Killstick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
Klinkt geniaal man!heb hier ook al eens over nagedacht omdat ik binnenkort ook hiit wil doen.
Maar ik zou niet weten op wat voor site je dat kunt doenHeb je misschien ff een link? Of bedoel je dat je dat met windows moviemaker kan doen.. want ik weet echt niet hoe dat werkt of waar ik die kan krijgen
![]()
Ja moviemaker zit dacht ik op elke windows. Je download wat geluidjes van www.soundboard.com . als je ff na denkt vind je wel enkele grappige of goeie o mte gebruiken. Je hebt er 3 nodig. 1tje die de rust inluidt, 1tje voor het intensieve stuk te beginnen en eentje om 5 seconden voor je intensieve stuk dat je weet dat je je moet schrap houden.
(hier gebruik ik er een paar van http://www.soundboard.com/sb/TWIN_SUNS.aspx )
Je open gewoon moviemaker, import ze en sleept ze onder in die balk. Je kan ze perfect op 30 seconden van elkaar plaatsen want er je krijgt steeds de tijd in seconden.
Je kan ook voor je warmup een apart stuk nemen (een leuke is bvb de speech uit Any Given Sunday ) En je kan onder je gehele track natuurlijk ook een muziekfile zetten. Of laat hem weg, dan kan je nog wat horen wat er in de gym gebeurt ofzo... wees creatief
Dan opslaan en met [Link niet meer beschikbaar] omzetten naar een MP3.

heb hier ook al eens over nagedacht omdat ik binnenkort ook hiit wil doen.
Heb je misschien ff een link? Of bedoel je dat je dat met windows moviemaker kan doen.. want ik weet echt niet hoe dat werkt of waar ik die kan krijgen