MuscleMeat

Highland Games-log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.061
Zitten er een paar dicht op elkaar en dan doel ik niet op 23 en 24 augusus ;)

Succes morgen!!

Dank je! Er zitten er idd vrij veel dicht op elkaar.

Die eerste moet april zijn he? Bij drie wedstrijden ben ik er sowieso. :p Wordt druk seizoen voor je! Wel leuk. :D

Heel scherp van je, ik heb het direct aangepast. :o

Dus dan ga ik het beruchte bloemenmeisje ontmoeten....leuk!

Het gaat vooral zwaar worden denk ik maar dat is juist de uitdaging. :D

Drukke agenda man, ga je nog op vakantie?

ik zat net te denken, doet arie ook mee in dat team?

die schijnt vroeger (recent weet ik niet) wel leuke gewichten te hebben verplaatst

• #6.065
Training vandaag:

Eerst naar de bankdruktraining in H.I. Ambacht zodat ik de andere teamleden kon leren kennen. Gezellige gasten in ieder geval en ze hebben al helemaal zin in de wedstrijd (ik ook).

Benchpress:
1 x 10 x 60
1 x 8 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200

Nog een beetje nagekletst en daarna snel in de auto gesprongen en naar Voorschoten gereden voor een SM-training. Helaas was de energie er wel een beetje uit door de bankdruktraining en de trainingen van afgelopen week maar toch wel even lekker getraind met g-men en Chewie.

Farmers walk:
40m x 60kg
40m x 80kg
20m x 100kg
20m x 120kg
0m x 140kg
(damn, ik kreeg ze niet van de grond)
2m x 130kg (haha, mijn handen wilden niet)

Logpress:
1 x 5 x 80
1 x 3 x 90
0 x 1 x 100
(dikke vette FAIL, haha! Schouders en triceps verrot door het benchen)
1 x 1 x 100
1 x 1 x 110
0 x 1 x 120
(4x geprobeerd maar niet gelukt, te verrot)

Atlas stones:
70kg - 90kg - 100kg - 110kg Fail. (ik kon hem wel oppakken maar niet meer rechtop gaan staan)

Mijn onderrug liet me hier ernstig in de steek hahaha! Ik stond bijna rechtop en toen kwam ik niet meer verder omhoog. Alles was te vermoeid.
Een lichtpuntje is dat ik de stones nu wel redelijk makkelijk op kan pakken omdat ik er diep genoeg onder kom (in tegenstelling tot vorig jaar).

• #6.066
Mijn onderrug liet me hier ernstig in de steek hahaha! Ik stond bijna rechtop en toen kwam ik niet meer verder omhoog. Alles was te vermoeid.
Een lichtpuntje is dat ik de stones nu wel redelijk makkelijk op kan pakken omdat ik er diep genoeg onder kom (in tegenstelling tot vorig jaar).

Misschien komt het wel door het oefenen in de gym met de schijven.

Ik vind het toch lekkere prestaties die je hebt neergezet ouwe :thumbs:

• #6.070
Ik vind het toch lekkere prestaties die je hebt neergezet ouwe :thumbs:

Ik ben ook zeker niet ontevreden hoor want het was natuurlijk wel te verwachten dat niet alles goed kon gaan met 2 trainingen op een dag en te weinig tijd om genoeg te eten.
Morgen misschien nog wat HG-events trainen en anders een totale rustdag.

Morgen effe aanvoelen ;)

Stats op je bench press mag je fier op zijn ;)

Ging niet slecht en zeker met weinig eten en een lange trainingsdag. Als ik jouw was zal ik lekker rusten en vreten vandaag, maar who am i...

• #6.074

Yep!

Stats op je bench press mag je fier op zijn ;)

Tnx! Het is nog niet echt mijn max maar het gaat wel weer lekker.

Ging niet slecht en zeker met weinig eten en een lange trainingsdag. Als ik jouw was zal ik lekker rusten en vreten vandaag, maar who am i...

Ik heb het gisteravond idd wel gevoeld dat het een lange dag was maar ik voel me nu al weer een stuk beter. Straks even kijken hoe ik me na mijn ontbijt voel want ik ben net uit bed.
Als ik nog een training doe dan is het puur een lichte techniektraining zonder op afstanden te letten maar voorlopig moet ik zometeen eerst nog wat andere dingen gaan doen.

Hulde dat je gewoon komt na een andere training Jacco! Dolletje moet kunnen he, volgende keer gaan we echt los he, heb me nu ingehouden qua supporteren;)

• #6.076
Hulde dat je gewoon komt na een andere training Jacco! Dolletje moet kunnen he, volgende keer gaan we echt los he, heb me nu ingehouden qua supporteren;)

Ik kon natuurlijk niet wegblijven want ik had al tegen je gezegd dat ik er zou zijn. Volgende keer zorg ik dat ik wel echt fit ben voor de training (dat is de laatste tijd eigenlijk nooit voorgekomen, haha). Enne....als je je nu ingehouden hebt, hoe erg moet het dan wel niet zijn als je dat niet doet....? :eek::D

Misschien in een roze tutu met roze pompoms.

• #6.078
Ik heb trouwens besloten om geen HG-events te trainen vandaag. De vermoeidheid van gisteren is toch erger dan ik vanmorgen dacht. Zeker nadat we even met de kinderen de stad in zijn geweest ben ik nu weer helemaal gesloopt en ga ik lekker op de bank liggen.

hehe wist het al :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven