XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #3 (januari)

Bezoekers in dit topic

Hier mijn poging, speciaal voor jullie mijn aller eerste filmpje ooit op YT gezet. En nu maar wachten tot het schip met geld binnenstroomt.

Oefening zelf viel tegen, de 1e paar gaan makkelijk maar ik verzuurde vrij snel. Kwam tot 20 volgens mij.

Even voor de verduidelijking: de draai op het einde van de beweging (zoals in het filmpje) moet er niet per se inzitten. De curl moet gewoon uitgevoerd worden met je handen in een gesupineerde stand.
Draai mag dus (is gemakkelijker), maar moet niet.

Dit was blijkbaar niet duidelijk.

Even voor de verduidelijking: de draai op het einde van de beweging (zoals in het filmpje) moet er niet per se inzitten. De curl moet gewoon uitgevoerd worden met je handen in een gesupineerde stand.
Draai mag dus (is gemakkelijker), maar moet niet.

Dit was blijkbaar niet duidelijk.

Bekijk bijlage 613569
Ah dat wist ik niet, geef me maar 5 reps extra ter compensatie voor de geleden schade.

Vandaag heb ik een eerste poging gedaan met 6kg dumbells.
Blij mee! Heb deze oefening geruime tijd niet (pijnloos) kunnen doen, dus had verwacht te moeten afhaken.
Fijn om door deze challenges te ontdekken dat ik weer wat veelzijdiger kan trainen. 😊

Blij mee! Heb deze oefening geruime tijd niet (pijnloos) kunnen doen, dus had verwacht te moeten afhaken.
Fijn om door deze challenges te ontdekken dat ik weer wat veelzijdiger kan trainen. 😊
Netjes en strikt uitgevoerd ook

• Heart
Waarderingen: Loca
Beresterk daar in het hoge noorden :flexbiceps:

• Heart
Waarderingen: Loca

Meer kan ik er niet van maken
die dumbells lijken wel barbells van jou :P

ik zal zondag even mijn poging doen trouwens. vergeet het steeds helaas...

1706432888107.jpeg

Back
Naar boven