Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #3 (januari)

Bezoekers in dit topic

Sorry had deze gemist.

We hebben dit even besproken met het modteam en we zijn van mening dat we deze helaas niet kunnen meetellen, je rom is vanaf het begin redelijk incompleet :o
Je eerste poging konden we nog door de vingers zien maar de ROM is hier nog kleiner geworden.

Geen probleem!

Op de valreep nog een poging gedaan want ik had weer pull vandaag.

BB_ Je hebt nog 5 kwartier

Oja telefoon stopte met opnemen want hij schoot weer terug naar lockscreen

Op de valreep nog een poging gedaan want ik had weer pull vandaag.

BB_ Je hebt nog 5 kwartier

Oja telefoon stopte met opnemen want hij schoot weer terug naar lockscreen
Vieze homo
Nee grapje gefeliciteerd. 🎉

Ik heb geen poging meer gedaan. Wel pull vandaag, maar etentje van werk dus training afgeraffeld.

Kathlinoo

Kan je mijn poging nog toevoegen bij de scores?
Hier mijn poging, speciaal voor jullie mijn aller eerste filmpje ooit op YT gezet. En nu maar wachten tot het schip met geld binnenstroomt.

Oefening zelf viel tegen, de 1e paar gaan makkelijk maar ik verzuurde vrij snel. Kwam tot 20 volgens mij.

Hier mijn poging, speciaal voor jullie mijn aller eerste filmpje ooit op YT gezet. En nu maar wachten tot het schip met geld binnenstroomt.

Oefening zelf viel tegen, de 1e paar gaan makkelijk maar ik verzuurde vrij snel. Kwam tot 20 volgens mij.

1 weergave op 12 dagen is toch wel net geen 0,0000000001 cent

Ziet er tenminste wel buffed uit vanaf die hoek, dus zou hem wel op tinder zetten. Voor je het weet zit je dm vol met fitchicks

Ja mijn biceps zijn echt vooruit gegaan de laatste maanden ook. Beetje als beginnersgains, aangezien ik ze niet of bijna niet trainde.

Haha zit wel op tinder. Heb zo wel een foto van een ohp achterlangs, maar neem de feedback in overweging haha.

Wel een heksenketel die tinder :p
Date 1 zwanger, kon niet van mij zijn. Info klopte niet, domme vrouw.
Netflix n chill of mijn maatje nu is wel leuk.
Verder leuke en of gekke verhalen wel.

Laatst bewerkt:
Proficiat!

Juicy, hier mag je wel meer details over posten hoor!

Haha dat geloof ik 😄
Het leuke vooral aan die zwangerschap is het feit dat er na 6 dagen seks een positieve test me werd toegestuurd en ook later 23 dagen na de seks 1ste echo? en uitgerekende datum van 16 augustus. Nu was daar niet bij want ik wantrouwde haar 🤣🤣 nu beetje me van domme gehouden om te kijken hoe zij hiermee zou omgaan. Enkel al met die uitgerekende datum en al de rest wist ik genoeg haha. Zij met 2 kinderen noemde mij naïef wegens gebrek aan kennis. Weet nog steeds niet hoe of wat. Ze zei dat ze echt dacht dat van mij was en dat de condoom moet gescheurd zijn bij die vorige haha. Had wel goede acteerskills dat vrouwtje.

Haha dat geloof ik 😄
Het leuke vooral aan die zwangerschap is het feit dat er na 6 dagen seks een positieve test me werd toegestuurd en ook later 23 dagen na de seks 1ste echo? en uitgerekende datum van 16 augustus. Nu was daar niet bij want ik wantrouwde haar 🤣🤣 nu beetje me van domme gehouden om te kijken hoe zij hiermee zou omgaan. Enkel al met die uitgerekende datum en al de rest wist ik genoeg haha. Zij met 2 kinderen noemde mij naïef wegens gebrek aan kennis. Weet nog steeds niet hoe of wat. Ze zei dat ze echt dacht dat van mij was en dat de condoom moet gescheurd zijn bij die vorige haha. Had wel goede acteerskills dat vrouwtje.
Godamm psycho wijven tegenwoordig. Wel beetje oppassen voor je het weet heb je ook een kleine rakker!

Godamm psycho wijven tegenwoordig. Wel beetje oppassen voor je het weet heb je ook een kleine rakker!
Ja heb al een dochter hoor, maar dat is allemaal oke. Nu een kind met een zotte tinderdate wil niemand.

Back
Naar boven