam en daar wil ik toch eigenlijk wel minimaal 200 drukken maar liever meer natuurlijk.

• #3.071
Cool nummer!

toffe bench weer hoor damn, hoeveel schelen incline en flat bij jou ongeveer?

Erg vies he!, 200kg banken, ik moet er niet aan denken aan die vunzigheid :D

Je komt duidelijk weer op sterkte.
Tip, als je zwaar wilt gaan maar ook volume draaien doe dan eens 3x3 met 175 of 180kg als je uiteindelijke werksets.
Dan ga je ook heel snel die 210 wel weer drukken.

Mijn incline moet ik wel nog aan werken zie ik, zit 45kg tussen incline en flat bij mij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven