ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Pakt appeltje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat wist ik niet, geef me maar 5 reps extra ter compensatie voor de geleden schade.Even voor de verduidelijking: de draai op het einde van de beweging (zoals in het filmpje) moet er niet per se inzitten. De curl moet gewoon uitgevoerd worden met je handen in een gesupineerde stand.
Draai mag dus (is gemakkelijker), maar moet niet.
Dit was blijkbaar niet duidelijk.
Vandaag heb ik een eerste poging gedaan met 6kg dumbells.
Blij mee! Heb deze oefening geruime tijd niet (pijnloos) kunnen doen, dus had verwacht te moeten afhaken.
Fijn om door deze challenges te ontdekken dat ik weer wat veelzijdiger kan trainen. 😊
Je mag em wel een keer lenen als je cut goed gaat.

Deal. Heb je ook een setje panty’s erbij?
Stockings is fijner bro, anders mega irritant als je moet pissen

Wie zegt dat ik ze aantrek 🫢Stockings is fijner bro, anders mega irritant als je moet pissen![]()
In deze sectie van het forum is het blijkbaar wel toegestaan gebruikerservaringen te delen?Stockings is fijner bro, anders mega irritant als je moet pissen![]()
Vandaag heb ik een eerste poging gedaan met 6kg dumbells.
Blij mee! Heb deze oefening geruime tijd niet (pijnloos) kunnen doen, dus had verwacht te moeten afhaken.
Fijn om door deze challenges te ontdekken dat ik weer wat veelzijdiger kan trainen. 😊

Ja, gekocht op de groei voor als ik 120kg curls ga doendie dumbells lijken wel barbells van jou
ik zal zondag even mijn poging doen trouwens. vergeet het steeds helaas...