- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Ik wil je niet teleurstellen reus maar mijn max op de DL is 270, hahaha.
Vanavond had ik geen zin om te maxen omdat ik meer aan mijn snelheid moest werken
Thanks man!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil je niet teleurstellen reus maar mijn max op de DL is 270, hahaha.
Vanavond had ik geen zin om te maxen omdat ik meer aan mijn snelheid moest werken

Het gaat wel lekker. Ik besteed de laatste tijd vrij veel tijd aan squatten omdat dat echt omhoog moet.
Dat je weinig backsquats tegenkomt had met mijn polsblessure te maken want ik kon mijn pols niet ver genoeg buigen zonder pijn vandaar dat ik veel FSQ gedaan heb (die daardoor nu ook ineens op 1x180 staat).
Gisteren heb ik voor het eerst sinds weken weer de baar op mijn rug gehad met die boxsquats.

allright
220 deadlift pronated is wel damn netjes man![]()
Hardlopen?Ik moet vanaf volgende week extra conditietraining gaan doen maar ik weet niet wat. Iemand een idee?
Check anders victormor's log, hij doet altijd van die brutale conditie trainingen.Ik moet vanaf volgende week extra conditietraining gaan doen maar ik weet niet wat. Iemand een idee?

Maar je kan in iedergeval iedeeën op doen.Goeie deadsJe grip wordt sterker, das normaal hoor
. Ik gebruik nu voor niets straps meer en men grip wordt automatisch sterker. Farmer's walk zal er ook wel voor iets tussen zitten.
Hardlopen?Check anders victormor's log, hij doet altijd van die brutale conditie trainingen.
Mijn log kan je ook doorkijken, maar denk dat dat voor jou wat te zwaar zal zijn (ik doe veel springonderdelen). Nooit gedacht dat ik dat tegen jou zou zeggen, dat iets te zwaar isMaar je kan in iedergeval iedeeën op doen.
Weighted walks vind ik zelf lekker, rugzak om en wat schijven in doen en gewoon wandelen. Beter voor je gewrichten (dan hardlopen)en ik krijg zo geen shin splints plus de hartslag gaat flink omhoog.
Merk zelf dat doordat ik wat meer aan conditie werk minder rust nodig heb tussen oefeningen.
Anyway good luck big guy![]()
Mooie PP, shit kerel! Bijna het dubbel van wat ik doe
Atlas-stones: met beetje improviseren kan je allerlei onderdelen thuis trainen![]()
Jezus man 135 kg en zoveel setjes ervoor nog, daar zit nog veel meer in!!!!

Netjes viking die pushpress, rest van de training ook natuurlijk![]()