MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klinkt goed, vooral ivm die explosiviteit. Vorige week en voordien kloeg je soms over weinig energie. Goeie verbetering dus! :thumb: En dat na zo weinig slapen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.602
'klus wat bij'..

Dat klinkt dubieus ;)

Klinkt erger dan het is hoor....:D

???

Minder, je kunt beter overstappen op mijn cornettodieeet das stukken beter voor je kiezen.

Ja, dan pleuren ze er gewoon spontaan uit, hahaha!

Tnx!

Klinkt goed, vooral ivm die explosiviteit. Vorige week en voordien kloeg je soms over weinig energie. Goeie verbetering dus! :thumb: En dat na zo weinig slapen!

Aardig gek idd, minder slaap en dan explosiever. Heel vaag!

goed man;)

Chill dat de training goed ging :thumbs:
Hoe gaat het met je pols? Zaterdag SM training?

• #5.605

Tnx Niels.

Chill dat de training goed ging :thumbs:
Hoe gaat het met je pols? Zaterdag SM training?

Ik was er ook wel blij mee. Ik heb helemaal geen last gehad van mijn pols of andere blessures dus het lijkt er op dat het zo goed als over is. Nog wel last van wat kleine dingetjes maar niets dat de training in de weg stond.

Volgend weekend uiteraard weer de normale SM-training.

je bent weer lekker aan het knalle vicking!!

klinkt allemaal veelbelovend :eek:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen...:(

• #5.608
je bent weer lekker aan het knalle vicking!!

ja, blessures zijn weer een beetje over en het gaat wel weer lekker.

klinkt allemaal veelbelovend :eek:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen...:(

Nou, op zich zijn de afstanden nog niet verder dan vorig jaar alleen het verschil is denk ik dat ik die afstanden nu al weer na een paar keer trainen haal en niet pas later. Dus er is nog ruimte voor vooruitgang.

En de draaitechniek wilde vorig jaar nog niet lukken en nu ineens wel dus dat is ook mooi.

draaien is erg lastig en ik begin nu ook meer moeite te krijgen met aanhinken (ik blijf te zwaar...en mijn knie werkt de laatste tijd niet zo mee)
Laatste trainingen bijgestapt, zoals jij vorig jaar, en dat leverde betere afstanden op. Ik ga dus voor bijstappen dit jaar (of gewoon uit stand beuken)

• #5.610
draaien is erg lastig en ik begin nu ook meer moeite te krijgen met aanhinken (ik blijf te zwaar...en mijn knie werkt de laatste tijd niet zo mee)
Laatste trainingen bijgestapt, zoals jij vorig jaar, en dat leverde betere afstanden op. Ik ga dus voor bijstappen dit jaar (of gewoon uit stand beuken)

Ik had vorig jaar ook last van mijn knie (en nog vaak na een training) maar op de een of andere manier voelt die draai minder belastend aan. En standstoten blijf ik ook doen hoor in moeilijke situaties.

Mijn knieen voelen trouwens toch wel vaak pijnlijk en geirriteerd aan.....ouderdom, grrrr!

Ja ik ken dat ! Gisteren sloeg ie tijdens frontsquat op slot en moest ik het gewicht dumpen. nooit eerder gehad en best van geschrokken. Zit nu ook een klein blauw plekje op... grrrr, doet gelukkig verder niet pijnlijker dan anders ;)

Ik heb wel laatst wat plyometrics gedaan in de vorm van depth jumps, zal wel wat overbelast zijn, denk....

Verder gaat KT wel goed met PR op clean & press van 2 x 110 kg, Incline Bench gaat ook steeds soepeler. Benen ben ik nog wat voorzichtig mee. Gooien gaat erg constant maar nooit echte uitschieters. Ik ben bang dat verbetering dit jaar moeizaam zal gaan.

Ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe lichting, wel zo'n 6 stuks dit jaar !

• #5.612
Ben ik ook wel benieuwd naar. Een paar kennen we natuurlijk maar het is altijd weer spannend wat de onbekenden gaan doen.

Plyometrics? Misschien kun je beter een oude vos geen nieuwe streken meer leren.....:D

De geest is nog beresterk ! ;)

De verpakking een heel stuk minder.........

• #5.616
HG-onderdeeltraining vanmiddag:

Ondanks de vermoeidheid van de kogelstoottraining van gisteren had ik toch zin om even te gaan gooien. Mijn benen en schouders waren stijf maar dat gaat meestal wel over als je eenmaal warm bent.

Weight for distance (licht, 12,5kg):

- 5 opwarmworpen zonder kracht
- 15 worpen op kracht en snelheid, afstand +14,5m

Ik ben nog niet helemaal voluit gegaan maar gewoon op techniek gewerkt. ik kwam bijna elke keer in een goede powerpositie uit en dat is positief.
Volgende keer wat minder vermoeid aan de WFD beginnen.
Ik ben nu helemaal naar de klote en ik kom vandaag ook niet meer van de bank af.....:D

Toch goed bezig weer ouwe, geniet van je dagje bankzitten :D

• #5.618
Toch goed bezig weer ouwe, geniet van je dagje bankzitten :D

Ja de onderdeeltraining voor het komende seizoen is nu weer begonnen en ik moet zeggen dat het zeker niet tegenvalt wat betreft de afstanden. Als die nu nog een beetje omhoog gaan (wat normaal gebeurt naar mate je vaker traind) dan gooi ik dit seizoen zeker allemaal nieuwe PR's.

Enne....zitten? Dacht het niet...ik lig altijd op de bank, hahaha! ;)

• #5.619
Update:

Na een zwaar trainingsweekend is de schade beperkt gebleven. Mijn pols voel ik helemaal niet. Het enige wat ik nu heb is dat mijn knieen wat vervelend aanvoelen. Komt waarschijnlijk door de weight for distance van vanmiddag.
Het gaat de goede kant op wat betreft mijn blessures.

Fijn om te horen Beast :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven