XXL Nutrition

Hiroya ( 15 jaar) K1- max

als hij zometeen in thailand gaat wonen en daar gaat trainen zal het vast hard met hem gaan... dit gaat wel wat worden denk ik, als je op deze leeftijd al zo goed bent...

mja,,denk dat ze die jongen iets te vroeg gebracht hebben,,en veel verwachtingen van zijn,die er nooit komen.
ignashov was ook zon goed voorbeeld(al was hij al 20) toen ie bij de grote jongens kwam kijken,,ook een grote belofte,,wat nooit echt is waargemaakt

maar het kan altijd natuurlijk.
kijk maar naar andy souwer
die stond met zn 17 jaar ook in de a klasse als de grote belofte,,hij kreeg een flink pak slaag van stefan veselic(rotterdamse vechter) en iedereen riep,,zie je wel,,die hebben ze veel te vroeg gebracht,,,
maar paar jaartjes later heeft hij toch meer bereikt dan de gemiddelde nederlandse vechter.
kampioen shootboxing
kampioen k-1 max,,en jaar daarop ook in de finale van k-1max.
tja dan doe je het nie slecht

Je hebt ook van de 15 jarige tennisers of gymnasten die 25-30 jarigen verslaan, terwijl die zoveel meer ervaring hebben. Sta hier niet van te kijken hoor. Het zegt soms allemaal niks, zeker als je het over 1 wedstrijd bekijkt.
Vooral jonge sporters zijn niet stabiel en pieken soms enorm hoog in hun prestaties, en dan de volgende wedstrijd worden ze helemaal ingemaakt...

We zullen zien.

kijk maar naar KaoKlai... K-1 2004 hij was koning en hoorde in de finale te staan.... nu is hij nergens meer... ik zie hem afentoe neergaan ja

filmpje is eraf gehaald :sad:

ik zie echt niet wie er 15 is... ze lijken alle 2 14:D

ik hoek die gast neer man swaa... je weet toch!!

deze van 25 vecht ook maar "zwak". Die kleine kan hem steeds kloppen op zen bek geven, doordat hij niet goed z'n hoofd verdedigt.

hij maakt wel lekkere combinatie's, die low kicks op het einde knaller er ook lekker in.

This video has been removed due to terms of use violation.

Terug
Naar boven