Fitness Seller

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.001
Man, je laat je coïtusleven toch zeker niet bepalen door de koters!

Tip van de dag voor dergelijke "jonge" ouders:

1. Plaats Slot in de slaapkamerdeur.

2. Zorg dat sleutel permanent zichtbaar en binnen handbereik is, maar uiteraard niet voor de kinders.

3. Indien beiden geil, lok kinderen naar de T.V. in woonkamer, plaats populaire DVD en sluip ONOPVALLEND naar ouderlijke slaapkamer....

4. DRAAI DE DEUR OP SLOT!

5. Copuleer vervolgens ongegeneerd, maar houdt het wel kort&krachtig, rekening houdend met de korte spanningsboog van de kinders.
(Papa? , Mamma, wat doen jullie???).

P.S.: Zet de T.V. op een hard genoeg geluidsniveau! (hoe hard precies, is natuurlijk afhankelijk van het volume der paringskreten)

P.S. 2: Laat de sleutel niet per ongeluk een keer aan de buitenkant van de slaapkamerdeur in het slot zitten als jezelf op bed ligt.....kinderen zijn (de mijne althans) er nieuwsgierig en vindingrijk.

Hahaha, als je mij persoonlijk zou kennen dan weet je dat ONOPVALLEND naar de slaapkamer sluipen vrijwel onmogelijk is. :D

haha, ik ga dus geen kinderen nemen :roflol:

Stoere praat, maar als het er op aan komt zal je merken dat je daar niet zo heel veel over te vertellen hebt. Als je vrouw/vriendin eenmaal een kinderwens heeft zijn jullie gewoon ****ed net als elke andere man op de wereld.

• #6.002
Training vanavond:

Een zeer afwijkende training voor mijn doen. Het lijkt wel alsof het wedstrijdseizoen er aan zit te komen...... :D

Militairy press (strict):
1 x 150 x 60

Zoveel mogelijk reps en tussendoor even een paar keer adem halen. Teringzwaar!

Side raises:
1 x 100 x 12

Zelfde manier als MP. Feel the burn!

Cardio:
Fietsen 5 minuten @ level 2, 80RPM

Uphill walk 5 minuten
1e min - 5.0km/u @ 4%
1e min - 5.0km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 6%
1e min - 6.0km/u @ 6%

Uphill walk 12 etages

Lekkere training. Die MP was echt afzien toen ik boven de 100 reps kwam. Eigenlijk had ik 100 reps gepland maar toen ik eenmaal bij de 100 was dacht ik "Ach....doe eens gek....gooi je haar los!)

haha wtf zijn dit voor zieke trainingen dan:D

150x60 :eek:

Very nice!!!

Hahaha, als je mij persoonlijk zou kennen dan weet je dat ONOPVALLEND naar de slaapkamer sluipen vrijwel onmogelijk is. :D

Stoere praat, maar als het er op aan komt zal je merken dat je daar niet zo heel veel over te vertellen hebt. Als je vrouw/vriendin eenmaal een kinderwens heeft zijn jullie gewoon ****ed net als elke andere man op de wereld.

Tenzij je je stiekem laat steriliseren.

Jezus man wat een zieke herhalingen maak je :) Eigenlijk wel slim voor die wedstrijden, maarja ik ga liever dan dood dan nu elke x in de gym :P

• #6.008
Training vanavond:

Een zeer afwijkende training voor mijn doen. Het lijkt wel alsof het wedstrijdseizoen er aan zit te komen...... :D

1 x 150 x 60

Side raises:
1 x 100 x 12

Cardio:

Uphill walk 5 minuten
1e min - 5.0km/u @ 4%
1e min - 5.0km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 6%
1e min - 6.0km/u @ 6%

Uphill walk 12 etages

Lekkere training. Die MP was echt afzien toen ik boven de 100 reps kwam. Eigenlijk had ik 100 reps gepland maar toen ik eenmaal bij de 100 was dacht ik "Ach....doe eens gek....gooi je haar los!)

:orly:

morgen spierpijn ;)?

Training vanavond:

1 x 150 x 60

Side raises:
1 x 100 x 12

Cardio:

Uphill walk 5 minuten
1e min - 5.0km/u @ 4%
1e min - 5.0km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 5%
1e min - 5.5km/u @ 6%
1e min - 6.0km/u @ 6%

Uphill walk 12 etages

Je had dus een pruik mee genomen naar de gym? You sick ****!

• #6.020
Of ik..:eek::p

Waarom van die bizarre hoge reps ineens?

:D Mwah....zal wel meevallen want ik ben oud, haha!

Verschillende redenen eigenlijk. Spierconditie, gewone conditie en van die mentalshit (gewoon kijken of je het vol kunt houden en door de pijn heen kunt bijten).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven