AndroidHealthClinic

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.041
Training vanavond:

Smallgrip pull up:
1 x 100 x BW(140)

Ook hier weer steeds zoveel mogelijk reps en dan even uitblazen. Dit was echt ziek zwaar. Mijn handen wilden eigenlijk ook niet echt meer op het eind.

Front pulldown:
1 x 100 x 80

Zelfde principe als boven. Au!

Cardio:
Uphill walk 10 minuten @ 5.0km/u, 3%-7% (elke 2 minuten 1% steiler)
Fietsen 10 minuten @ level 2, 80RPM

:gay:dude je bent aan het fitnessen ...:gay:

j/k

• #6.044

Op zich hebben ze gelijk alleen het verschil is dat ik het niet doe met het oog op het gooien. Voor mij is eigenlijk het mentale deel het belangrijkst, niet zeiken en door de pijn heen bijten op het moment dat je lichaam al lang wil opgeven (mind over matter).
Daarnaast komt toch het aspect spierconditie maar dan meer gericht op de SM-wedstrijden waar de belastingen langer duren dan een paar seconden zoals bij de worpen.
Zelfs de cardiotraining is voor mij een soort van mentale training want ik heb er echt een hekel aan omdat ik het gewoon niet leuk vind om te doen maar er is nu een moment aangebroken dat ik nu geen "ik vind het niet leuk" of "daar heb ik geen zin in" meer accepteer en het word gewoon pijn lijden en afzien.

jezus christus man

100 pullups met jou bw zijn gewoon ziek.

wel goed voor je grip :D
en wat nou je weet wie het zegt...denk dat ik zaterdag ook maar met een 50kg schijf ga gooien :p

*shit ik val door de mand met me roid rage *

Op zich hebben ze gelijk alleen het verschil is dat ik het niet doe met het oog op het gooien. Voor mij is eigenlijk het mentale deel het belangrijkst, niet zeiken en door de pijn heen bijten op het moment dat je lichaam al lang wil opgeven (mind over matter).
Daarnaast komt toch het aspect spierconditie maar dan meer gericht op de SM-wedstrijden waar de belastingen langer duren dan een paar seconden zoals bij de worpen.
Zelfs de cardiotraining is voor mij een soort van mentale training want ik heb er echt een hekel aan omdat ik het gewoon niet leuk vind om te doen maar er is nu een moment aangebroken dat ik nu geen "ik vind het niet leuk" of "daar heb ik geen zin in" meer accepteer en het word gewoon pijn lijden en afzien.

TOP :thumbs:

Eindelijk volwassen!

gaat goei;)

• #6.054
  • #6.055
Vandaag een behoorlijk stijf gevoel in mijn lats en onderarmen. Mijn schouders voel ik ook nog wel maar iets minder.

Vanavond dus lekker een rustavond en even flink eten want morgen staan er 2 trainingen op het programma.
De eerste is een bankdruktraining als voorbereiding op de teamwedstrijd op 26 april en daarna rij ik gelijk door naar Voorschoten voor een SM-training.

Het wordt in ieder geval een drukke dag vooral omdat ik ook mijn kinderen mee moet nemen want mijn vriendin moet werken.

OMG ! pas je op voor je prinsesjes ? ;)
Ik weet hoe dat gaat namelijk....
Wicky zonder vrouw :rolleyes:

:D

• #6.057
OMG ! pas je op voor je prinsesjes ? ;)
Ik weet hoe dat gaat namelijk....
Wicky zonder vrouw :rolleyes:

:D

Tuurlijk ben ik voorzichtig met ze maarreh....hoe gaat dat dan?

Ik heb overigens wel wat hulp want ik heb een maat van me gevraagd om mee te gaan, haha! ;)

• #6.058
Ik heb even al mijn wedstrijden voor het komende seizoen op een rijtje gezet. Waarschijnlijk is het wedstrijdschema nog niet helemaal compleet want ik verwacht nog wat extra highland games en bankdrukwedstrijden.

WEDSTRIJDSCHEMA 2008

26 april – teamwedstrijd bankdrukken – Zwijndrecht??

3 mei - highland game - Folsgare

11 mei - highland game – Brunssum

18 mei - sterkste man van West-Nederland - Den Helder

31 mei - highland game – Dordrecht
1 juni – sterkste man van Amsterdam – Amsterdam

29 juni- highland game - Heerhugowaard

6 juli – highland game – Appelscha

12 juli – highland game – Middelharnis

9 augustus – highland game – Tilburg

23 augustus – highland game – Destelbergen (België)
24 augustus – highland game – Destelbergen (België)

27 augustus – sterkste man van de Hoekse Waard – s’-Gravendeel

7 september – finale NK highland games – Hank

13 of 14 september – highland game (kampioenschap der lage landen) – Almelo

28 september – highland game - Doetinchem

Laatst bewerkt:
Zitten er een paar dicht op elkaar en dan doel ik niet op 23 en 24 augusus ;)

Succes morgen!!

Die eerste moet april zijn he? Bij drie wedstrijden ben ik er sowieso. :p Wordt druk seizoen voor je! Wel leuk. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven